WET 'n' WILD Mega Last Lip Color - recenzija i swatchevi

15:19

Pozdrav dame,

danas vam donosim jednu recenziju vrlo popularnih Wet n Wild ruževa o kojima su YouTube vlogerice neprestano pričale prošlo ljeto pa sam ja zbog svog tog hypa kupila dva komada da vidim o čemu je riječ hehe.

Prvo da kažem par riječi o samom brandu, Wet n Wild je američki brand koji spada u drogerijski rang, točnije spada među najjeftinije drogerijske brandove u SAD-u. Cijene su im vrlo pristupačne, a prema tome koliko se često njihovi proizvodi spominju u beauty zajednici i kvaliteta je prisutna. Mi se njihovih proizvoda možemo dočepati samo online.

Danas ću pričati o dva ruža iz njihove Mega Last linije, mislim da su ovo njihovi najpopularniji proizvodi pored njihovih sjenila koje svi toliko hvale. Prvo par osnovnih informacija o proizvodu:

  • sadrži 3,3g proizvoda
  • cijena proizvoda u SAD-u ($1,99), na Beauty Joint online shopu $2,75/kom
  • dolazi u 26 nijansi 
  • dostupan na eBayu ili Beauty Joint online shopu


Radi se o nijansama 901B Think Pink i 903C Just Peachy. Pakiranje ovih ruževa je vrlo jednostavno i basic, kao što vidite na slici, poprilično je čvrsto i nemorate se bojati da će mu se nešto dogoditi ako ga ubacite u žurbi u torbu.


Ovi ruževi imaju mat finiš, dugotrajni su na usnama no zbog mat finiša isušuju usne nakon nekog vremena, no meni to nije problem jer ja uvijek na ove ruževe stavim sjajilo čisto jer je teško učiniti da svijetla mat nijansa izgleda dobro jer su zato potrebne savršene usne, a moje to nisu jer sam lijena redovito raditi peeling usana.

Tekstura je odlična, kremasti su kada ih nanosite, izrazito pigmentirani, nisu pre mekani pa da vam se razlije po usnama, treba vam max. 2 sloja da bi postigli željenu boju. Imaju neki vrlo blagi miris koji ja ni ne osjetim kada nanosim ruž nego kada baš pošnjofam ruž hehe.

Iako u pakiranju nijanse izgledaju tamnije i možda ne toliko primamljivo, kada ih nanesete na usne one su predivne.



901B Think Pink - svijetla neutralna pinky nijansa, odlična "everyday pink" nijansa.
903C Just Peachy - kao što samo ime kaže, prava peachy nijansa, nije pre svijetla kao što to znaju biti neke peachy nijanse, meni je savršena, i malo me podsjeća na YSL Rouge Volupte br.13 (iako ne mislim da ne dupe, no podsjeća me na tu nijansu).

Mislim da ove nijanse odlično pristaju svijetlijim tonovima.

Prvi swatch: Think Pink
Drugi swatch: Just Peachy
Prvi swatch: Think Pink
Drugi swatch: Just Peachy 

Meni su se ruževi jako svidjeli, i na wishlisti imam još neke nijanse, no moja wishlista je toooliko duga, da će druge nijanse koje imam u planu kupiti pričekati još neko vrijeme.

I da vas obavijestim, ovo je moj zadnji post prije odlaska na more, sutra putujem za Makarsku i tamo sam 7 dana tako da neće biti postova na blogu, no obavezno me pratite na mojoj Facebook stranici OVDJE, jer ću se sigurno javiti par puta i staviti par fotografija jer nosim toliko šminke sa sobom da bi bilo tužno da se ne našminkam bar 2 puta za večernji izlazak hehe, već su mi svi ukućani rekli da nisam normalna što nosim toliko stvari, no vjerujem da to svaka druga žena sluša kada se pakira na put. :) Također me pratite i na Instagramu OVDJE (@janeeex63) jer ću tamo sigurno stavljati fotografije svojih look-ova a i random fotkica sa ljetovanja :)

Puno vas pozdravljam i ljubim, nadam se da i vi idete na ljetovanje, ako idete nadam se da ćete se nauživati kao ja :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

9 komentari

  1. Obje nijanse su mi predivne, presavršene!
    Ali tvoji nokti, famozni su :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepe nijanse :) sad si me podsjetila kako sam prije godinu/dvije prvi puta čula za Wet'n'wild kozmetiku na you tube kanalu neke vlogerice (ne sjećam se koje) i ostala paf koliko imaju kvalitetnih stvarčica, posebno su mi se svidjela sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, imam i jedan trio sjenila, odlična stvar :)

      Izbriši
  3. Think Pink mi je krasna nijansa! Gledala sam njihove ruževe ali je smiješno da moramo platiti nekoliko puta više za njih zbog skupog shippinga iz USA :/
    Nokti su ti WOWWWW!!!

    Uživaj na moru ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Obje nijanse su prelijepe i pigmentacija je vrhunaska.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruževi izgledaju super :D Već duže vrijeme želim probati nešto od Wet 'n' Wild kozmetike, ali nikako se odlučit što naručiti jer sve izgleda super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se jedva jedvice odlučila za ovo, razumijem tvoje muke, ali preporučam ruževe i sjenila :)

      Izbriši