The Beauty Blogger Tag

10:38

Pozdrav dame,

danas ću raditi The Beauty Blogger Tag za kojeg na kojem me taggirala simpatična Mirela sa Petite Chérie bloga. Pa evo i mojih odgovora :)

Pravila:

  • Naznačite da je ovaj tag kreirala The Beau Bow 
  • Tagirajte još beauty bloggera 
  • Označite naslov posta  "The Beauty Blogger Tag"
  • Odgovorite na sva pitanja
Name the beauty routine you barely do!
  • Olovka za usne i olovka za oči, olovku za usne uvijek zaboravim iako sam sama sebi sto puta rekla Ivana sjeti se staviti olovku za usne ispod ruža, ali 0 bodova hehe, no bitno da ih ja stalno kupujem. A olovku za oči ne koristim, pogotovo crnu, ako je stavim u waterline smanji mi oči, jedino bijelu ili nude a i to pola vremena zaboravim, trebaju mi oni post it papirići po ogledalu kao podsjetnik hehe.
Is washing your make up brushes something you regularly do?
  • Kistove kojima nanosim korektor i tekući puder perem redovito, no ostale ne onoliko često koliko bih trebala (loše, loše znam), ali imam faze kada ih perem redovito (svakih 7-10 dana) a nekad prođe predugo između dva pranja (neću ni reći koliko jer me sram).
How long will you last with chipped nail varnish?
  • Neću! Ali iz jednih drugih razloga, a to su ti da sam se ja prošle godine pozdravila sa mojim prirodnim noktima i lakovima, budući da imam ćevape od prstiju, nokti su mi prirodno mali i kratki i izgleda kao da ih grizem a nikada ih nisam grizla, tako da ja imam gelirane nokte uvijek, u početku su bili i umjetni no sada su moji izrasli i to sada samo održavam (naravno ima uljeza, neki puknu). Ja jednom mjesečno posjetim svoju tetu noktaricu i mirna sam, a i financijski mi je čak i ušteda jer sam više novaca trošila na lakove nego što potrošim ovako. Svaki puta drugačiji oblik, duljina i manikura i mirna sam :) I znam da mogu lakirati i gelirane nokte no za te novce ću si rađe nokte urediti lijepo tako da nemam potrebu ih lakirati. Tako da je moja kolekcija lakova za nokte od 120 pala na 10. (noktiće na stopalima i dalje sama uređujem :)).
How long do you put off buying/replacing a beauty or nail poslish product even if you need it? (ie. top coat, foundatiom, etc.)
  • Ovisi da li je high end ili drogerijskog ranga, ako je drogerijskog, ne dugo, često je to čim se nađem u blizini neke drogerije, a ako je high end onda su to rasprave koje vodim sama sa sobom, hoću li nešto novo ili opet to, budući da sam student nemam svoja primanja tako da se kupovina high end proizvoda dogodi svega par puta godišnje. No imam toliko proizvoda da ne bih trebala ništa novo kupiti naredne 2 godine, no znamo da se to neće dogoditi.
What is your worst beauty habit?
  • Kada dođem u 4-5 ujutro kući iz izlaska i ne skinem šminku prije nego što zaspim (UŽAS znam), neću se ni pokušavati opravdati. Ali nekada sam tooooliko umornaaa hehe.
Name something non-beauty related you put off doing all the time?
  • Paaa, stalno odgađam srediti si dopunsko zdravstveno osiguranje, ne znam zašto mi je to tolika tlaka, imam sve papire treba ih samo odnijeti (hvala bogu nije mi zatrebalo, da kucnem od drvo), obećajem da ću to ovaj mjesec srediti! 
When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
  • Ovisi, ako je večernji izlazak i idemo fancy onda ne, onda moje spremanje traje 2 sata, a ako je onako casual nešto onda bude i situacija da me dečko u autu čeka ispred kuće a ja još uvijek stavljam maskaru. (cure, šta ćeš)
Can you commit to spending bans?
  • Kada imam novaca, ne, ne i ne. Mogu štedjeti i ne trošiti toliko za nešto konkretno, recimo putovanje ili neku stvar koju želim (mobitel ili tako nešto, pa čak i neki high end makeup proizvod koji nije dostupan kod nas) ali kada nemam ništa konkretno na wishlisti (zapravo ja uvijek imam wishlistu no nekad ohladim na kratko od nje) onda ne mogu ispoštovati kada sama sebi kažem, nemoj potrošiti sav novac. A kada nemam novaca onda sam na zabrani, jer nemam drugog izbora hehe.
How organized is your makeup and nail poslish collection?
  • Ako ste čitali moj Upoznajte me malo post OVDJE, mogli ste vidjeti da sam ja mali neat freak, volim uredno, organizirano, lijepo sve na svom mjestu posloženo i uredno. Pa je takva i moja makeup kolekcija, iako nisam nimalo zadovoljna mjestom gdje se nalazi trenutno (ja bih vanity, naravno) tamo gdje je trenutno je vrlo uredno hehe. A što se tiče lakova za nokte, 10 komada nije teško lijepo organizirati hehe.
What is the longest time you have gone without writing a blog post?
  • Mislim da nije prošlo više od tjedna dana, i nadam se da će tako i ostati. :)
Huuh, to je to, nadam se da vam se sviđa. 

A beauty bloggerice koje ja taggiram su:

Meli sa Mell's Corner
Goga sa Goga Glam

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

9 komentari

  1. Jao ne skidaš šminku kad dođeš, sramoto!!! :D
    Ja moram jer osjećam puder kao oklop na licu, ali obično budem lijena pa samo skinem šminku s micelarnom, bez umivanja i kreme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neemoj me kamenovat samo! :( Ali u moju obranu, ja rijetko idem vam hehe, ali ako imam smokey eye ili umjetne trepavice neću zaspati s tim sigurno.

      Izbriši
  2. hvala na tagu, večeras ili sutra će biti post :)

    A za neskidanje šminke ccc, prisili se skinuti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Brza si, moram priznati :)) Vidim da smo u dosta toga slične :) jedino ja uvijek ali baš uvijek skinem šminku, po tom pitaju sam stvarno freak i nije mi problem niti u 5 ujutro to raditi (dobro, gunđam što moram skinuti šminku, ali ipak to napravim) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad si raspoložem za tipkanje ide brzo :D
      Ali ja toliko rijetko idem van da se ni ne sjećam kad se to zadnji put dogodilo.

      Izbriši
  4. Nikad, nikad, ne idem spavati sa šminkom na licu :D To mi je jedna od navika bez kojih ne mogu, makar dosla doma u 5 ujutro, idem pravac tuš i perem sve sa sebe haha :D
    I hvala ti draga na tagu, odradujem ga vec ovaj tjedan ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja toliko rijetko idem van da se čak ni ne sjećam kad se zadnji put dogodilo hehe

      Izbriši
  5. Hvala na tagu. Kasno palim ali bolje i kasno nego nikad ;)
    Lijepo mi je bilo čitati o tvojim navikama i svakodnevnoj beauty rutini i drago mi je vidjeti da smo u dosta stvari slične. :)
    Natipkam tag post čim stignem :)
    pusa

    OdgovoriIzbriši