Everyday makeup storage

11:08

Pozdrav dame,

danas ću vam pokazati u čemu držim svoj svakodnevni makeup, proizvode koje volim i za kojima posežem svakodnevno, stvari se stalno rotiraju, ako za nečim 10 dana ne posegnem vraćam ga u kolekciju :)

Također i nove stvari koje u međuvremenu kupim stavim ovdje kako ih ne bih zaboravila isprobati. Također tu stavljam stvari koje su pri kraju da ih potrošim do kraja jer sam na kraju krajeva to i platila pa bi bilo u redu da i iskoristim cijeli proizvod, proizvode relativno brzo potrošim (naravno ne dovoljno brzo koliko brzo puno novih stvari kupim hehe) jer sam s godinama stekla naviku šminkanja, i nije mi teško, imam svoju rutinu, brza sam, naravno, to nije uvijek full face i nešto dramatično ali volim naglasiti svoju prirodnu ljepotu koji svi imamo.
I naravno da se ne šminkam ukoliko idem skoknuti samo do trgovine, kod dečka doma ili do frendice koja živi u ulici pored.

Radi se o...hmmm (kako ovo nazvati?? haha) ajde nazvati ćemo ovo plastični beauty box jer se ne sjećam kako je ovo proizvođač nazvao na etiketi proizvoda.

Dakle ovaj plastični beauty box sadrži tri ladice i na vrhu poklopac sa još jednom ajmo reći "policom" gdje se mogu staviti stvari. Kupila sam ga u KIK trgovini, cijenu točnu ne znam no znam da me izašlo nekih 40-tak kuna. Uzela sam plavu boju jer mi ide uz kupaonicu. Dolazi i u ružičastoj boji.

Na ovim fotografijama ćete moći ujedno vidjeti i moje trenutne favorite. ( I tako dobiti preview ovomjesečnih favorita hehe)




U posljednjoj ladici na dnu držim podloge, primere i korektore.


U srednjoj ladici držim pudere u prahu/kamenu, rumenila, bronzere i highlightere i paletice sjenila (quad, trio)


U prvoj ladici držim sjajila i ruževe


Na vrhu su proizvodi za oblikovanje i popunjavanje obrva, baze za sjenila, sjenila, tuševi.


Ovako to izgleda u kupaonici na polici :) Pored imam još stvari jer nemam više kuda sa makeupom pa tako sa lijeve strane držim sve debeljuce koje imam, sve moje Golden Rose ruževe, a na desnoj strani držim sve svoje olovke za usne i oči, te sjajila i tekuće ruževe.


Ako ste netko tko nema mnogo šminke, ovaj plastični beauty box je idealan, lijepo i uredno izgleda, jeftin je, a ukoliko vam boja ne ide uz interijer prostorije, ladice se lako izvade i možete se upustiti u mali DIY projekt pa obojati u boju koja vam odgovara :)

Odvajate li i vi makeup koji koristite svaki dan od ostatka kolekcije, ako da, kako? Imate li uopće potrebu? hehehe, ako imate neke dodatne savjete slobodno mi pišite! :)

XOXO;
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

12 komentari

  1. Odlicno!! ;)
    Jesi li nedavno kupila taj beauty box?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se zadnjih dana ubijam i trazim te ladice po ebay-u. Imaju takve ali ne dostavljaju u BiH. :/ KiK takodjer nemam tako da.... Ne znam ni ja vise u sta da smjestim sminku :/ Narucila sam samo stalak za 24 ruza na ebay-u, to je valjda na putu do mene, vidjet cemo za ostatak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam te muke, i meni ponestaje mjesta brzinom munje :D

      Izbriši
  3. super mi je ovaj box i način organizacije, no imam puno toga i bilo bi mi teško odvojiti samo neke proizvode jer stalno mijenjam što koristim :/
    osim pudera, maskare i sjenila za obrve, a za to mi ne treba baš takav box :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E to baš meni treba :) kako sam se preselila, držim šminku posvuda, u kupaonu u police mi ne stane sve pa bi ovo bila odlična stvar i stvarno je povoljno, 40 kuna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, bas razmisljam da se vratim po jos jednu, neka stoji :)

      Izbriši
    2. u kojem kiku si uzela? u osijeku ili? :)

      Izbriši
  5. Savrsena organizacija :) Bas je uredno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je zakon polica! :DD
    Ja imam akrilni ladičar sa stalkom za ruzeve i u njemu drzim stvari koje najčešće koristim pa s vremenom mijenjam i vadim iz drugog veceg plastičnog ladičara stvari koje zelim vise koristiti! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni prostora za kozmetičke stvarčice nikada dosta! Imam jedan malo veći, plastični ladičar, pa stalke za ruževe, košarice za olovke, maskare i ostalo. najviše me žalosti što nemam svoj kutak(sobu) kao neke od mojih kolegice

    OdgovoriIzbriši