Crazy About Lipstick tag

17:34

Pozdrav dame,

evo mene sa Crazy About Lipstick tagom, kada sam vidjela ovaj tag na YouTubeu oduševila sam se jer je tag kao stvoren za mene jer sam ja opsjednuta ruževima i njih najviše volim kupovati. :)



Pa krenimo sa pitanjima :)


1. How many lipsticks do you have in your collection? (Koliko ima ruževa u tvojoj kolekciji?)
  • 97 klasičnih, 101 ako brojimo tekuće ruževe 
2. How old were you, when you started using lipstick? (Sa koliko godina si počela koristiti ruževe?)
  • Sa 15 godina, sjećam se i koji mi je bio prvi, Manhattan ruž u tamno crvenom pakiranju, peachy nude nijansa, koju su povukli iz prodaje davno još (nažalost).
3. What (are) lipsticks you can't leave without? (Koje ruževe uvijek moraš imati sa sobom?)
  • Zadnja dva tjedna to su Revlon Colorburst ruž u nijansi Soft Nude i MAC ruž u nijansi Coral Bliss (swatch ruža OVDJE)

4. Show a lipstick, you use to stand out? (Pokaži ruž koji koristiš kako bi privukla pozornost?)
  • NYX Matte ruž u nijansi Shocking Pink (recenzija OVDJE), ovaj ruž ne mogu nikako uhvatiti fotoaparatom onako kako izgleda uživo, jako, jako, jako žarka i intenzivna ružičasta nijansa. 

5. What was the last lipstick you bought? (Koji si ruž posljednji kupila?)
  • Illamasqua Fable ruž

6. What lipstick did you regret buying? (Koji ruž te razočarao?)
  • Inače takve proizvode ne zadržavam no nedavno sam kupila Misllyn ruž u nijansi 45 no ispalo je da je frost finiša, što se iz swatcha nije moglo vidjeti, jedini razlog zašto ga još držim jest jer ide lijepo na Illamasquin Fable, pruži sjaj a frost finiš se izgubi. 

7. What is your fave lipstick at the moment? (Koji je tvoj omiljeni ruž trenutno?)
  • Illamasqua Fable :) 
8. What is your most exspensive & inexspensive lipstick? (Koji je tvoj najskuplji i najjeftiniji ruž kojeg posjeduješ?)
  • Najskuplji je YSL Rouge Volupte u nijansi 13 (Peach Passion), a najjeftiniji su Golden Rose ruževi. 


9. Can you show us lipstick you love? (Pokaži nam ruž kojeg voliš!)
  • Ranije spomenuti YSL u nijansi 13, vrh ruževa i krajnji luksuz, a boja je toliko jedinstvena da nikad nisam vidjela da je itko našao dupe za njega, a tekstura im je najbolja i jedinstvena (oni koji posjeduju YSL ruž znaju o čemu pričam.)
10. Do you like, love od addictet to lipsticks? (Sviđaju li ti se ruževi, voliš li ih ili si opsjednuta ruževima?)
  • Definitivno sam opsjednuta, to najviše volim kupovati i toga najviše imam u svojoj kolekciji (preko 100 kao što sam rekla na početku)
11. Show a lipstick that reminds you of someone special? (Pokaži nam ruž koji te podsjeća na neku posebnu osobu?)
  • Jedino čega se mogu sjetiti je Chanel Coco Rouge Shine ruž u nijansi Evasion. Njega sam kupila u vrijeme kada sam upoznala svog dečka i tada sam ga stalno nosila, tako da sam ga nosila na naš prvi spoj i kada smo se prvi puta poljubili, plus, ruž je sheer nude nijanse što je bilo super jer se nisam htjela prenapadno i previše šminkati :)


I to je to! :) Nadam se da vam se svidio post, tagam vas SVE! Ukoliko nemate blog slobodno odgovorite na pitanja u komentarima jako bi voljela čuti vaše odgovore, nemojte se sramiti ;).

XOXO;
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

13 komentari

  1. woow super kolekcija :)
    baš sam uživala u ovom postu...haha ja trenutno imam 15 ruževa :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :). I 15 je dosta, vjeruj mi hahah

      Izbriši
  2. Wooow koja kolekcija :) Kad ćeš ih stići sve potrošiti? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zaboravih pitati ;) Kad bi morala koristiti do kraja zivota samo jedan, koji bi to bio? :)

      Izbriši
    2. Neću, to ne moraš ni pitati, a što ću :(, redovito radim čišćenje pa dezinficiram i podijelim prijateljicama ruževe za koje odlučim da neću zadržati.

      Izbriši
    3. Eto, i ja zaboravih odgovoriti na to pitanje hahaha. Ufff teško pitanje, jako teško, hmmm. YSL 13 možda? Jer takve nijanse i tako nosim većinu vremena. :)

      Izbriši
  3. Džizs koliko ruževa :D ja ih nemam toliko :( ali popunit ću ja to :D YSL mi je na listi zelja, nabavit cu si makar jedan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, ajme, ajme, koja zavidna kolekcija!! Ukrala bi ih sve :DD Slažem se sa YSL ruževima, kad sam ih prvi puta nanijela, osjećaj je bio nevjerojatan, baš se vidi razlika od ovih drogerijskog ranga, ma trackala bih se njima svaki dan :) i želim ih joooš :)) Ja malo po malo popunjavam svoju kolekciju i zapravo, ruževe najviše volim kada se radi o dekorativi :*

    OdgovoriIzbriši
  5. evo još jedne ovisnice o ruževima... imam ih malo više od tebe čak, oko 110 :D i čak sam ih dosta i potrošila u životu. do ovog ljeta sam najviše voljela nudače i njih sam najviše nakupila, a sad su me primili intenzivniji pa imam i rozih, koraljnih, crvenih...
    mislim da su mi u kolekciji najbrojniji Golden Rose ruževi, imam dosta i Macovih i Catrice, a YSL su mi među najdražima, definitivno moram nabaviti još koju nijansu. ne bih mogla izdvojiti samo jednu najdražu marku ruževa, imam fazu da obožavam jedne, pa druge...
    počela sam ih koristiti negdje s 14, kad sam za rođendan dobila prve ruževe, Avon i Constance Carroll. :D to su bili neki neutralni, boje mesa. ali tada sam vše voljela sjajila, kao i većina curki tih godina, a kasnije u srednjoj sam počela više koristiti ruževe.
    zadnja sam kupila dva roza Artdeco ruža iz Color & Arts kolekcije :)

    OdgovoriIzbriši
  6. 10 sjajeva za usne, 10 dugotrajnih ruževa za usne i 30 ruževa za usne... Ehhhh... That's me... U zadnje vrijeme samo ruževe kupujem haha :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pod dugotrajnima mislim na tekuće, bljooh..

      Izbriši