New in #3

14:22

Pozdrav dame,

Evo 15.07 je danas a ja imam temperaturu 39,2 i grlobolju i glavobolju i začepljeni nos, da skratim, umirem. Šalim se, no nisam ni daleko od toga s obzirom na to kako se osjećam, tako da vam ne moram ni pričati na što mi liči lice sada tako da su moji planovi za tutorial ili FOTD OPET pali u vodu, ali na laptopu imam fotke već uslikane za New in post, pa sam odlučila natipkati taj post jer nema šanse da se sada ustanem iz kreveta i krenem sa fotkanjem nečega drugog. Tako da ćete danas vidjeti "štetu" koju sam napravila ovih dana, nije velika obećajem ;)



Prvi red:

  • Palmolive Mediterranean Moments gel za tuširanje sa arganovim uljem i ekstraktom badema ( Muller 13,90 kn) - Arganovo ulje i badem? Već je u mojoj košarici ne moram ni mirišati, i odličan je miris, kupila sam si ovo za ljetovanje. 
  • Radox Milk & Magnolia gel za tuširanje (DM 9,90 kn) - ovo mi je već drugo pakovanje, spomenuti ću ga i u nadolazećem Empties postu a i već sam ga spomenula u Favoritima mjeseca :)
  • Nivea In Shower Body Milk (DM 31,90 kn) - WOW! Ovo kao da je za mene stvoreno, kao da su se ljudi u Nivei sa mnom konzultirali kada su raspravljali što će biti njihova iduća inovacija, ako ste lijeni nanositi losion za tijelo poslije tuširanja kao ja, ovo morate probati. 
Drugi red:
  • L'Oreal Hydra Active 3 miceralna otopina (Muller 31,90 kn) - Ovaj proizvod je već eksplodirao u SAD-u i Engleskoj kao pravi dupe za Biodermu Sensibio miceralnu otopinu, i naravno da moram i ja probati, jer ako je, ovo je jeftinije. (Napomena: Hydra Active 3 linija je jeftinija u Mulleru nego u ostalim drogerijama) 
  • Balea Soft-ol Balsam uljni balzam za tijelo (DM 12,90 kn) - miris ovog balzama za tijelo mi je predivan, mene jako podsjeća na ljeto, zato sam i njega kupila za ljetovanje.
  • Garnier Oil Repair 3 regenerator za kosu (Muller - nažalost, račun sam izgubila) - ovo mi je treći puta da ovo kupujem, napravila sam pauzu jer mi se kosa navikne na proizvod i onda više nema učinka, ovaj mi se regenerator jako sviđa za moju suhu kosu.


  • Rimmel Apocalips in Luna (feelunique.com €7,50) - Apocalipsi su došli i kod nas u Muller drogerije, no naravno da nisu došle one nijanse koje ja želim, tako da si jednu po jednu naručujem sa neta, još želim Nova i Stellar nijanse i onda sam završila sa Apocalipsima :)
  • Deborah Milano Glossissimo sjajilo za usne 02 (DM 53,90 kn) - Krivac za ovu kupovinu je recenzija na blogu Beauty&Sweets (LINK na recenziju), i jako mi se sviđa, jako.
  • Nyx Butter Gloss sjajila u nijansama Maple Blondie & Peaches and Cream (Blanc2Noir.com  $3,00) - po mome mišljenju potpuno opravdan hype, ova sjajila su odlična, već sam si naručila još dvije nijanse (Napomena: Blanc2Noir trenutno ima -40% na NYX proizvode).

  • Golden Rose Paris lak za nokte (15,00 kn) - ako ste čitali moj Beauty Blogger Tag, onda znate da ja ne kupujem lakove za nokte jer redovito idem na nokte i imam gelirane no ovo sam kupila za nožne prstiće i odličan mi je, električna ružičasta nijansa koja će sigurno doći do izražaja na preplanulom tenu.
  • Essence Color & Go lak za nokte (DM 13,90kn) i Nail Art Special Effect! nadlak 16 Cool Breeze (DM 15,90 kn) - također namjenjeno nožnim prstićima, kada mi dosadi ružičasta :)


