Favoriti mjeseca (kolovoz 2013)

20:38

Pozdrav dame,

opet je došlo ono vrijeme u mjesecu, kada svi dijelimo svoje najdraže proizvode mjeseca (meni jedna od najdražih tema za čitati na blogovima). Ja ovaj mjesec imam malo favorita no ovo su stvarno proizvodi koje nisam ispuštala iz ruku.

Izgleda da nam ljeto odlazi i to brzo, vrijeme se baš promijenilo, iako iskreno, meni je ovo idealno vrijeme, idealna temperatura i čim se temperatura spustila ja sam se počela opet šminkati kako to inače radim kada nisu nepodnošljive vrućine. No dobro, malo sam skrenula sa teme, krenimo mi na moje ovomjesečne favorite :)



CHANEL Perfection Lumiere 10 Beige - kao što sam već rekla, ova podloga i ja imamo love-hate odnos, ili se raspametim kada ju stavim ili požalim što sam ju kupila, ovisi kakav dan ima moja koža. Kada mi je suha ova podloga izgleda užasno na meni, tako da ako imate suhu kožu, preporučam CHANEL Vitalumiere ukoliko želite CHANEL podlogu. Meni je sada ova podloga savršena jer mi je koža sada normalna i čak mi se T-zona i sjaji na kraju dana.

REVLON Lip Butter in Creme Brulee - dočekala sam i ja Lip Buttere, iako sam razočarana nijansama koje su došle kod nas, ipak sam našla par komada za sebe koje sam gledala na netu, ovo je basic nude nijansa sa bež podtonom. Odlična stvar za svaki dan i ne moram paziti kada ga nanosim.

NYX Butter Gloss in Merengue - detaljna recenzija je OVDJE, a ovu nijansu dosta ljudi ne voli zbog ljubičastog podtona koji ne stoji baš ljudima sa toplim podtonom, više odgovara onim neutralnim i hladnim podtonovima, ja sam nekako između neutralnog i hladnog i sviđa mi se kako mi ova nijansa stoji :)

eBay Beauty Sponge - ovo je jeftina verzija Beauty Blendera sa eBaya koja me koštala $1,80, i iako nije ništa naspram originalnog i čak nekih drugih kopija, koristim ovaj uži kraj za blendanje korektora ispod očiju i odličan je za to :)


NYX rumenilo u nijansi Mocha - rumenilo koje ne ispuštam iz ruku otkad mi je stigao, savršeno rumenilo za svaki dan, nije previše roza nije previše breskvast, mat je, ma čudo. Ako niste dosad isprobali NYX rumenila i imate želju, krenite sa ovom nijansom.

ELF Blush & Bronzing Cream in St. Lucia - ako ne nosim NYX rumenilo onda je na mojim obrazima kremasto rumenilo iz ovog dua. Jako je pigmentirano i treba vam mrvica. Kao što vidite rumenila su u istim tonovima, trenutno sam u fazi nošenja nježnijih ružičastih nijansi.

I ovo su svi moji favoriti za mjesec kolovoz. :)

Koje proizvode vi ovaj mjesec niste ispuštali iz ruku? :) Pišite mi.

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Imam taj LB već jedno godinu dana i divan je. NYX rumenilo isto imam, ali ne u toj nijasni. Odakle naručuješ NYX?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa eBaya (seller joy017, mislim) ili www.b2nshop.com, u zadnje vrijeme cesce sa Blanc to Noir shopa jer su imali snizenja.

      Izbriši
  2. Trenutno pasem oči :D divni favoriti :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni favoriti, morat ću do Mullera po barem jedan Lip Butter :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakav ti je Lip Butter? Isušuje li usne kao i većina ruževa ili je baš lijepo hidratantan? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne isusuje uopce, jedino sto nije pretjerano postojan no to od ovakvog tipa proizvoda niti ne ocekujem, meni recimo usne vise isusi Chanel Coco Rouge Shine ruzevi

      Izbriši