This or That Tag

21:22

Pozdrav dame,
ovih dana sam jako u gužvi jer ovaj tjedan idem na ljetovanje i treba milijun stvari riješiti, od smještaja do laka na noktima heheh. Tako da nemam vremena slikati i pisati recenzije koje sam planirala ali vas nisam htjela "napustiti" pa evo još jedan tag post da me još malo bolje upoznate :) Ovaj tag je jako popularan u beauty krugovima i meni se osobno jako sviđa pa rekoh idem i ja odgovoriti na pitanja. Pa krenimo...


Pitanja:
MAKEUP

Blush or Bronzer? (Rumenilo ili bronzer?)

  • Bronzer, jer jako volim konturirati a i većinu vremena nosim neutralna rumenila, bronzer mi treba jer sam jako svijetla i kada nanesem tekuću podlogu izgledam ponekad "mrtvo".
Lipgloss or Lipstick? (Sjajilo ili ruž?)
  • Ruž. 100% ruž, iako u zadnje vrijeme često nosim sjajilo, ruževima sam opsjednuta. 
Eye Liner or Mascara? (Tuš za oči ili maskara?)
  • Uhh, teško pitanje, tuš i maskara je look koji nosim 80% vremena, ali ako baš moram, maskara.
Foundation or Concealer? (Tekući puder ili korektor?)
  • Tekući puder (BB krema), jer meni više treba ujednačiti ten, nemam potrebu korektor koristiti puno.
Neutral or Color eyeshadow? (Neutralna ili jarka boja sjenila?)
  • Neutralno 100%. Mislim da su Color Tatto sjenila jedina sjenila koja posjedujem u nijansama kao što su tirkizna i ljubičasta.
 Pressed or Loose eyeshadow? ( Kompaktno (???)  ili sjenilo u prahu?)
  • Kompaktno. Čisto zbog nereda hehe.
Brushes or Sponges? (Kistovi ili spužvice (kozmetičke)?)
  • Kistovi. 


NOKTI

OPI or China Glaze?
  • China Glaze lakove nikada nisam probala tako da OPI.
Long or Short? (Dugački ili kratki (nokti)?)
  • Za mene dugački, jer imam ćevape od prstiju i nokti su mi kratki jako.
Acrylic or Natural? (Akrilni ili prirodni?)
  • Akrilni (razlog u pitanju iznad).
Brights or Darks? (Svijetle ili tamne boje?)
  • Svijetle. 
Flower or no Flower? (Cvjetići - da ili ne?)
  • Ovo mi pitanje iskreno i nije baš jasno, ako se radi o cvjetićima na noktima, ne.

TIJELO

Perfume or Body Splash? (Parfem ili sprej za tijelo?)
  • Parfem. Iako volim i sprejeve, ako si tog trenutka ne mogu priuštiti parfem, i sprej će poslužiti, a neki su jaki kao i parfem. 
Lotion or Body Butter? (Losion ili maslac za tijelo?)
  • Losion preko ljeta, maslac preko zime hehe, znam malo varam, ali evo budući da je ljeto, losion.
Body wash or Soap? (Gel za tuširanje ili sapun?) 
  • Gel za tuširanje.
Lush or other bath company? (Lush ili neki drugi brand)
  • Neki drugi brand. 

FASHION

Jeans or Sweat Pants? (Rifle ili trenirka?)
  • Uhhh, ajd reći ću rifle jer se ne mogu baš šminkati kada nosim trenirku.
Long sleeve or Short? (Dugački ili kratki rukavi?)
  • Kratki.
Dresses or Skirts? (Haljine ili suknje?)
  • Haljine. 
Stripes or Plaid? (Prugice ili karirano?) 
  • Prugice definitivno.  
Flip flops or Sandals? (Japanke ili sandale?)
  • Sandale, jer sam si fancy hehehe.
Scarves or Hats? (Šal ili kapa?)
  • Šal, jer u trenu podigne običan, dosadan look.
Studs or Dangly earings? ( Male ili velike (viseće) naušnice?)
  • Male, kada nosim viseće naušnice osjećam se jako čudno jer se nikako ne mogu naviknuti na njih, uvijek kada ih stavim i odem van, gotovo uvijek ih tijekom večeri skinem.
Necklaces or Bracelets? ( Lančići (ogrlice) ili narukvice?)
  • Ogrlice definitivno, imam ih previše, također odmah podignu dosadan look.
Heels or Flats? (Štikle ili balerinke?)
  • Štikle, iako ih jako rijetko nosim, kad bih barem dizajnirali štiklu samo za mene i stvarno je napravili tako da mogu biti u njima koliko želim i učiniti ih udobnima tako da mogu u njima i trčati ako poželim. 
Jacket or Hoodie? (Jakna ili duks?)
  • Jel može oboje? Aaa dajte, dopustite mi samo jednom oboje. Hehe.

KOSA

Curly or Straight? (Kovrčava ili ravna?)
  • Kovrčava 100%.
Bun or Ponytail? (Punđa ili rep?)
  • Svi koji me poznaju znaju ovaj odgovor. Puđa all the way, ja staalno nosim punđu :)
Bobby pins or Butterfly clips? (Ukosnice ili španglice? (hahaha ne mogu se sada sjetiti drugog naziva)
  • Ukosnice, španglice možda dok sam bila mala. :)
Hair spray or Gel? (Lak za kosu ili gel?)
  • Lak za kosu, treba ukrotiti moju dugu (iako nije trenutno) kovrčavu kosu.
Long or Short? (Duga ili kratka?)
  • Duga. 
Light or Dark? (Svijetla ili tamna?)
  • Kako kada, ja sam prirodno tamna brineta, ne bojam se, ali kako se kaže: Uvijek želiš ono što nemaš, pa tako i ja svijetlu kosu. :)
Up or Down? (Svezana ili raspuštena?)
  • Raspuštena :)

RANDOM

Rain or Sunny? (Kiša ili sunce?)
  • Sunce, more, plaža, kupanjeee. 
Winter or Summer? (Zima ili ljeto?)
  • Zima, no samo zbog blagdana :)
Fall or Spring? (Jesen ili proljeće?)
  • Moje najdraže godišnje doba, proljeće, rođena sam u proljeće i temperature su idealne, sve cvijeta :)
Chocolate or Vanilla? (Čokolada ili vanilija?)
  • Čokolada any time. 
East coast or West coast? (Istok ili Zapad? (ovo je namijenjeno Amerima, no hajde)
  • Budući da sam Slavonka, istok :)

Eto, to je to, huuuuh mogu vam reći da sam se umorila, nadam se da vam se svidio tag, i pozivam sve vas da odgovorite na ova pitanja ukoliko niste već i želite. :) Možete na neka odgovoriti i u komentarima, baš me zanima :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

9 komentari

  1. Super,sviđaju mi se postovi ovog tipa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super tag :D

    ja češće posežem za rumenilom nego bronzerom no u zadnje vrijeme kombiniram oboje :D i kao i ti radije nosim ruž nego sjajila.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja opet bronzer iskoriscavam maksimalno sada, zaljubila sam se u GR terakota bronzing puder 104 i stavljam ga i kad treba i kad ne treba :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Golden Rose je otkriće godine, svi proizvodi su im super :)

      Izbriši
  4. Super tag, također volim pretežno neutralna sjenila, ali planiram se malo igrati s Color tatto. :)

    P.s. Bi li ti smetalo da i ja riješim tag?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dapače, slobodno se i ti baci na tag :)

      Izbriši