MAYBELLINE Colorama rumenila - recenzija i swatchevi

13:56

Pozdrav dame,

ja sam se danas probudila baš raspoložena za tipkanje pa sam odlučila napisati recenenziju o ovim rumenilima.

Radi se o Maybelline rumenilima iz njhove Colorama linije proizvoda. Pa krenimo sa osnovnim informacijama:


  • gramaža nije navedena na proizvodu
  • cijena proizvoda 17,90 kn
  • dostupno u Bipa i Muller drogerijama



Kada sam vidjela najavu ovih rumenila na netu, prvom prilikom sam otišla u Bipu da ih oškicam, i nije se dogodila ljubav na prvi pogled, priznajem. Ne izgledaju previše privlačno, pakiranje je plastično, ne izgleda čvrsto itd.

No znate onu ne sudi knjigu po koricama, pa sam odlučila malo swatchati testere i eto na kraju završila s četiri komada, a djelomični razlog je i "bolest" koju mi ljubiteljice makeupa imamo, pa nam uvijek sve treba.


Pakiranja su mala, izgledaju kao sjenila, no to mi nije problem, štoviše ova mala pakiranja su bolja za putovanja i za kozmetičku torbicu koju nosim svakodnevno sa sobom. A i veće su šanse da ću proizvod i potrošiti hehe.

Radi se o nijansama 301, 401, 501 i 601.



Nijansa 301 - Jako lijepa peachy nijansa sa shimmerom, ne znam koliko bi se ova nijansa vidjela na tamnom tenu, no na svijetlom tenu je jaako lijep.


Nijansa 401 - lijepa neutralna bronze nijansa, odlična nijansa ako ne želite nikakve roze, ljubičaste, koraljne nijanse na obrazima nego samo nešto što će dati malo topline vašem licu, ako ste netko tko jako potamni tijekom ljeta ova nijansa bi vam mogla poslužiti kao i highlighter, također ova nijansa je odlična ako se stavi preko mat bronzera ako ste netko tko ne konturira nego koristi bronzer kako bi vratio zivot licu ova nijansa na obrazima je pun pogodak.


Nijansa 501 - ova nijansa mi je najdraža od sve četiri, ovo je tedna tamna ružičasta sa smeđi i ljubičastim podtonovima, i jako je pigmentirana tako da vam treba vrlo malo proizvoda pogotovo ako ste svijetle puti kao ja, ovu nijansu ću više koristiti kada potamnim na ljetovanju tako da ću je sigurno spominjati u budućim FOTD postovima :)


Nijansa 601 - ovo je highligter, bijeli koji nema nikakve pod tonove druge boje, no nije mi se previše svidio, nekako se previše trusi i taj glitter mi izgleda prevelik za highlight na licu, no nisam ga još probala koristiti na licu, no definitivno ću vas obavijestiti na svojoj Facebook stranici OVDJE pa me pratite tamo svakako za mini recenzijice svakakvih proizvoda :)


Što se tiče teksture rumenila, neke se nijanse truse, a neke ne, nekako što su svjetlije to se malo više truse, no ne u tolikoj mjeri da ih poželite šikanirati u smeće, no s obzirom na cijenu rumenila mislim da je omjer cijene i kvalitete ok. Imaju lijepih ljetnih nijansi, sve su sa shimmerom tako da ako ste ljubitelj mat rumenila mislim da možete preskočiti ovu liniju :)

Swatchevi:

Nijanse redom: 501, 301, 401, 601.

Na suncu. Nijanse redom: 501, 301, 401, 601.

Koja dobra rumenila ste vi u zadnje vrijeme probali, i jeste li probali koju nijansu iz ove Colorama linije? Slobodno mi pišite u komentarima :)

Nadam se da lijepo provodite ovaj vikend ;)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

19 komentari

  1. 301 i 501 mi se najviše sviđaju :) moram ih poškicati pri sljedećem shoppingu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ti javim, tagala sam te na ovom postu http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/07/the-beauty-blogger-tag.html :D

      Izbriši
  2. Biram 501 :D Morala bi malo stat s kupnjom rumenila, ali sam obecala da necu kupovati ovdje nijedno dok ne skupim sva sleekova rumenila koja su mi na wish listi :D super recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :) ako jedan moram preporucit to je 501 :)

      Izbriši
  3. Lajkam ih <3 btw. Ima ih i u DM-a :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, kad sam ja išla po drogerijama nije bilo, dodati ću i DM u post. Hvala :)

      Izbriši
  4. 501 je baš lijepo, šteta što ih nema kod mene :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Steta da, no nesekiraj se, nije nista bez cega se ne moze zivjeti ;)

      Izbriši
  5. 501 se i meni sviđa, no još se dvoumim treba li mi :)
    i highlighter sam snimala, no čekat ću da tvoje dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 501 definitivno preporučam, toliko je zapravo pigmentirano da jedva treba dotaknuti rumenilo, a highligter(i), bijeli možeš preskočiti, iako je jeftin, preskoči ga, eventualno ovu nijansu 401 ako baš voliš highlightere :))

      Izbriši
  6. Ne znam jesu li dosla kod nas, ako jesu bacit cu pogled na 301 i 401 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno oskicaj, to je jos uvijek besplatno hehe ;)

      Izbriši
  7. Sve je divno ali 301 i 401 je baš po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene je shimmer nekako odbio od kupovine, ali mozda uzmem jedno bar onako za probu, 501 mi najbolje izgleda od ove cetri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I je najbolji, zapravo jako pigmentiran :) Ako se dobro izblenda, izgleda predobro :)

      Izbriši
  9. Najlepse mi je 301, bas prirodno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, savrsen kada ti treba nesto suptilno samo da ti malo "vrati zivota" na lice nakon tekuceg pudera :)

      Izbriši