Empties #3 (+ mini recenzije)

14:04

Pozdrav dame,

eto mene opet sa još jednim empties postom, kod mene proizvodi idu ko ludi :), djelomično je razlog jer sam stala na kočnicu što se tiče preparative (kočnicu za dekorativnu ne mogu naći!! hehe) tako da sam koristila maksimalno ono što sam imala već doma jer nisam imala ništa drugo.

Ne moram vam objašnjavati kako je teško držati se jednog proizvoda kad znate da vam u ladici stoje divotice koje isto jako želite probati i tako koristile malo ovo malo ono i nikako dotaknuti dno na nijednom.

I još jedna stvar koja je pridonijela tome da se ova vrećica opet napuni je redovna upotreba (što je za mene teško, budući da sam mali lijena)



No evo mene opet sa punom vrećicom. :) Pa krenimo...




NIVEA Intimo vlažne maramice - ove vlažne maramice koristim kada su "oni dani u mjesecu" i moram se "srediti" bilo gdje van svoje kupaonice. Dobre su, obave posao i ne iritiraju me.

Bourjois Express Cleansing Wipes - ovo su moje najdraže maramice za skidanje makeup-a, od milijun koje sam probala, a da nisu preskupe, vrlo često su na nekoj akciji u DM-u ili Bipi, ne iritiraju mi oči i skinu makeup dobro, skoro sve, ovo najčešće koristim ako imam full face, pa s time skinem većinu pa onda dalje čistim lice, i nakon noćnog izlaska kada mi se neda dozirati miceralnu na vaticu, ovo je jednostavno hehe.

NIVEA Baby Soft & Cream vlažne maramice - ove baby maramice koristim za sve i svašta, kada treba očistiti makeup malo, obrisati swatcheve sa ruku nakon fotkanja, i tako svega pomalo, a i obožavam miris Niveinih proizvoda tako da ih zbog mirisa stano kupujem :)

Balea After Sun šampon & regenerator za kosu


Ovo je odlično! Vjerujem da je ovo bio dio prtljage svake druge blogerice ovo ljeto, ali sa razlogom, ovaj šampon je koristio i moj dečko na ljetovanju jer mu se svidjelo kako mu kosa izgleda nakon upotrebe (a njemu sol uništi kosu), iako su ovo poprilično velika pakiranja, ja imama jako gustu kosu i treba mi došta šampona kako bi temeljito oprala kosu, no moram reći da mi je kosa odlično izgledala, uz ovo sam na ljetovanju koristila još samo Avonovo ulje za kosu sa arganovim uljem, i kada sam se vratila sa mora na mojoj kosi uopće nije bilo nekih znakova oštećenja (suhoća, ispucani vrhovi), tako da smo ovaj duo moj dečko i ja potrošili, još sam ja oprala dvaput kosu s njima kada sam se vratila i ispraznila do kraja. I miris mi je odličan, baš ljetni, ako idete na ljetovanje, ovo mora završiti u vašoj prtljagi :)

Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair maska protiv lomljenja kose


Inače mi je teško davati preporuke za maske, regeneratore i šampone za kosu jer imam tu sreću da imam vrlo zdravu kosu samu po sebi, ne bojam je, raste ko luda, ljudi me godinama ispituju što to ja sve koristim i što radim sa svojom kosom, kada mi je dugačka nevjeruju mi da to nisu ekstenzije (iako mi baš nije jasno zašto no dobro), svake je godine skratim do ramena i za doginu dana je opet do guzice skoro, tako da ne mogu za nijedan šapon ili masku reći, ovo čuda radi, jer se kod mene nema što popravljati dramatično, no budući da 70% vremena kosu nosim u punđi, kosa mi je postala lomljiva dosta, tako da sam kupila ovu masku nadajući se kako će se to malo smanjiti. I smanjilo se, i to dosta, neću je kupiti ponovo jedino iz razloga što volim stalno isprobavati nešto novo, a i budući da imam potrebu prati kosu jednom tjedno, kosa mi se navikla već na ovaj proizvod pa moram promjeniti malo rutinu. :) Preporučam definitno.

