Favoriti mjeseca (lipanj 2013)

10:41

Pozdrav dame,

mjesec je završio i zna se kakav se post mora napisati. :) Danas ću sa vama podijeliti svoje osobne favorite za mjesec lipanj.


Mjesec lipanj je za mene osobno bio užasan mjesec jer se u mojoj obitelji dogodila velika tragedija, iznenadna smrt člana obitelji koju nitko nije očekivao. No neću duljiti nego se baciti odmah na proizvode.


AVON baza za sjenilo - odličan proizvod, sviđa mi se boja, tekstura, činjenica da je potrebno vrlo malo proizvoda pri nanošenju, kremasti je, nema nikakvog shimmera u sebi i nije skup :)

Maybelline Color Tattoo 24hr gel-cream eyeshadow in Pink Gold - ovo je za mene dosta čudan favorit budući da ja ne volim nikakve roze nijanse na očima, no ova nijansa izgleda predivno na kapku, ja nanesem tanki sloj proizvoda na kapak i izblendam dobro i oči izgledaju svježe, odmorno i prirodno jer nije neka jaka i teška nijansa, ako imate ovaj prozivod u kolekciji i ne koristite ga baš, probajte ga nanijeti u tankom sloju preko cijelog kapka i izblendajte dobro, po mome mišljenju radi čuda za umorne oči, a ja moje su oči bile vrlo umorne, natečene i crvene ovaj mjesec. (swatcheve i recenziju svih Color Tatto sjenila možete pogledati OVDJE)

AVON True Color Quad in Mocha Latte - odlična paletica neutralnih nijansi za svaki dan, sadrži dvije mat nijanse i dvije shimmer nijanse, malo se truse no dobro su pigmentirani. Kao što sam u postu OVDJE već rekla, kupovina Avon proizvoda putem kataloga je često lutrija, a sa ovom paletom nećete pogriješiti sigurno. I još jedna sitnica, ove palete sjenila izgledom neodoljivo podsjećaju na CHANEL palete sjenila. :)

Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal in Nude - odlična olovka za waterline, otvori oči a ne izgleda jako oštro kao što to izgleda bijela olovka. Ako ste neispavani i rano se ustajete svako jutro, ova olovka vam je potrebna. (Dostupno na feelunique.com)


Yves Saint Laurent Rouge Volupte in 13 Peach Passion - ne moram previše govoriti o ovom ružu kao ni nijansi, jer je jako dobro poznata u beauty zajednici, po mome mišljenju najluksuzniji ruž kojim se možete počastiti, jedinstvena kremasta peachy nijansa kojoj već 2 godine nisam uspjela naći vjerodostojni dupe.

Golden Rose ruž u nijansi 94 - ove nijanse ljubičaste, boje lavande ili obožavate ili mrzite, ja ih obožavam, ova nijansa je ljubičasta sa plavim podtonom, prekrasna nijansa i već znam da ću je na ljetovanju staalno nositi. :)

Rimmel Apocalips in Celestial - iako ovaj proizvod imam tek dva dana ova nijansa mi je super, jedna tamna rosy nijansa. Jedina mana ovog proizvoda za mene je miris, baš mi se nimalo ne sviđa no brzo nestane kada ga nanesete na usne, pa mogu preživjeti :)

IsaDora Perfect Lip Liner in 35 Tropical Pink - prava jarka mat pink nijansa. Popunim cijele usne njome i stavim malo sjajila i imate neonski pink usne koje su must u ljetno vrijeme :)


L'Oreal Glam Bronze Shimmer Bronzer in Brunettes - vjerujem da ste svi čuli, vidjeli i da većina posjeduje ovaj proizvod, ako ste netko tko za vrijeme ljetnih mjeseci onako baš jako jako potmani ovaj proizvod možete koristiti kao highlighter, ja ga koristim vrlo laganom rukom na području obraza kako bih dala svome licu malo sjaja i malo dala boje. Jako mi sviđaju nijanse zasebno i zajedno, teksutra je dobra, nema velikih kmada glittera.

Maybelline Colorama Blush in 501 - na ovoj slici je ispao dosta tamniji nego što je u stvarnosti, no radi se o jednoj tamnijoj ružičstoj nijansi sa ljubičastim podtonom, vrlo lijepa, sadrži shimmer, malo se truse no dobro su pigmentirana i lako se  pretjera s njima ako se ne koristi lagana ruka, blendaju se lagano također.


Real Techniques Expert Face Brush - Savršen kist za tekući puder, ako ga nemate već, ne znam što čekate?! :) (ja ih kupujem na iHerb.com)


AVON Riviera Goddess EdT - jedan lijepi ljetni miris. Vrlo sam loša u opisivanju mirisa pa ću napisati tonove koji su navedeni u katalogu: Cvjetno-Chypre-Voćna kategorija, mandarina, cvijet naranče, bijela cedrovina.

AVON Advance Techniques Moroccan Agran Oil Leave-in tretman za kosu - serum koji stavljam na vrhove kose dok je još mokra, ne znam koliko je pomogao suhoći moje kose no miris je odličan :)

Ovo su svi moji favoriti za mjesec lipanj. Koji su vaši favoriti za mjesec lipanj? Obavezno mi napišite u komentarima, obožavam čitati ovakve postove i čuti favorite drugih :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

12 komentari

  1. moje saučešće ;)
    dijelimo istu sudbinu, i ja sam ovaj mjesec izgubila člana obitelji, iznenadno. nisi sama, ne daj se ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je što nisam prije vidjela ovaj l'orelaov bronzer pošto sam nedavno kupila prvi bronzer i to od essence ali mi se ne čini pretjerano dobar :/ Pozz od Nikoline iz Splita :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odi oskicaj ga, no malo je na skupljoj strani mislim da je preko 100 kn i nije mat. No ako ti se svidi Kozmo ima 30% popusta u srijedu na rumenila i sjenila (mislim da u to ulaze i bronzeri :))

      Izbriši
  3. Jako mi je žao, nadam se da si dobro. Drži se. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, sve je to normalno, zivot ide dalje, hvala ti :)

      Izbriši
  4. Zao mi je zbog tvog gubitka....

    Neke favorite dijelimo, a neke planiram da nabavim :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja sućut. I meni je prije tjedan i pol iznenadno umrla baka, pa znam kako ti je... Nego, gdje si kupila Rimmelovu olovku? Gledala sam u Bipi, ali je nema. Izgleda da ću morati naručiti preko interneta... Inače pratim tvoj blog i sviđa mi se. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, sad sam se sjetila da i Muller drži Rimmel, a i vidjela da si naručila preko feeluniquea. :) Koliko je trebalo da ti stigne?

      Izbriši
    2. Ja sam zadnji put imala problem, nije stiglo 4 tjedna pa sam se obratila sluzbi za koristike i besplatno su poslali ponovo i stiglo je za par dana, no najcesce to traje oko 15 dana, bar su meni stizale obicno nakon 15-ak dana

      Izbriši
  6. Žao mi je zbog gubitka. Moja sućut!
    AVON bazu za sjenilo imam i volim volim volim :)

    cageoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši