New in #2

17:28

Pozdrav dame,

dva posta u jednom danu opet?! hehe, budući da sam jako nestrpljiva da vam pokažem nove stvarčice, toliko nestrpljiva da ne mogu dočekati još jedan paket da stigne no nema veze ti proizvodi će biti u idućem New in postu :)


Većinu ovih proizvoda nisam imala još priliku uopće isprobati, a neke su ponovljena kupovina. Tako da ukoliko vas neki od ovih proizvoda budu zainteresirali i želite vidjeti recenziju slobodno mi recite u komentarima i ja ću se potruditi ispuniti vam želju :) Pa krenimo...


Formula 10.0.6 - Oh So Totally Clean tonik za lice (49,90 kn - Kozmo drogerije)  - Pri kraju sam sa tonikom kojeg trenutno koristim pa sam odlučila probati ovaj, viđala sam Formula 10.0.6 proizvode po YouTube-u pa da i ja probam. :)

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor (59,90 kn - DM drogerije) - Već sam jedan potrošila i svidio mi se, te sam ga odlučila ponovo kupiti. Sviđa mi se, kosa se praktički sama raspetlja kada ga koristim :)



Real Techniques Your base core collection ( $17,99 iHerb.com) - mislim da ne moram posebno predstavljati ove kistove jer svi i njihove mame znaju za ove kistove, a ja ih sada samo skupljam jer sam oduševljena kvalitetom :)


Rimmel Wake Me Up tekući puder True Beige (€9,99 - feelunique.com ) - ovaj sam tekući puder kupila u Budimpešti u Muller drogeriji, kod nas nije dostupan a račun sam izgleda bacila, no stavila sam cijenu koja je na feelunique stranici, za sada mi je pretaman no namjerno sam kupila tamniju nijansu kako bih ga mogla nositi na ljetovanju, nisam htjela kupovati high end tekuće pudere jer ću ih moći nositi 2 mjeseca i onda će skupljati prašinu jer sam ostatak godine porculanskog tena :) Čujem samo hvale o njemu i budući da  imam suhu kožu i uvijek koristim pudere sa dewy finišom ovaj tekući puder je bio logična kupnja za mene :)


Sleek Face Form in Fair ( $12,49 sleekmakeup.com) - obožavam Sleek proizvode, o b o ž a v a m, shipping im je brz, za 7 dana je proizvod na vašoj adresi, cijena shippinga je odlična, cijena samog proizvoda je odlična, ma odlično hehe, ovo je nadopunjena verzija Contour kit-a, tj. dodali su u paleticu i rumenilo, iako Contour Kit imam već vrag mi nije dao mira, i nekako imam dojam da je bronzer u ovoj paleti svijetliji nego u Contour Kit-u no to mi nimalo ne smeta :)

Essence Sun Club All Over Shimmer 02 Miami Heat (31,90 kn, KOZMO, DM, Muller drogerije) - ove shimmer trakice su me raspametile, pigmentiranost je odlična što ćete vidjeti na swatchevima, boje su odlične, tekstura je odlična, možete ih koristiti kao highlighter kada potamnite, kao sjenila kao bronzer samo pazite jer su jako pigmentirane i vrlo lako možete pretjerati.

Catrice Absolute Eye Color mono sjenilo in 560 I Like To Mauve it (23,90 kn KOZMO, DM, Muller drogerije) - ovo je bila random kupnja, totalno neplanirana, jako mi se svidjela nijansa i vrlo mi ju je teško objasniti, neka bronze nijansa sa sivim i ljubičastim potonom. Ma ne znam hehe. No jako je lijepa shimmer nijansa.


Golden Rose ruževi (28,00 kn Zagreb - Importane Centar, Osijek TC Portanova, Rijeka - Robna kuća Ri, Split - City Center One) - svoju ljubav prema GR ruževima sam već objavila u OVOM postu, i sada ih samo skupljam, a ovo su tri najnovije nijanse: 94, 117 i 56. 



Rimmel Apocalips in 101 Celestial, 303 Apocaliptic, 401 Aurora (€7,49 feelunique.com)  - ovo sam također kupila u Budimpešti, a nijansa Luna je već na putu prema meni, naručila sam je sa feelunique stranice jer je nije bilo u Budimpešti. Odlični su, sjajno pigmentirani, tekstura mi se sviđa, mane su im postojanost i miris, miris mi se baš ne sviđa no brzo nestane kada apliciram proizvod na usne pa nije toliki problem.


MAC ruževi u nijansi Coral Bliss i Angel - iiii šećer na krajuu, moja prva dva MAC ruža, to je bila prva trgovina u koju sam ušla kada sam stigla u Budimpešti i nisam htjela izaći iz nje, jedva sam se odlučila za ove dvije nijanse i prezadovoljna sam izborom jer su ovo nijanse kao stvorene za mene :) Coral Bliss je cremesheen, a Angel frost. I sada kada sam sve što sam ikada željela od MAC-a vidjela uživo, svaki puta kada netko od obitelji ili prijatelja bude išao u inozemstvo samo dajem popis i novac da mi se kupi, i naravno kupnja online.

Swatchevi kupljenih proizvoda:



 Napomena: Rimmel Apocalips swatchevi su ispali tamniji nego uživo, a nijansa Apocaliptic je ispala crveno no u stvari je to intenzivna ružičasta sa crvenim podtonom.

I da, pokušavam početi već 2 tjedna raditi tutoriale, GRWM i FOTD postove no imam problema sa kožom, stalno je suha, bez životna i kao da joj nešto jako fali, vjerojatno je od velikog i naglog stresa, pa kada se sve vrati u normalu početi ću i sa tim postovima :)

Ovo su svi moji noviteti :)
Već imam nekoliko novih online narudžbi koje čekam da stignu, tako da će uskoro još jedan New in post.

Koje ste vi proizvode nedavno kupili? :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

15 komentari

  1. Sve je divno ali ja bih recenziju za Formulu tonik, jos ih nema kod nas ali mogu se snaci da ga nabavim ako je dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda cu se morati baciti na koristenje :)

      Izbriši
  2. Super stvarčice! Posebno ovi Rimmel ruževi i Mac, ofkors :)i nadam se da ću i ja uskoro napraviti narudžbu core seta :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super šoping!!! Rt kistići, GR ruževi, Sleek i Rimmel apocalips mi se najvise svidaju!! :D
    RT kisteve sam bas narucila ovaj tjedan i jedva cekam da mi dodu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su ovi stigli jako brzo, za tjedan dana! :)

      Izbriši
  4. ajme ruževe bih ti sve pokrala :D
    ma lažem, SVE bih ti ukrala :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super noviteti!
    Essence sun club sam imala a jako mi se dopada MAC Coral Bliss!

    OdgovoriIzbriši
  6. koliki je shipping za sleeekmakeup? ne mogu nać :)

    OdgovoriIzbriši
  7. super blog,definitivno ideš u bookmarkse :)tek sam te danas otkrila i odmah prolistala sve postove
    jel bi nam mogla otkriti koliko koštaju Mac ruževi u Budimpešti? hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj meni je MAC Angel na wishlisti vec jaako dugo, krasan je !! A koliko ti je trebalo da ti stignu kistovi sa iHerba ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ova zadnja narudzba je stigla za 10 dana, najbrze dosad :)

      Izbriši
  9. Rimmel Apocalipse ima za kupiti u Bipi za 39.90 kn, al sad imaju neku akciju 25% popusta na Rimmel asortiman

    OdgovoriIzbriši