  • Catrice Gel Eyeliner in 050 Black Jack With Goldie Hawn ( DM 16,90 kn) - ovaj gel eyeliner već dugo vremena pikiram i stalno odgađam, vi čitateljice ste mi ga preporučile kada sam objavila recenziju Catrice Gel Eyelinera OVDJE, i budći da Gel Eyelineri napuštaju asortiman cijena im je u DM-u bila snižena na 17 kn pa sam morala ugrabiti :) 
  • Catrice Mono sjenilo in 400 My First Copperware Party (DM 23,90) - ovo sjenilo također pikiram duže vrijeme, i napokon sam ga odlučila uzeti, jako lijepa bronze nijansa 
  • Classics Terracotta Blusher in 203 (GR štand 44,00 kn) - odlično rumenilo, tamnija ružičasta nijansa sa puno shimmera, idealno za ljeto :)
  • Burt's Bees Tinted Lip Balm in Pink Blossom (feelunique.com €6,38) - volim Burt's Bees balzame za usne, a ovi iz Tinded linije su mi još bolji, mekši su i ljepše klize po usnama. 
  • Balea zagrijavajuća kupka za stopala (DM 4,90 kn) - nešto najgore mi je kad vidim djevojku u sandalama a stopala su užasnom stanju, ova kupka je za one koji stalno imaju hladna stopala, lijepo omekša kožu i pripremi stopala za sređivanje kako bi lijepo izgledala u ljetnim sandalicama :) 
  • eBay verzija Beauty Blendera ($ 1,23) - već sam prije imala ebay verziju i bila mi je jako dobra, dalo se s njome raditi i bila sam vrlo zadovoljna, no stalno odgađam kupnju originalnog BB jer je skup, a za te novce ću si rađe kupiti neke kistove, no dok se jedan dan ne zaletim i ne napravim narudžbu na netu, ova eBay verzija će poslužiti. 

I to je to! :) Što ste vi u zadnje vrijeme kupovali, slobodno mi recite u komentarima, prijedlog uvijek dobro dođe. 
Nadam se da vam ovaj ponedjeljak nije jako teško pao. :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

14 komentari

  1. Joj grozno! Znam kako ti je, meni su uvijek govorili da kako se mogu razboljet usred ljeta :D ali eto, nisam jedina kojoj se to događa. :D Nažalost, želim ti brzo ozdravljenje!
    Sviđaju mi se stvarčice koje si kupila, posebice mazalice za usne :D iako bi ja odabrala neke druge nijanse. Jedva čekam recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš super noviteti, moram i ja probati tu Lorealovu micelarnu, cela blogosfera bruji kako je dupe Bioderminoj :D Nivea In shower je odličan.. A NYX sjajevi su baš lepi

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno ću isprobati L'oreal micelarnu i Baleinu kupku za stopala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš me zanima Hydra Active 3 kakav će ti biti. I brzo ozdravi! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super noviteti,i moram do Mullera po tu micelarnu jer mi Bioderma nije ništa posebno,mislim da je prevelika fama oko nje u beauty svijetu :D Koliki je shiping sa stranice s koje naručuješ NYX proizvode?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super.hvala ti na odgovoru :)
      Budući da sam tek sad otkrila tu stranicu i vidim da su na sniženju NYX proizvodi koje već duže vrijeme gledam na ebayu,i sad je definitivno vrijeme da ih uzmem kad su sniženi :D

      Izbriši
  6. brzo ozdravi! kod mene je već postala tradicija da barem jednom preko ljeta budem bolesna :/ sve mi se sviđa,posebno lakići i rumenilo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nadam se da si bolje :) Bas me interesuje ova Lorealova micelarna, reklamiraju je neko vrijeme a ja sam danas zaboravila da vidim ima li je u nasem dm-u.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova 203ka je preeeeeedivna kao i Palmolivin gel za tuširanje, sa Niveinim regeneratorom se još "tražim" a moram i ja po micelarnu :D!!!

    Sjajan new in ;)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lorealovu micelarnu koristim već neko vrijeme, odlična je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divni noviteti, predivna je nijansa Golden Rose laka i Nyx sjajeva :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah bas ti zavidim na Radox gelu! Meni ih je tetka donosila iz UK ali u poslednje vreme ne donosi a ja jako zelim da ih nabavim no kod nas u Srbiji ih nema :( Tako je lepo videti ga uslikanog... :)
    Lepi su ti noviteti! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. NYX i lakići - krasni!! Divne si stvarčice pokupovala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ipak si uzela i ovaj gel eyeliner :D nadam se da ti odgovara :) Vidim, sličnim lakovima smo se opskrbile, isto sam uzela neki GR u sličnoj (možda istoj nijansi) i jedan minty od evelina. I baš me zanima taj beauty blender, nisam nikad s njima radila, više volim kistove, ali mogla bi si jedan fejk uzeti :D

    OdgovoriIzbriši