FOTD #2 - Simple

16:18

Pozdrav dame,

danas imam jedan Face Of The Day post za vas, jedan dnevni jedostavni, svježi ljetni look :)



  • Flormar - Illuminating primer makeup base - ništa spektakularno, imam osjećaj da tekući puder izdrži duže s njime na ovim ljetnim temperaturama.
  • L'Oreal Lumi Magique tekući puder u C2 i W3 - volim ovaj tekući puder, C2 je moja zimska nijansa a W3 ljetna, sada ih miješam jer mi je C2 presvijetao a W3 pretaman. 
(Napomena: Zamijenila sam brojeve slučajno, prvo sam stavila Essence korektor pa Catrice)
  • Essence Stay All Day Long Lasting korektor - odličan korektor za područje ispod očiju za 20-tak kuna. 
  • Catrice Re-Touch Light Reflecting korektor (010 Ivory) - ovaj korektor uvijek stavim nakon što nanesem Essenceov jer reflektira svjetlost pa još više osvježi područje ispod očiju.
  • Manhattan Soft Matt Loose Powder in Natural - sa ovim puderom u prahu fiksiram područje ispod očiju, može se koristiti i po cijelome licu no ja ga u zadnje vrijeme koristim samo oko očiju.
  • Avon Eyeshadow Primer - ovaj primer mi je stalno u favoritima, mislim da to dosta govori koliko ga volim. 
  • Catrice Brow Stylist in Date with Ash-ton - o ovoj olovci sam pricala već, a i možete je vidjeti na djelu u mom postu kako oblikujem svoje obrve.
  • Catrice Eyebrow Set - također pogledajte post o obrvama 
  • Maybelline Color Tatto in On and on Bronze - moj najdraži color tatto post o njemu OVDJE
  • Rimmel Stay Matte puder u kamenu - mislim da nije potrebno posebno predstavljanje, odličan jeftini puder za matiranje 
  • Avon True Color Eyeshadow quad in Mocha Latte - cijela paleta mi se sviđa jako, stalno je koristim no danas sam samo u pregibu kapka koristila svjetliju mat smeđu nijansu (gornja lijeva)
  • Rimmel Scandaleyes Kohl Kajal in Nude olovka za oči - savršeno za waterline da vam otvori oči još više.
  • L'Oreal False Lash Telescopic maskara - moja HG maskara.
  • Sleek Face Form in Fair - danas sam koristile sve iz ove palete bronzer, rumenilo i highlighter i jako mi se sviđa, sve se na kraju nekako fino stopi.
  • MAC Coral Bliss ruž za usne - otkad sam ga kupila samo njega nosim, nijansa kao da je stvorena baš za mene. 
Ja se uvijek vodim sa onim "manje je više" i rijetko kad koristim teške full coverage tekuće pudere pogotovo preko ljeta, a i tijekom ljeta na nosu i čelu dobijem dosta pjegica od sunca pa mi koža ne izgleda ujednačeno kao ostatak godine, a i što ih više pokušavam sakriti to se one nekako više vide. 
Odlučila sam podijeliti prije i poslije sliku sa vama da vidite razliku, imajte na umu da mi je koža u "komi" zadnja dva tjedna zbog stresa, nešto joj fali, pa su tako i podočnjaci malo podivljali. :)


Nadam se da se niste uplašili lijeve fotografije i nadam se da vam se svidio ovaj post :)
Uživajte u ostatku dana. Pusa

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

12 komentari

  1. Šta bi se uplašili fotke, ne kakaj :P
    Prekrasna si. I ja jako volim Color Tattoo u nijansi On and on bronze, a MAC ruž mi je mrak. Molim više takvih postova, jako te volim čitati. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Samo nastavi s ovakvim postovima, ja ih baš volim :) I baš si zgodna, a obrve su san snova :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kakvi uplašila! Lijepa si na obje slike! Na drugoj si samo šminkom naglasila svoju prirodnu ljepotu ;)) Jako mi se sviđa kako si se našminkala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prirodno i savrseno :) Obrve su ti prelepe :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično mi je ovo before i after, nešto što se rijetke usude :D
    Look je super, baš kako volim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. preslatka si zaista! *.*
    iznenadila sam se učinkom essence korektora - morat ću ga kupiti! nadam se da se ne nakuplja u boricama...

    OdgovoriIzbriši
  7. jako lepo :)
    imaš prelepe obrve :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo :) Obrve su ti preprekrasne i bez podebljavanja,stvarno jesu. :D
    Bi li mogla napisat nešto više o ovom essence korektoru,mini recenzija u komentaru? :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna si, a look mi se jako dopada :)
    Već dulje vrijeme gledam ovaj MAC ruž, tek sada vidim koliko je zapravo predivan!

    OdgovoriIzbriši