Moja SKINCARE rutina (+ proizvodi koje trenutno koristim)

19:14

Pozdrav dame,

danas ću prema vašoj želji pisati o svojoj skincare rutini, no prvo ću vam nešto malo reći o svojoj koži. Otkako sam ušla u 20-te (godine) moja koža se dosta smirila, naravno prije je divljala zbog puberteta a i nisam se ja onda toliko brinula o njoj koliko to sada radim, jer sam u to vrijeme svu pažnju posvećivala samo makeup-u a nije mi onda (kako se u narodu kaže) došlo još iz guzice u glavu da sve počinje od njegovane i čiste kože.



Moja koža je danas poprilično normalna, iako preko zime poludi, toliko bude suha da bi mogla samo po cijele dane sjediti i mazati se kremicama, no ja općenito teško podnosim hladnoće, nisu izmislili jaknu u kojoj meni ne bi bilo hladno, jako sam zimogrozna i to se najviše vidi na mojoj koži, a da ne spominjem prehlade koje kožu oko nosa unište, no sada za vrijeme ljetnih mjeseci je ona idealna (da je barem ovakva cijele godine) normalna, niti suha, niti masna (ok malo u T-zoni no kome nije kada su vrućine), i prištevi su se sveli na minimum, poneki tu i tamo i to samo na čelu i bradi, nije ni osjetljiva pretjerano iako ja volim koristiti proizvode namijenjene osjetljivoj koži jer su nježni, nemam problema sa porama, nisam alergična na sastojke koje se koriste u kremama (iako sam dobila groznu reakciju na jednu CHANEL hidratantnu kremu i bilo je grozno, lice mi je 3 min nakon nanošenja pocrvenilo, počelo me svrbiti i izbili su mi plikovi izgledom slični kao kod uboda komarca odmah sam je bacila nisam ni istražila sve sastojke iako sam vjerojatno trebala) no više se nikada nije ponovila nikakva reakcija nakon toga a kremice stalno mijenjam.

Također ja sam jako svijetle puti, zimi i porculanske, što znači da se svaka najsitnija nepravilnost na mojoj koži vidi, a prirodno imam tamne podočnjake i kapke pa nekada izgledam bolesno iako nisam, a ljeti mi od sunca odmah izbiju pjegice po gotovo cijelom licu pa mi koža onda ne izgleda ujednačeno.

Proizvodi koje koristim su svi iz drogerije po pristupačnim cijenama jer sam student i nemam svoja primanja te si ne mogu priuštiti high end preparativu, tu i tamo se počastim, obično za vrijeme božićnih blagdana kada izbace poklon setove pa se dobije više stvari za malo manju cijenu i tako, a i nije bilo potrebe da posežem za skupom preparativom jer je drogerijska do sada odrađivala svoj posao, a i naravno nije sve u preparativi, prehrana i unos tekućine također igra jako veliku ulogu, kao što kažu da za mršavljenje je 80% zdrava prehrana i 20% tjelovježba, tako ja mislim da je isto za kožu, 80% hrana koju unosite u sebe a 20% preparativna kozmetika. (postotak više-manje hehe). Kada "uronim" malo dublje u dvadesete i (nadam se) počnem zarađivati za život onda ću i više novaca moći uložiti u svoju kožu jer u većini slučajeva je ono: kol'ko para tol'ko muzike, naravno ima iznimaka no 100 ljudi, 100 tipova kože. Ne odgovara svima sve..

Sada kada sam vas malo udavila duljim uvodom baciti ću se na proizvode no prije toga dvije napomenice:

  • ja nisam stručnjak i ovo je moje osobno mišljenje, ovi proizvodi odgovaraju mome tipu kože i ako kupite nešto što u ovom postu vidite to radite na vlastitu odgovornost
  • cijenu svakom proizvodu nažalost ne znam no cijene svih proizvoda su pristupačne i lako dostupne u drogerijama
Pa krenimo: 

Svako jutro i večer prilikom umivanja koristim neki gel za umivanje, ujutro kako ih kožu pripremila za makeup, a navečer kako bih 100% uklonila sav makeup i nečistoće na licu. Ovaj Nivein najviše volim zbog predivnog mirisa.
  • Nivea Aqua Effect Refreshing Wash Gel - 37,90 kn

Nekoliko puta tjedno radim peeling kože, ne koristim grube peelinge jer mislim da mi nisu potrebni, ovaj Nivein mi se sviđa jer nije grub no osjetim da ima kuglica a i može se koristiti kao maska za lice.
  • Nivea Pure Effect All - in - 1 Extra Deep Cleansing peeling, mask and wash.

