Favoriti mjeseca (srpanj 2013)

16:43

Pozdrav dame,

da, oni su dani u mjesecu, kada svi pišemo svoje mjesečne favorite hehe, pa eto i mene sa svojima, ovaj mjesec nemam puno stvari, jer sam toliko lijena bila prošli mjesec, no proizvode koje ću spomenuti sam jaaaako voljela koristiti :). Da ne duljim ja, krenimo mi odmah na favorite :).


L'Oreal Hydra Active 3 Hipoalergena miceralna otopina 


Meni je ovo odličan proizvod, jeftiniji od Bioderme Sensibio micelarne, a ista stvar, otklanja sav makeup sa mog lica, iako u ove ljetne dane nosim lagani makeup, no na ljetovanju sam jednu večer imala full face makeup i bila sam jako zadovoljna kako je skinila sav taj makeup sa očiju. Želim napraviti usporedbu ove miceralne i Biodermine no nikako da odem do ljekarne i kupim novo pakiranje kako bih mogla lijepo poslikati fotke za post. (Napomena sebi: Daj više odi više u tu ljekarnu!) Preporučujem da probate ovo ako koristite Biodermu ili ako vam se Biodermina verzija nije svidjela jer je Biodermina malo ljepljikava, a znam da to nekima jako smeta, a s ovom to nisam primjetila.

Essence Soft Touch Eyeshadow (A New League Limited Edition) - 01 My Caddy in The Wind & 03 Oh De Prep

03 Oh The Prep, 01 My Caddy In The Wind
Ova kremasta sjenila su bila dio limitirane kolekcije prošlog ljeta, drage moje čitateljice, meni su ova kremasta sjenila bolja od Maybelline Color Tattoo-a (a i njih hvalim stalno na sva zvona) tekstura ovih sjenila je fenomenalna, boje su tako lijepe, tako se lako nanose, blendaju se krasno, ne sadrže šljokice kao što to sadrže Color Tattoo sjenila, kada se osuše ne miču se nigdje, jako su dugotrajna, čak se i malo teže skidaju od Color Tattoo sjenila, (ako kojim slučajem netko iz Essence ovo čita, molim vas, uvedite ova kremasta sjenila (baš ovu formulu) u svoju trajnu ponudu, jer su O D L I Č NA). I znam da ovo više ne možete nabaviti nigdje, ali morala sam spomenuti, jednostavno sam morala. :)

Rimmel Lasting Finish ruže za usne - 240 Undressed 


Budući da sam sada tamna, sve nude nijanse koje nosim inače su mi sada presvijetle, i sjetim se ovog krasnog ruža kojeg imam u kolekciji i izvadim ga iz ladice, ova tamnija nude nijansa je savršena za preplanuli ljetni ten, ne izgleda kao da imam korektor na usnama što je slučaj sa ostalim ruževima jer sam ostatak godine jako svijetle puti, općenito jako volim ovu liniju Rimmel ruževa, mislim da su jako kvalitetna i posjedujem puno nijansi, a u ovu se nijansu svako ljeto ponovno zaljubim :)

L'Oreal Caresse ruž za usne - 301 Dating Coral


Vjerujem da ste svi čuli za ovu liniju ruževa od L'Oreala, ovo su oni sheer ruževi, ja ih obožavam, ove puno više od recimo Maybelline Color Whisper ruževa, jedno sam vrijeme nosila samo ove ruževe i onda me ta faza prošla jer su me zainteresirale neke druge, no ovo su odlični on the go ruževi, koje možete aplicirati ber ogledala, iako su sheer, meni su nijanse i dalje jako lijepe, odličan svakodnevni ruž kada ne želite ništa dramatično. :) A budući da ja 70% vremena nosim koraljne nijanse, uopće nije nikakvo iznenađenje što se ova nijansa probila u mjeseče favorite.

Catrice Lip Balm Tint (Matchpoint LE kolekcija) - C02 Rockby 


Ovu debeljucu možete vidjeti u akciji u FOTD postu OVDJE, kao i pročitati što mislim o njemu (a budući da je u favoritima, znači da je odlično:))

Eveline Sweet Cream sjajilo za usne (nijansa se nažalost izlizala na ambalaži)
Make Up Factory High Shine Lip Gloss - 30


Ova dva sjajila sam cijeli mjesec nosila u kombinaciji sa Rimmel Undressed ružem.
Eveline Sweet Cream sjajilo za usne je savršena pinky nude nijansa koju sam ja dosad vidjela, dobro pigmentirana, ako niste probali dosad ova sjajila, brzo u Kozmo i oškicajte ovo sjajilo ukoliko volite nude nijanse, i ako netko zna ime (ili broj) ove nijanse neka mi kaže u komentarima.
Make Up Factory High Shine Lip Gloss je pravo nude sjajilo bez rozih i peachy podtonova nego prava nude nijansa sa smeđim podtonom no nije tamna jako kako inače znaju biti nude nijanse sa smeđim podtonovima, ovo sjajilo uvijek nosim kada mi je nude ruž malo presvijetli.

Real Techniques Buffing brush 


HG kist za tekući puder. Nanošenje tekućeg pudra na lice sa ovim kistom postaje najjednostavnija stvar na svijetu. Odlična kvaliteta, neću duljiti jer i vrapci na grani znaju za ovaj kist (i vjerojatno ga koriste hehe).

I zadnji favorit mjeseca srpnja je jedan modni favorit, radi se o sandalama koje sam kupila neposredno prije ljetovanja i jako jako jako su mi lijepe, stalno sam u njima hodala na ljetovanju i unatoč tome što su dosta visoke u njima uopće nije teško hodati i može se u njima bez problema hodati satima. Prave ljetne. :)


I to je to! Nadam se da nekako uspijevate podnijeti ove vrućine, onima koji su na ljetovanju želim da se dobro odmore i zabave, vi koji ste se već vratili, nadam se da ste dobile lijepu bojicu. :)

Koji su vaši favoriti za mjesec srpanj? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

16 komentari

  1. Fini favoriti :) interesovala me ova micelarna ali uzela sam litar biodermine pa ko zna kad ce doci na red :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema zurbe, mislim da ce se ova L'Orealova jos dugo dugo motati po trzistu :)

      Izbriši
  2. Gdje se mogu kupiti Real Techniques kistovi, konkretno ovaj za tekući puder, ali i ostali? Hvala unaprijed! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. www.iHerb.com
      www.feelunique.com

      Ovaj kist je moguće kupiti samo u setu od 4 kista, nažalost.

      Izbriši
  3. i meni je super ovaj kistić za tekući puder. dobije se onaj 'flawless' efekt :)
    i svi ostali kistovi iz core collectiona su super jer su multifunkcionalni, sve u svemu...jako lijepi favoriti
    :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Najinteresantniji mi je Lip Balm tint, ali avaj, Catrice nije dostupan kod nas. :( Tuga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo napisala sam recenziju, tako da ja ne bih previše tugovala (osim ako je to bas ono sto volis :/) :D

      Izbriši
  5. baš me zanima ova L'oreal micelarna, a RT kistić i ja obožavam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super, preporučam definitivno :)

      Izbriši
  6. Koliko dođe micelarna? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni su ti favoriti ... neke i djelimo pa znam koliko su krasni a koje nemam svakako nabavim ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja na tvoj blog ne smijem ni ić, uvijek završim u nekom šoping centru i pravim minus :( hehehe

      Izbriši
  8. Catrice debeljucu želiiiiiiiiiiiiim :D :D Rt buffing brush je fantastičan kist, otkad sam ga kupila stalno s njim nanosim bb kremu ili puder :D

    OdgovoriIzbriši