FOTD #4 - Goldish

14:19

Pozdrav dame,

danas vam donosim novi FOTD post, radi se o jednom vrlo jednostavnom looku, uz malo zlatnog eyelinera.


Moram napomenuti da sam se skuhala skoro dok sam se poslikala, definitivno sam fail napravila kad sam birala dan kada ću ovo raditi, no nema veze, uspjela sam i preživila, jedva hehe.

Ovo je jedostavan look, gdje sam koristila zlatni tuž i malo jači contour i rumenilo, usne su jednostavne, nude nijanse.

Unaprijed, ispričajte mi kosu, prirodno je kovrčava i tako da mi staalno ove kratki pramenovi (koji nikad neće narast) uvijek lete po svuda.


Zlatni eyeliner sam teško uspijela uhvatiti na fotografiji jer nije jako upadan, no uživo se on itekako vidi, i jako je lijep, obični winged eyeliner look podigne u sekundi.




PRIJE I POSIJE:


Kao što vidite lice mi je puno pjegica, koje uvijek izbiju kada sam dugo na suncu, i malo sam tužna jer sam izgubila boju jer mi se cijelo lice ogulilo jer sam izgorila (ne pitajte me ništa) no eto ovo je sve što je ostalno od moje ljetne preplanulosti hehe.

Evo i fotografije sa Instagrama (@lemakeupfreak):



PROIZVODI:
LICE


ARTDECO Rich Treatment Foundation in 12 - meni se ovaj tekući puder jako sviđa, odličan mi je za hladnije mjesece kada mi je koža suha, no zabunom sam kupila tamniju nijansu koju nemogu samu koristiti tijekom zime, a sada mi je mrvicu presvijetla (problemi znam znam hehe). I odličan je za fotografiranje. 

CATRICE BB All Around Foundation in 040 Warm Beige - od najsvijetlije nijanse ove bb kreme sad sam na najtamnijoj nijansi, pomiješala sam ju malo sa ARTDECO puderom, svoje dojmove sam već rekla u prošlim FOTD postovima, pa da se ne ponavljam evo linka OVDJE.

CATRICE Light-Reflecting concealer in 010 Ivory - o ovome sam korektoru također pričala već, no sada kada sam tamija nego inače, ovaj korektor je još bolji, ispod očiju je odličan, baš dobijem onaj highlight efekt koji je sada uočljiviji budući da imam tamniji ten. Odlično. 

ESSENCE All About Matt fixing loose powder - ovo sam kupila na preporuku jer sam tražila dobar matirajući puder u kamenu (u ovom slučaju, prahu) i najviše ljudi je preporučilo ovaj, i vidim zašto, vidite i na slikama da sam poprilično mat hehe. 

OBRVE


ELF Eyebrow kir in Dark - omg, kako sam dosad živela bez ovog proizvoda?! Odlično, ovaj vosak pogotovo, ovo morate probati. :)

ELF Eyebrow Lifter & Filler in Ivory/Dark - ovo sam kupila samo zbog Lift strane, i odlična mi je, onako suptilno i mat. Jako mi se sviđa, i kremasto je lako se blenda. 

MAKE UP FACTORY Tinted Eye Brow Gel - jedini gel u boji koji mi se svidio, moje su obrve jako tamne i skoro svaki ostavi svijetliji trag na mojim obrvama i izgleda užasno, no ovaj je dovoljno taman da se ni ne primjeti :)

OČI


AVON Eyeshadow base - LINK 

ESSENCE Liquid Ink Waterproof - LINK

GOLDEN ROSE Style Liner Metallic in 02 - zvijezda ovog looka definitivno, odličan je, nije gust onoliko koliko bih ja htjela, no može se staviti još jedan sloj kada se prvi osuši malo i neće onako vući za sobom prvi sloj. Jako je lijep, nije previše napadan, a opet ne može proći neprimjetno na vašem licu. 

L'Oreal False Lash Telesopic maskara - moja najdraža maskara, spominjala sam ju u favoritima, a kada korisim više maskara, ova mi je uvijek baza za sve ostale, kao što je bila i za ovak look. 

AVON SuperShock MEGA maskara - ja i ova maskara smo još uvijek na vi, nekako mi ne odgovara baš u potpunosti, kao da mi je pre mokra još uvijek, možda se oduševim kada se još malo osuši. 

OBRAZI



SLEEK Face Contour Kit in Light -
danas sam koristila samo bronzer za konturiranje  LINK

CATRICE Defining Blush in 020 Rose Royce - ovo je moje go to rumenilo, ovo rumenilo uvijek koristim kad stojim nad svojom kolekcijom i ne znam koje bi rumenilo taj dna koristila, uvijek na kraju posegnem za ovim rumenilom, odlično je, jako lijepa ugašena pink nijansa koja ide odlično uz jači contour, neutralna ali primjetna nijansa. 

Essence Shimmer powder (Ticket to Paradice LE) in 01 Tropical Heat - lijepi blagi zlatni highlighter, odličan za tamniji ten, na fotografijama nije baš došao do izražaja ali uživo kada uhvati svijetlost je jako jako lijep, Essence je napravio odličan posao sa ovim proizvodom. 

USNE


Usne su jako jednostavne, pinky nude.

ELF Matte Lip Color in Natural - ja sam oduševljena sa ovim matt lim color ruževima u olovci, šteta što elf nema veći izbor nijansi.  Swatch OVDJE.

DEBORAH Glossy Stick in 02 - još jedna linija glossy debeljuca, u paru sa ELF Natural ružem, pun pogodak, ove debeljuce općenito idu odlično da olovkama za usne, tako da ako ste kupili Catrice ili Deborah i imate milijun olovaka za usne koje gotovo nikada ne koristite (kao ja) kombinirajte ih sa  debeljucama. 


I to je to. Nadam se da vam se post svidio. Jeste vi probale neke tuševe za oči u bojama? :)

XOXO, 
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

11 komentari

  1. Sviđa mi se. Decentno i jednostavno, a opet posebno. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan look,svaka čast kako ti se da šminkati po ovoj vrućini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije problem bio šminkanje, to sam obavila uz klimu, problem je nastao kada sam se trebala pofotkati na terasi vani haha

      Izbriši
  3. Prelijep look, jednostavno a vrišti ljeto :D.

    Kako obožavam boje obožavam i tuševe u bojama :D i samo mi je nebo granica u ekserimentiranju sa njima :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome i ja sam krenila, imam i ljubicasti i zeleni, a vidjela sam i rosegold :O

      Izbriši
  4. divna si *.*
    ja sam svoje gr linere zapostavila u zadnje vrijeme, podsjetila si me na njih, imam recenziju u pripremi, pa nikako da napravim i koji look sa njima i da objavim.i ja ovako nosim zlatni :)

    OdgovoriIzbriši