DUPE POST: Illamasqua Fable ruž vs. Wet 'n' Wild Think Pink ruž

20:12

Pozdrav dame,

evo mene sa mojim najnovijim dupe otkrićem, jučer sam recenzirala Illamasqua Fable ruž ( Link ), i kako sam dobila puno zamolbi za nekakvim dupom zbog jakog mat finiša Illamasqua ruža, ja sam se danas bacila na swatchanje svih ruževa za koje sam mislila da bi mogli biti dupe i naišla na jackpot! Moglo bi se reći da sam u ovom postu pogodila sedmicu! Hehehe.

Radi se o Wet 'n' Wild ružu u nijansi Think Pink, kojeg sam već recenzirala na blogu OVDJE, a recenziju Fable ruža možete pročitati OVDJE, tako da se neću poanvljati i opet posebno pričati o svakom ružu.

Iako su i Wet 'n' Wild ruževi mat, nisu ni približno mat kao Illamasqua. Zapravo su vrlo kremasti kada se nanose i jednako dobro pigmentirani kao Illamasqua, za Wet 'n' Wild vam je također dovoljan jedan sloj kako bi dobili boju kao iz pakiranja.



Slikano na prirodnom dnevnom svjetlu 
Slikano na prirodnom dnevnom svjetlu.
Gornji swatch: Illamasqua Fable
Donji swatch: Wet 'n' Wild Think Pink
Ja na slici mogu skužiti koji je koji samo zbog teksture, kao što se vidi na slici tekstura  gornjeg ruža je suha a donji je kremastiji.

Cijena Illamasqua ruža je 160 kn.
A za Wet 'n' Wild ruž ćete skupa sa poštarinom na BeautyJoint.com stranici platiti 53 kune.

Tako da ako ste odustali od Illamasqua Fable ruža zbog njegove teksture i formule, ja vam preporučam Wet 'n' Wild. I 100 kunića si uštedite i kupite još nešto što želite.

Ja sam na gornju usnu stavila Fable, na donju Think Pink, i razlika se vidi ali samo zbog formule, da je Fable kremastiji bio bi 10000000000% identičan kao Think Pink, ali zbog toga što je tako suh, dobijem dojam da je svjetliji, no to je zbog ponavljam, dugačije formule.

Što vi mislite? Jesam našla dobar dupe? :)

Nažalost nisam vam u stanju pružiti sliku sa Think Pink ružem jer me ova alergija ubija, imam temperaturu, sva sam jadna i koža mi je nikakva (kako i inače svima poludi i bude nikakva kada su bolesni), a i nisam nimalo raspoložena sada za šminkanje, no vjerujte mi a i vidite na swatchu, da je ovo jedan VRLO VRLO dobar dupe ;)

XOXO,
Le Makeup Freak.


You Might Also Like

1 komentari

  1. Stvarno je dupe u pravom smislu te riječi :D Odmah sam skužila da je Fable mrvu svjetliji i možda mi se zato ipak više sviđa :)

    OdgovoriIzbriši