Rimmel Soft Color Blush Trio rumenila - recenzija i swatchevi

20:19

Pozdrav dame,

danas ću vam pričati malo o jednoj liniji rumenila od Rimmela, o ovim rumenilima VRLO rijetko nešto pročitam na blogovima, a radi se o trobojnim rumenilima koja dolaze u četiri nijanse i svaka nijansa predstavlja jedno godišnje doba (moram priznati, zgodna idejica).

Pa krenimo sa osnovnim informacijama:
  • Sadrži 4,5g proizvoda
  • Cijena proizvoda je 42,90 kn
  • Proizvod je dostupan u Muller drogerijama 
  • Dostupan je u 4 nijanse



Kao što sam rekla, ovo su trobojna rumenila koja dolaze u četiri nijanse i svaka se nijansa zove po jednome godišnjem dobu, prošlo ljeto sam bila opsjednuta jednom nijansom i budući da je ljeto pokucalo na vrata (big time) ja sam opet posegnula za ovim rumenilima. 


Na prvi pogled ova rumenila nisu nešto previše privlačna, pakiranje je vrlo jednostavno i minimalno, dolaze sa četkicom (koja naravno nije od nikakve koristi i zato je već u smeću hehe). No proizvod unutar ne tako privlačnog pakiranja je daleko bolji od samog pakiranja hehe. 



  • 001 Spring Flower 
Jedna intenzivnija prava ružičasta nijansa, sadrži shimmer i daje onaj prirodni rumeni obraz.


  • 002 Summer Fever 
Moja najdraža nijansa, savršena za preplanuli ten, ovo je jedino rumenilo koje sam nosila prošle godine na ljetovanju, sadrži u sebi te smeđe nijanse i jedan lijepi bronze shimmer i idealno je za onaj jednostavni glowy look kada potamnite i želite nositi neutralne nijanse a opet želite nositi nešto što će se primjetiti na vašem licu.


  • 003 Autumn Catwalk
Ovo je jedna neutralna svijetla baby pink nijansa, ovu nijansu nosim kada imam minimalno šminke na licu i želim samo malo boje na obrazima čisto da ne izgledam kao duh. Jako lijepa svakodnevna nijansa. Ova nijansa također sadrži shimmer u sebi.


  • 004 Winter Glow
Ova nijansa sadrži najmanje shimmera u sebi i kada rumenilo aplicirate na obraze taj shimmer se uopće ne vidi tako da bi rekla da je ovo jedina matt nijansa u cijeloj liniji, ovu nijansu uistinu jesam mnogo nosila tijekom zime, također je u smeđim/neutralnim tonovima, jako lijepa nijansa, također savršena za svakodnevni look, nije prenapadna, moja druga po redu najdraža.


Po mome mišljenju dobro su pogodili nijanse za određeno godišnje doba, no to naravno nije nikakvo pravilo i možete nositi bilo koju nijansu tokom cijele godine. 

Rumenila nisu jako pigmentirana što za mene nije nužno minus, iako volim jako pigmentirana rumenila sa takvim rumenilima morate biti vrlo oprezni jer se vrlo lako može pretjerati i onda nastane kaos. A kada sam u žurbi ova rumenila su mi odlična jer ih mogu bez previše pažnje brzo aplicirati  i neću izgledati kao klaun, no i sa ovim rumenilima morate ipak malo paziti jer nisu tako loše pigmentirani hehe. Malo se truse no ništa pretjerano. 


Nijanse redom: 001 Spring Flower, 002 Summer Fever, 003 Autumn Catwalk, 004 Winter Glow
Koja drogerijska rumenila vi volite? 

XOXO, 
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

13 komentari

  1. Bome, moram priznati da si me sada zaintrigirala. Odlicna su. Imas pravo, premalo ih se spominje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznat da u životu nisam probala ni jedno Rimmel rumenilo, ne znam kako mi se to uspjelo dogodit?! :)) Bourjois rumenila u "potićima" su mi dugo dugo bila najdraža i čak mi se sviđalo kod njih baš to što su tvrđa pa je teže pretjerat. Odkad sam prešla na jako pigmentirana rumenila puno češće hodam okolo ko klaun :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je hehe, onda ti preporučam put do drogerije da pogledaš ove, mislim (nisam 100% sigurna) da imaju i testere pa možeš vidjeti uzivo kako izgledaju :)

      Izbriši
  3. Ja imam Summer Fever, i odlicno je, stvarno e pravo letnje, nesto poput mesavine bronzera i rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su dobra sjenila! Ne znam zašto nisam nikada obraćala pažnju na njih o.O Nijansa spring flower mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, tek sad vidim da sam napisala sjenila, hahha :) tako je to kad komentiram na sve strane pa se sva pogubim :D

      Izbriši
    2. Ma nema veze, skuzila sam da si se samo malo zabunila, hehe

      Izbriši
  5. Spring flower je moja nijansa! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijep blog i fotke :D
    Ja sam jednom u Mulleru skoro uzela nijansu Spring Flower jer je bila snižena na 30 kn, ali se ispostavilo da nisu trio rumenila snižena, već mono rumenila , pa nisam uzela...sad mi je malo žao :/ ali mogu reć da je ovo nekakav 'dupe' manhattnovom trio effect rumenilu kojeg imam i od srca preporučam! Ono se sastoji od highlitera i breskvaste i roze nijanse rumenila, a težina mu je čak 7 grama. Uskoro ću recenziju napraviti.

    Tek sam pokrenula svoj blog pa se nadam da se čitamo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam taj Manhattan trio, i da dosta su slicni, imas pravo :)

      Izbriši