Avon Advance Techniques 360 nourishment šampon za kosu 
SUN DANCE  Losion posije sunčanja 


Avon - Ok šampon, ima jedan jako ugodan miris, ne znam kao što sam spomenula iznad, teško uočavam neku dramatičnu razliku, no nije mi otežao kosu niti isušio, kupila bih ga opet no neću, iz opet istog razloga, a to je isprobavanje novih stvari, a i dosadno je koristiti stalno jedno te iste proizvode, jel' da? :)

SUN DANCE - losion poslije sunčanja kao i svaki drugi, lijepo se lagano razmazuje, nije ljepljiv, upije se u kožu relativno brzo, ovo sam trpala na sebe kada sam izgorila na moru, ovo je također koristio i moj dečko kada bi malo izgorio na suncu, budući da on ima vrlo zahvalnu kožu koja ne izgori nego samo tamni, to malo crvenila bi do idućeg dana potpuno otišlo. Tako da vjerujem da je i ovo pomoglo malo :)

MY BODY peeling za tijelo sa morskom soli i mirisom kokosa



Ovaj sam peeling za tijelo konačno potrošila, već mi je bio dosadio (tj miris kokosa mi je dosadio) jer ga ima dosta pa mi je trebalo duže da ga potrošim. Dobar peeling za tijelo za malo novaca, ne ostavlja tragove na koži nakon što ga koristim (pri tome mislim na neki ljepljikavi sloj) miris kokosa se zadrži neko kratko vrijeme nakon tuširanja no brzo nestane. Preporučam ga, no ja ga neću skoro kupiti samo zato jer mi je miris kokosa dosadio :)


BALEA Wellness kupka za stopala - dobra i jeftina kupka kada trebate urediti stopala i pripremiti ih za otvorene sandalice i japanke, nema ništa gore nego vidjeti zadebljanu, suhu, ispucalu kožu na peti u divnim ljetnim sandalicama.

DIETPHARM Betatene kapsule - ove beta karoten kapsule sam pila kako bih jače i brže potamnila a i pripremila kožu na sunce no samo sam izgorila ko kreten (da izvinete), nikada nisam u životu ovoliko izgorila i promjenila kožu ko zmija (ogulila se cijela, doslovno, bez pretjeriavnja) tako da mislim da odustajem od beta karotena, bar od ovog branda.

FLOCETA gel - ovime sam mazala svoje opekline, i pomoglo je, gel je ubrzao proces oporavka moje kože, iako je užasno ljepljiv i ostavlja sloj na koži koji možete "oguliti" sa kože, tako da sam ovo koristila samo navečer pred spavanje, jer bi bilo nemoguće sa ovime na tijelu bezbrižno razgledavati obalu, hehe.

SUNDANCE balzam za usne sa SPF 50 - ok balzam, usne su valjda jedini dio tijela koji nije izgorio na mome tijelu, i to je zbog ovoga balzama, a i nisam primjetila onaj bijeli trag, kao što to ostavlja npr. Labello sun protection balzam, zapravo sam pola balzama potrošila, no druga se polovica totalno rastopila.

AVEO Pure odstraljivač laka za nokte bez acetona - nemam ništa posebno reći za ovaj odstranjivač, dobar je i košta svega nekoliko kuna, što će nam više?! :)

BALEA Wasser-spray Aqua - ovo mi je na ljetovanju stajalo u hladnjaku i nisam ga ni koristila na licu nego na tijelu kako bih si hladila kožu koja je izgorila, iskreno, ne vidim baš nešto posebno u termalnim (ne mislim pritom na ovu konkretno) vodama, vjerojatno zato jer nemam problema sa kožom, iako znam da se neki kune u neke termalne vode, no ja ne vidim nikakvu razliku na svojoj koži. Poslužilo je, neću je opet kupiti.



BALEA Peeling Gel za normalnu i mješovitu kožu - ovo sam malo travel pakiranje vidjela u DM-u kada sam kupovala potrepštine za more, i ovo pakiranje mi je bila idealna veličina za 7 dana. I jako mi se svidio, nadam se da imaju i full size u DM-u jer ga želim, i miris mi se jako sviđa :)

GARNIER NutriSkin Nutricionist dnevna krema za lice - dovršila sam ovu kremu o kojoj sam pričala u svojoj skincare rutini u postu OVDJE , neću je opet kupiti jer želim isprobati nešto novo, tako da ako imate prijedloga za jednu dobru hidratantnu dnevnu kremu, slobodno mi pišite u komentarima. 

