CATRICE Pure Shine Color Lip Balm - recenzija i swatchevi

16:21

Pozdrav dame,

evo mene danas sa obećanom recenzijom Catrice Color Lip Balm debeljuca, ja sam osobno bila jako uzbuđena kada sam vidjela da su među jesenskim novitetima i ove debeljuce jer su izbacili već te debeljuce u zadnje dvije limitirane kolekcije i ja sam tim verzijama iz LE kolekcija bila oduševljena i naravno da sam  ih odmah kupila čim sam ih ugledala.

I danas ću sa vama podijeliti svoje dojmove o njima, no prvo par osnovnih informacija o proizvodu:

  • proizvod je dostupan u Muller drogerijama
  • sadrži 2,5g proizvoda
  • cijena proizvoda je 41,90 kn
  • dolazi u 8 različitih nijansi, koje možete vdjeti na CATRICE web stranici


Prvo par riječi o pakiranju, kao što vidite neodoljivo podsjećaju na Clinique pakiranje, plastično je kao i obično, proizvod je na twist up principu i nemorate šiljiti proizvod (znam da većina misli ddd znamo, no od viška glava ne boli hehe)

Nijanse redom: 020 Rusty in Peace, 030 Don't Think Just Pink, 060 Go Flamingo Go, 080 Sheers!
020 Rusty in Peace



Ja bih rekla da je ovo nude nijansa, neutralna nude nijansa sa smeđim podtonom, proizvod u pakiranju izgleda malo tamnije i smeđe no nemorate se bojati budući da su sheer, kada aplicirate na usne dobijete lagani sloj boje i tada to bude jedna lijepa nude nijansa, sada kada sam tamnija nego inače ova nijansa mi dobro stoji no ne znam kako će mi stajati kada se vrati moj porculanski ten, bojim se da će taj smeđi podton više doći do izražaja pa da mi neće stajati, no za tu teoriju moram pričekati zimu.

030 Don't Think Just Pink



Ovo mi je najdraža nijansa od sve četiri koje sam kupila, odlična everyday nude pink nijansa, nije presvijetla i lijepo se stapa sa prirodnom bojom usana, i dobijete one lijepe lagane nude pink usnice koje se sjaje i izgledaju kao da se uopće niste taj dan trudile oko makeup-a a i dalje izgledate odlično :)

 060 Go Flamingo Go!



Ja bih rekla da je ovo peachy nijansa sa rozim podtonom, ova nijansa bi jako lijepo pristajala mojim pale skintone djevojkama, osobno mi se ne sviđa ova nijansa sada trenutno na meni budući da sam tamna jer su mi i usne tamnije a budući da ovi proizvodi nisu pigmentirani kroz ovu peachy nijansu izbija moja prirodna boja usana pa mi ne izgleda baš lijepo. Tako da ako imate vrlo svijetlu put, ovu nijansu definitivno oškicajte.

080 Sheers! 



Ovo je svijetlija sestra nijanse Don't Think Just Pink nijanse, svijetla baby pink nijansa, i za ovu njansu mislim da bi jako lijepo stajala na djevojakama porculanskog tena.

SWATCHEVI:

Prvi red: Don't Think Jusr Pink & Rusty In Peace
Drugi red: Sheer! & Go Flamingo Go

Moram priznati da sam bila jako "nabrijana" na ove debeljuce jer one iz LE kolekcija su bile fenomenalne i fenomenalno pigmentirane, kao ruž, a jednu ste mogli vidjeti i u akciji na FOTD postu OVDJE

No, ove debeljuce nisu ni upola tako pigmentirane, i to me malo razočaralo, ne znam koliko su pigmentirane crvene nijanse u liniji (no pretpostavljam ništa puno više nego ostale) budući da ih nisam kupila jer su nijanse iz LE kolekcija tako bile berry ili crvene nijanse pa sam te preskočila u ovoj liniji. 

Također, nijanse Sheer! i Rusty in Peace sadrže sitne šljokice, dok Don't Think Just Pink i Go Flamingo Go ne sadrže. 

Sadrže blagi slatkasti miris vanilije koji meni nije pretjerano jak i osjeti se samo pri apliciranju. Ne lijepe se i trajnost na usnama ( u mome slučaju) je do 2 sata, što znači da nisu baš dugotrajni na usnama. 

