Empties #2

15:23

Pozdrav dame,

kod mene se opet nakupila vrećica potrošenih proizvoda koji mi samo smetaju pa sam ih danas poslikala da ih mogu konačno u smeće baciti, pa ću vam danas pokazati koje sam proizvode dovršila, što mislim o njima i bi li ponovo kupila.


Pa krenimo:


  • Aussie Miracle Moist šampon za kosu - ovaj šampon vas neće raspametiti, ništa spektakularno, nije ni jeftin, onako, kupila bih ga opet kada bi bio neki popust jer mi je miris Aussie linije odličan i dosta jak, u mojoj se kosi zadrži i dva dana nakon pranja, lijepo očisti kosu i ne otežava ju.
  • Radox Milk & Magnolia gel za tuširanje - u mom zadnjem New in  postu OVDJE je novo pakiranje, mislim da to dosta govori, miris mi je odličan, i mojoj mami se jako sviđa pa mi ga krade hehe. 
  • Pantene Pro-v Intense Repair regenerator za kosu - solidan regenerator, iskreno, ja sam ga koristila svega 2-3 puta pa mi ga je mama ukrala i dovršila ga. Mama kaže da bi ga ponovo kupila :D
  • Palmolive Pampering Touch gel za tuširanje sa kokosom i hidratantnim mlijekom - ovaj gel za tuširanje je bio i u mom prošlom Empties postu OVDJE, i evo još jedno potrošeno pakiranje od 500ml, Radox i Palmolive se kod mene samo izmjenjuju :) 
  • L'Oreal Elseve Total Repair 5 Instant Miracle maska za kosu - ovu instant masku za kosu sam koristila kao regenerator i sviđa mi se jako, ovo nije prvi puta da je koristim, a neće sigurno biti ni zadnji. I kosu jako lijepo raspetlja tako da se ja ne moram toliko mučiti :)

  • Olay Essentials Refresing gel za umivanje lica - ovaj gel je izborio mjesto u mojim favoritima za svibanj OVDJE, svidio mi se i kupila bih ga ponovo, no ja volim isprobavati uvijek nešto novo tako da ga nisam odmah ponovo kupila no budem sigurno. :) Lagan je, lijepo miriši i ne isušuje kožu. Namijenjen je suhoj/normalnoj/kombiniranoj koži.
  • Nivea Smooth Nourishing krema za ruke - krema kao krema, odradila je svoj posao, sviđao mi se miris (meni se miris svih Niveinih proizvoda jako sviđa), kupila bih je ponovo, mama je i ovo redovito kriomice koristila. :)
  • Balea krema za ruke sa kamilicom - ista priča kao sa Pantene Pro-v regeneratorom, koristila par puta i onda je misteriozno nestala i odjednom našla svoje stalno mjesto u maminoj kupaonici. Mami se i ovo svidjelo i već je kupila novu tubicu. 

  • Labello Vitamin Shake balzam za usne - ovaj sam balzam za usne osvojila (između ostalih stvari) na Facebook natječaju časopisa Stilist kada je bio natječaj povodom maškara, ako se sjećate i ako ste čitale i kupovale Stilist, sa jednim brojem su dosli brkovi, maska itd. i s time je trebalo napraviti fotografiju, prijavila sam se i bila među pobjednicama odabrane od strane čitatelja, dugo je ovo labelo stajalo u pakovanju u ladici, potrošila sam ga i ne bih ga ponovo kupila jer nisam ljubitelj voćnih mirisa ni okusa na usnama ni licu. 
Evo fotografije sa natječaja:

  • NYC Color Wheel Mosaic Face Powder in 722A Translucent Highlighter Glow - ovaj puder u kamenu kupljen je zabunom u Pečuhu u Mađarskoj prije godinu dana, potrošila sam ga jer ne volim bacati stvari, ne prekriva ništa, mislim da one sa masnom kožom ne bi držalo mat, koristila sam ga na području T-zone i bilo je ok ali zato jer ja imam suhu kožu. 
  • Golden Rose ruž u nijansi 98 - ovo je četvrti ili peti potrošeni ruž u ovoj nijansi, moj najdraži nude ruž. Kada sam ga potrošila odmah sam se pohvalila na Facebook stranici OVDJE.
  • IQ Cosmetics Mirror Shine sjajilo za usne u nijansi 02 - recenziju ovog sjajila i ostalih nijansi možete pogledati OVDJE, već u ladici imam novo nekorišteno koje čeka svoj red. 
I to je to, brzo ja to nakupim proizvoda za Empties post, baš sam ponosna na sebe. Koje ste vi proizvode dovršile u posljednje vrijeme? 

XOXO, 
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

16 komentari

  1. Dobro ti ide trošenje proizvoda...doduše kol'ko sam skužila i mama pomaže...daj ti nju malo k meni pošalji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek se mota po mojoj kupaonici i stvari uvijek misteriozno nestanu hehe, a i njoj proslijedim ono sto se meni bas i ne svidi :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Pa bio bi red kad sam već toliko novaca potrošila da se ne bace u smeće hehe

      Izbriši
  3. Joj ja kad vidim Aussie naježim se :D grozan nered mi je napravio na glavi.
    I uvijek se divim kad vidim da je netko potrošio ruž ili kompaktni puder, meni se to stvarno čini nepotrošivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se sebi divim, ovo je prvi put (a i biti cu ti iskrena, malo je i puko pa je nešto ispalo) i sumnjam da će se ovo ubrzo ponoviti hehe

      Izbriši
  4. Ne mogu ne iskomentirati kolko si lijepa na ovoj slici s natječaja. Fotka je zakooon :) Eto :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod Aussie proizvoda mi je jedino primamljiv miris. Ali zato Golden Rose ruževi <3

    OdgovoriIzbriši
  6. krasan post :D

    ja nikada tako brzo ne nakupim emptiese :D
    baš sam išla čekirat ove radoy gelove za tuširanje i ulovila jedan 'milk & berries' u dm-u za 4,95 kn, jer im je sad promotivna akcija :D
    jedva ga čekam isprobat.

    A golden rose je i meni stvarno otkriće godine, isto kao i olovke za usne :D
    Napisah post o njima pa chekiraj!

    Pusaaa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GR olovke za usne jako želim isprobati ali sam sada na zabrani kupovanja makeupa, ali znam ja da to neće dugo potrajati hehe

      Izbriši
  7. hehe, prvi dio je mamin empties :))
    ja najbrže trošim gelove za tuširanje i losione. a moram se pohvaliti da iza sebe imam i dosta potrošenih ruževa, čak i pokoje sjenilo i rumenilo! :D

    OdgovoriIzbriši