ARTDECO Blusher in 02


Ovo rumenilo imam dugo, dugo, od srednje škole još i nedavno sam ga stavila u korpicu sa everyday proizvodima da ga dovršim više jer mi je žao bacati stvari koje mi se sviđaju, i uspjela sam, iako bi mi ovaj komadić rumenila mogao trajati do kraja godine no odlučila sam da sam dovoljno potrošila, slažete se? :) Lijepo neutralno rumenilo sa shimerom. 

I to je to! :) Huh, dosta se proizvoda tu nakupilo, nadam se da vam se post svidio jer znam da ga svi volimo jako čitati, barem ja jer čitajući ove postove otkrijem jako puno proizvoda. :)

Koje ste vi proizvode dovršili u zadnje vrijeme? Pišite mi. :)

Uživajte u nadolazećem vikendu, najavili su osvježenje yaay!

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

14 komentari

  1. Joj ovaj Aveo je meni koma, odnosno ljubičasta verzija. Isušuje mi užasno nokte i prste i, ne znam kako, ali skine boju vatice i ofarba mi prste u bijelo O.o to još nisam doživjela od acetona :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobro, ja toliko rijetko koristim aceton da, ono koji god daš, jer ga koristim samo ljeti za nožne prstiće :)

      Izbriši
  2. I ja sam koristila after sun balzam sad na ljetovanju, odličan mi je bio. Na žalost, šampona više nije bilo u mom Dm-u :( Što se tiče Baleinog pilinga, imaju ga i u normalnoj veličini, mislim da se radi o 30 ml. Nedavno sam ga potrošila i bio mi je odličan iako imam suhu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yess! :) ide na popis stvari za kupiti u DM-u, i ja imam suhu kožu kad nije ovaj pakao vani :)

      Izbriši
    2. Ispravak, ima 75 ml :D (sad sam zavirila u svoj prošli empties :D)

      Izbriši
  3. Mrzim sve vrste vlažnih maramica za bilo koju namijenu a ponajprije one za skidanje šminke. Gliss Kur mi odavna ne paše kosi, imaju odlične stvari, ali moja kosa je koma s njima. Ovaj Avon šampon mi je bio ok, regenerator mrvicu bolji. Meni je nekako važniji regenerator od šampona. Ovaj odstranjivač još nisam probala mada ga većina hvali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni ne pašu sve Gliss Kur stvari, ma ja toliko rijetko koristim odstranjivac laka za nokte da je kod mene, daj sto das :)

      Izbriši
  4. Vidiš ja sam prezadovoljna Betatenom i to baš ovim, pijem ga od travnja do listopada svake godine jer sam sklona alerigijama a i želim da mi boja bude što bolja i što trajnija ... uglavnom, već treću ga godinu ga koristim i obožavam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzas, kada bih ti pokazala svoje tijelo zgrozila bi se, mislim ja sam toliko svijetle puti i kao djetetu su mi s terapijama s**bali pigmente, i ne mogu potamniti jako i treba mi jako dugo i jesam sklona tome da izgorim no godinama se stitim na isti nacin i sve je bilo u redu i jedina drukcija i nova stvar su bile ove kapsule. I to su bili plikovi, ja sam plakala od boli, ma uzas. Drago mi je da bar na nekom djeluju kako treba :) jer sam ja toliko zeljela da na meni cudo naprave i jesu ali ne ono koje sam htjela heheh :)

      Izbriši
  5. I ja sam kupila baleinu kupku za stopala, jedva cekam isprobati! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar proizvod za vrlo vrlo malo novaca hehe :)

      Izbriši
  6. Vrijedna si bila :D Sad me zanima ovaj after sun regenerator.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporucam definitivno, za 13 kuna i da ti se ne svidi, neces lupati glavom o zid :)

      Izbriši