Uz Nivea gel za umivanje i peeling koristim i jedan alat s kojim dodatno čistim kožu i odstranjujem mrtve stanice, a to je:
  • AVON Spa dvostrana četkica za čišćenje lica

Nakon toga uvijek koristim neki osvježavajući tonik bez alkohola koji će dodatno hidratizirati, osvježiti i eventualno ukloniti nečistoće na licu (ako ih je ostalo). Nedavno sam ovaj tonik kupila i jako mi se sviđa, lagan je, ne sadrži alkohol ima blagi miris i obavi posao. 
  • Formula 10.0.6 So Totally Clean toner - 49,90 kn

A kada mi se pojave prištići onda koristim i ovaj tonik sa salicilnom kiselinom kako bih ubrzala nestanak prištića.
  • AVON Clearskin Blemish Clearing tonik - 26 kn

Kada se probudim i ugledam užas u ogledalu a to je crveni upaljeni prištić, odmah nanesem malo ovog tretmana za prištiće.
  • AVON Clearskin Clear Emergency Instant Spot Treatment - 26 kn

Dnevna krema koju trenutno koristim je lagana, nije pregusta, no dovoljno hidratantna.
  • Garnier NutriSkin Nutritionist dnevna krema za lice 

Noćna krema za lice je također od Garniera i ova krema mi se jako sviđa, tekstura, miris i djelovanje mi se jako sviđa, koža mi ujutro izgleda jako lijepo i na dodir je mekana i glatka.
  • Garnier Essentials Hydrating Night Care noćna krema za lice 

Onih dana kada koristim Avon Clearskin tonik obično koristim i ovu laganu kremu protiv prištića.
  • Nivea Pure Effect Anti Spot Super Light Day Care krema za lice

Trenutni SPF za lice koji koristim onih dana kad ne nosim makeup jer obično u BB kremama i tekućim puderima koje koristim svakodnevno imaju u sebi SPF.
  • Sun Dance matirajući dnevni fluid sa SPF 30 - 29,90 kn

Kada "iskopam" neke prištiće do krvi, kada malo izgorim malo na suncu ili kada preko zime imam ispucanu kožu na nosu i oko nosa, i kada se opečem sa peglom za kosu slučajno, ova krema mi je odlična jer pomaže obnoviti kožu i zacijeliti rane. 
  • Encian Nevenova krema 

Nikada nije prerano za kremicu za područje oko očiju, budući da sam još mlada i nemam nikakve borice, ova kremica mi je odlična za hidrataciju kože oko očiju budući da je koža na tom mjestu tanka i osjetljiva, a tijekom zime je dosta suha.
  • Balea krema za područje oko očiju za normalnu kožu

I za kraj, moj najdraži balzam za usne, kojeg nanesem navečer prije spavanja u debljem sloju i ujutro mi usnice budu lijepo mekane.
  • Carmex Moisturizing Lip Balm 

I tu se još tijekom zime ubaci neki serum za dodatnu hidrataciju i to bi uglavnom bilo to. :)

Nadam se da vam se post svidio i slobodno mi recite u komentarima koje proizvode vi trenutno koristite i ako imate neki prijedlog, uvijek je dobrodošao :)

Nadam se da ćete lijepo provesti nadolazeći vikend :)

XOXO, 
Le Makeup Freak

You Might Also Like

8 komentari

  1. kakav ti je ovaj avonov tonik? meni od većina tonika lice poludi i dobijem puno prištića :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđaju mi se ovi Niveini proizvodi, posebno gel, baš mi izgleda kao proizvod koji osvježi lice :) i ova Avonova četkica za čišćenje lica :)

    Što se tiče Garnier kremi, probala sam ih nekoliko i meni, na žalost, ne odgovaraju :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Od gore navedenog koristim samo Baleinu okoločnu kremicu i odlična mi je. Ta avon četka mi izgleda baš primamljivo.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Carmex gledam od zimus i još ga nisam kupila :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Šta bi ja dala da mogu reći da mi je koža normalna :D
    Meni drogerijska preparativa zaista ne odgovara i dobivši seboreični dermatitis morala sam se uputit u ljekarnu i kupit nešto adekvatnije. Moram priznati da prije nisam pravilno njegovala kožu što se i danas vidi. Sitne crvene mrljice od starih tinejđerskih prištića i slično :D ali srećom, ništa tragično.
    Sviđa mi se tvoja rutina i slažem se s tobom da je jako bitno što se unosi u organizam jer kad tad se to odrazi na našoj koži. Iako, opet, ne može se ni to primjeniti na svakog :D
    Od spomenutih proizvoda me baš zanima ta avonova četkica za lice, samo se bojim da je pregruba.Moja koža je dosta osjetljiva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim da spominješ Balea kremu za područje oko očiju pa me zanima da li ja s skoro pa 26 godina moram koristiti kremice za područje oko očiju? Imam i sama jednu od Balee ali ne vidim neki posebni učinak te kreme i ne nanosim ju baš redovito a imam problema s borama smijalicama oko usana i oko očiju. Pa ne znam kako kontrolirati te borice koje me izluđuju.. da sam se bar manje smijala hehe :))

    OdgovoriIzbriši
  7. gdje si kupila AVON Clearskin Clear Emergency Instant Spot Treatment .Zanima me jer ga ja želim kupiti.

    OdgovoriIzbriši