Empties #4

11:34

Pozdrav dame,

ja opet skupila vrećicu potrošenih proizvoda :) Baš sam ponosna na sebe kada vidim da se vrećica napunila, barem novac ne bacam u smeće (barem ne sav novac), u ovom postu su neke stvari kojih sam se odlučila riješiti jer mi ne odgovaraju. 



Pa krenimo :) 


OLAY Wssentials Refreshing Toner - ok toner, jako fino miriši, ništa spektakularno no to od tonika za lice ni ne očekujem. Kupila bih ga vjerojatno ponovo. 

RADOX Milk & Magnolia gel za tuširanje - ovaj se gel za tuširanje konstantno pojavljuje u mojim New in postovima, Favoritima mjeseca i Empties postovima, mislim da to dovoljno govori :)

PANTENE PRO-V šampon za kovrčavu kosu - imam osjećaj da mi ovaj šampon otežava kosu, kao da ga je nemoguće isprati totalno, nije mi se baš svidio. Iako je namijenjen kovrčavoj i gustoj kosi kao što je moja, nije me oduševio. 


OLAY Beauty Fluid - ovo sam jedva čekala da potrošim, nekako imam osjećaj da ovo apsolutno nikako ne pomaže mojoj koži, kad ju stavim prije šminkanja (za što je navodno odlična) ne sviđa mi se kako podloga izgleda na mom licu sa ovom kremom. Neću je ponovo kupiti. 

OLIVAL Ulje za kosu od avokada - moj jedini problem sa kosom je to što je suha, i poneki ispucani vrh, a ovo ulje, koliko god da ga malo stavim, samo zamasti moju kosu, ulje stoji na kosi, uopće se ne upija, i rezultat je masna kosa koja izgleda da je oprana zadnju put prošli mjesec. Ovo nisam ni dovršila nego ispraznila jer mi se bočica sviđa. Bit će dobra za jedan DIY projekt. 

AVON Advance Technniques Argan Oil serum za kosu - znam da u ovom serumu ima vrlo malo arganovog ulja, no miris ovog seruma mi je odličan i ne ostavlja masni trag kao avokadovo ulje, lijepo ga kosa upije i omekša mi vrhove. Već imam novu bočicu.

VERSACE pour femme Luxury Shower Gel - ovaj mali uzorak sam potrošila jer mi je dosadilo ga gledati na polici u sobi, ništa posebno, čak mi se ni miris ne sviđa nešto pretjerano. 


BALEA Peeling Gel - mislim da sam ovo imala i u prošlom Empties postu, dobar peeling. Ovo mi je zadnje travel pakiranje, tako da kupujem full size :) 

SUN DANCE matirajući fluid SPF 30 - meni su izbili prištići po licu (čelu) zbog ovog fluida, tako da mi se na kraju i nije svidio baš, ali dok nisu izbili prištići bio je ovo ok dnevni SPF za lice za vrijeme onih vrućina. 

REVLON Colorstay podloga in Nude - odličan puder za lice, ovo nije bila moja nijansa, rozog je pod tona pa mi nije odgovarala sama no miješala sam ju sa drugom podlogom koja mi je bila opet pre žuta i nekako smo se ova podloga i ja onda dogovorile. :) 

NIVEA Natural beauty Radiance Boosting Moisturiser - ovo bacam jer mi se ne sviđa nimalo, ovo sam kupila preko zime jer mi je koža jako suha i sve što mi može pomoći da dobijem dewy finiš, bila sam "all over it". No ova krema ima previše šljokica, koje se baš vide na licu i izgleda kao da sam bila u dječjoj radionici. Me no likey. 

ROSAL Lip Balm - ovaj sam balzam za usne potrošila praveći svoj peeling za usne. 

BALEA After Sun kura za kosu - prvo, ovo jedno pakiranje je premalo za moju gustu kosu, tako da ni nemam ništa za reći budući da sam da to dodala još jednu masku. Ok je, ima ugodan miris ako ništa drugo hehe. 


ESSENCE Lip & Cheek Creme (Ready For Boarding LE) 01 & 02 - ja sam ovo koristila na usnama, stajalo mi je u torbi cijelo vrijeme, kao što vidite nisam baš do kraja potrošila no dosadili su mi, i mislim da sam dovoljno potrošila, ne? Hahah. 

MAX FACTOR rumenilo u nijansi 225 Mulberry - lijepo neutralno rumenilo koje sam koristila kada nisam bila raspoložena za neke boje, nego čisto da vratim život u lice nakon podloge. 

EVELINE ruž u nijansi 607 - ovo je tamnija pinky nijansa, odlična za svaki dan ako ste netko tko je prirodno malo tamnije puti. Kremast je i lako se nanosi. 

MAX FACTOR Flipstick in Salsa Red - ovdje sam ustvari potrošila samo lijevu stranu, no desna je i tako neki frost finišh kojeg ne želim na usnama tako da se opraštam od ovog proizvoda, lijeva strana je bila jedna lijepa crvena nijansa sa rozim podtonom. 

MANHATTAN Soft Mat Lipcream - ovo je iz neke njihove LE kolekcije, uopće nije pigmentirano, ne mogu ništa s time, ne može se nanijeti lijepo nego samo vučem proizvod sa četkicom, tekstura je čudna. Nikako mi se ovo nije svidjelo i ide u smeće jer ne mogu ništa s tako lošim proizvodom osim pozdraviti se sn njim. 

To je to! :) U ovom Empties postu sam se malo riješavala stvari koje mi se nisu sviđale te tako samo zauzimale mjesto. 

Što ste vi potrošilo u zadnje vrijeme? Koristite li i vi nešto od ovih proizvoda? Pišite mi :) 

XOXO;

You Might Also Like

6 komentari

  1. Uf, Olival ulje sam pa gotovo i kupila. Još mi je bio među DM kuponima s popustom, ali sam bila na knap s parama pa odustala. Imam jedno takvo neupijajuće ulje već 12 godina i bome bi se tukla po glavi da sam kupila još jedno loše ulje :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovaj Manhattan lipcream, i ok je skroz, malkose neravnomerno nanosi, ali nista tragicno...nisam znala da je LE..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima jedna jako jako slična, mrvicu tamnija nijansa u stalnoj ponudi, ova je malo svijetlija.

      Izbriši