NYX Jumbo Eye Pencils - recenzija i swatchevi

11:59

Pozdrav dame,

već danima pokušavam objaviti post no laptop jednostavno nije htio surađivati sa mnom, no sada kada sam sredila problem evo mene sa novim postom.

Danas ću vam malo pričati o jednom vrlo poznatom proizvodu i puno hvaljenom u beauty zajednici diljem svijeta. Nyx Jumbo Eye olovke, o NYX-u kao brandu sam već pričala u recenziji Nyx Matte ruževa ovdje tako da se neću ponavljati, no ste ljubitelj makeupa kao ja onda vam je NYX sigurno već dobro poznat brand.

Osnovne informacije:

  • proivod sadrži 5g proizvoda
  • dolazi u više nijansi
  • nije dostupan u Hrvatskoj 
  • Seller na eBayu od kojeg ja naručujem LINK
  • Cijena $3.45(19,30 HRK) + poštarina $7.05 (39.50 HRK) 



Nyx Jumbo Eye su sjenila u olovci (kremasta) već su godinama prisutni na tržištu a prašina oko njih nikako da se slegne, iako je onaj prvobitni hype prošao i dalje su često prisutni na beauty blogovima i YouTube-u.

Po mome mišljenju ove olovke zaslužuju sav taj hype koje su dobile, vrlo su praktične, pogodna za putovanja, mogu se koristiti kao sjenila, kao baze, primeri, kao olovke za oči i highlight

Tekstura im je vrlo kremasta no ne previše gdje postaju masni, odlično pigmentirani, lijepo se i lagano nanose na kapke, blendaju se također lagano i prilikom šiljenja ne pucaju (što je kod mene ogroman plus jer to baš baš baš mrzim hehe). Ja ih prvenstveno koristim kao baze za sjenila. Dolaze u 32 nijanse, nama su dostupni samo putem online trgovina ili eBaya. Ja ih nabavljam preko eBay sellera kojega sam navela na početku posta, u trgovini ima mnogo kombinacija setova od 2, 3, 5 itd. olovaka.


Ja trenutno posjedujem 3 nijanse a to su 602 Dark Brown, 604 Milk i 625 Sparkle Nude.


  • 602 Dark Brown - vrlo tamna smeđa nijansa, koja na fotografijama često ispadne crna, može se nanijeti u tanjem sloju i izblendati i tako postići prava smeđa nijansa, budući da je tako tamna smeđa ja je često koristim kao bazu kada radim crni smokey eye. Ne sadrži nimalo shimmera u sebi.
  • 604 Milk - vjerojatno najpoznatija nijansa u cijeloj liniji, kremasta bijela nijansa koja može služiti kao baza za bilo koje sjenilo, boje budu intenzivnije. Ja je također stavljam u waterline kada želim jako naglasiti to područje. Tako da ako koristite, plave, zelene, ljubičaste ili bilo koje boje sjenila, ovu jumbo olovku definitivno trebate imati u svojoj kolekciji. 
  • 625 Sparkle Nude - jedna vrlo lijepa neutralna (možda čak i tamnija zlatna) boja, teško mi je opisati ovu boju, sadrži puno shimmera u sebi, najčešće je koristim kao sjenilo preko cijelog kapka. 


Jako mi se sviđaju i sigurno ću si u budućnosti kupiti još nijansi, nisu skupi i ako negdje u inozemstvu gdje su dostupni u trgovinama naletite na njih oškicajte ih jer nisu skupe nimalo a iznimno kvalitetni po mome mišljenju. Ili online kupovina naravno. :)

Evo i swatcheva:


Jeste vi probali NYX Jumbo Eye olovke? Jesu vam se svidjele? 

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Pikiram si neko vrijeme njihove proizvode, među njima je i crna olovka. Nakon tvog posta svakako ide jedna u košaricu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepe su :) Nisam probala ništa od NYX-a do sad al mogla bih si nešto naručit :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da su ipak dostupni u HR, drži ih firma ex zagrebačkog dućana Šminka i to, sad samo šalju poštom po narudžbi, s tim da su jako skupi (ja sam svoju Milk olovku platila cca 60 kn). Nisam nešto oduševljena sa Milk, jako je kremasta i slabo se oštri, a trebaju ti generacije da nađeš dovoljno veliko šiljilo. Potrošila sam ju u roku od keks (mjesec do dva) i nemam ju više želje kupiti :/ Istina je da pojačava intezitet sjenila, no nakuplja se u pregibu strahovito...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve proizvode od NYX cosmetics imate kod DISTRIBUTERA ZA RH.DANIJEL cosmetics u Osijeku.031/410-051

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako se cijene kreću kod nas, jel sve puno skuplje ili?

      Izbriši
  5. Ja platila danas svoju 45 kn.Imaju i web shop..

    OdgovoriIzbriši