Ako ste probali L'Oreal Caresse ruževe ili Maybelline Color Whisper ruževe i nisu vam se svidjeli, onda mislim da ovu liniju proizvoda možete preskočiti jer su vrlo, vrlo slični, ali ako su vam se svidjeli, onda mislim da bi vam se jako svidjeli i ovi Color Lip Balm-ovi (iako ne znam koliko je jednoj osobi potrebno relativno istih proizvoda samo drugog proizvođača, imena i izgleda pakiranja, no dobro to je jedna sasvim druga tema hehe) 

No ako ipak tražite neki proizvod visokog sjaja za usne ali želite veću pigmentiranost imam riješenje i za vas, a to je još jedan novitet u Catrice ponudi a to su Ultimate Shine Gel ruževi za usne, koji su vrlo slične teksture i finiša, no ipak imaju veću pigmentiranost nego ove debeljuce, ovi su ruževi također već u prodaji i njih sam isprobala i jako mi se sviđaju (mooožda čak i više nego ove debeljuce) a i izbor nijansi je po mome mišljenju vrlo dobar. 

Meni se osobno ove debeljuce ipak sviđaju, jer daju taj lijepi sjaj usnama uz malo boje, ako volite sjajila, voljeti ćete i ove debeljuce, mislim da bi bile odlične za zimu, jer nam usne znaju izgledati suho, ispucane su i grube a s ovim debeljucama bi vaše (i moje) usne izgledale sočno, njegovane, zdrave i glatke, a zimi imati takve usne je dosta teško zbog tog silnog vjetra i hladnoće. A ja osobno zimi naginjem više ovakvim proizvodima nego mat jer samo naglašavaju ispucanost usana. 

I naravno osvježi izgled cijelog lica i odlične su za one dane kada nosite malo šminke te samo želite naglasiti pojedine dijelove. 

I za kraj evo jednoj swatcha na usnama nijanse Rusty In Peace (danas sam ju nosila pa sam usput fotkala)



Što vi mislite o ovim debeljucama? Jeste ih već isprobale, koja je vaša najdraža nijansa? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

17 komentari

  1. Super stvarcica :) Za neku svakodnevnu u-zurbi-sam varijantu. Go Flamingo go mi je najbolji. Naravno, sta bih ja izabrala nego super jarku boju? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da slažem se s tobom, već vidim da ću i ja za tom bojom posezati najviše kad mi preplanuli ten ode, i da, i to sam htjela spomenuti, odlična stvarčica za ubaciti u torbu :)

      Izbriši
  2. Stvarno sam ih htjela,jer imam iz njihove le jednu debeljucu i savršena je, ne ostavlja blagi trag nego je kao ruž u olovci i potrebno je malo nanijeti,znači pigmentacija za 10.
    Razočarana sam kad vidim da su ove debeljuce ko sjajila,mislim da ih neću ni kupovati...I btw,odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti iz LE kolekcija su puno, puno bolji :)

      Izbriši
  3. Sad mi je žao nisam ugrabila neku debeljucu iz LE kolekcije. Imam jednu od Deborah i odlična mi je, a ove ću vrlo vjerojatno preskočiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Deborah i jako jako su slicne, jedino sto mogu dobro posluziti kada zelim nositi olovku za usne kao ruz pa ih cijele opcrtam pa stavim debeljucu preko toga.

      Izbriši
  4. Nisam još isprobala ali prema swatchevima mi izgledaju zanimljivo. Baš odlične za svaki dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U kombinaciji sa njihovim novim lip linerima, odlicno :)

      Izbriši
  5. Go Flamingo Go! super izgleda na swatchu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, onaj tko je lud za peachy nijansama, poludit ce za ovom :D

      Izbriši
  6. Lijepe jesu, ali 41 kunu!?!? Malo su se neki brendovi oteli kad im je popularnost narasla. Razmislit ću još o njima.

    OdgovoriIzbriši
  7. jooj baš su sheer, čini mi se da su bolje MF debeljuce koje imam... probat ću ove u Mulleru, ali mislim da preskačem!

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam Go Flamingo Go i obožavam !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je Go Flamingo Go jedini pravi pogodak u liniji hehe

      Izbriši
  9. jel možeš malo usporedit Go Flamingo Go i Catrice Gel Shine Don't Fear The Sheer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada ih swatcham jedno pored drugog na ruci, jako jako su slični, gel shine ruž je malo pigmentiraniji i ima više peachy podton dok Go Flamingo Go ipak ima malo rozog podtona koji dode do izražaja na usnama (bar mojim).

      Ako ti se sviđa Go Flamingo Go ali ti nije dovoljno pigmentiran, Don't Fear The Sheer odi pogledaj u Muller definitivno.

      Izbriši