New in #1 (Summer edition)

14:47

Pozdrav dame,

prvo da se ispričam što sam odsutna bila, prije par dana se u obitelji se dogodio smrtni slučaj koji je mene i moju obitelj šokirao, tako da se nadam da ćete razumjeti moju neaktivnost na blogu, no kako sam se malo smirila i došla k sebi, odlučila sam se okupirati nečime kako bih malo manje mislila na to sve tako da sam odlučila poslikati sve nove proizvode koje sam kupila nedavno te podijeli sa vama iste...pa krenimo.

Prvo ću početi sa proizvodima za kosu:


Balea After Sun Limited Edition linija proizvoda za kosu.

Kada sam ugledala ovu liniju odma sam je htjela imati budući da idem na ljetovanje uskoro i kako imam vrlo gustu i kovrčavu kosu koja je prirodno suha, tražila sam proizvode koji će mojoj kosi pomoći da izdrži svo to sunce i sol. I budući da je linija dosta pristupačna a sa Balea proizvodima nikada nisam imala problema odlučila sam uzeti sve iz linije.

Balea After Sun šampon za kosu - 12,90 kn 
Balea After Sun regenerator - 12,90 kn
Balea After Sun ulje za kosu - 25,90 kn 
Balea After Sun intenzivna kura za kosu - 6,90 kn 
(kupljeno u DM drogeriji)

Proizvode nisam još probala tako da vam ne mogu ništa reći još o njima ali kada se vratim sa ljetovanja napisati ću recenziju.


Batiste šampon za suho pranje kose - 39,90 kn (kupljeno u DM drogeriji)
- provjereno dobar proizvod, ne mogu bez njega živjeti, obožavam ga, iako svoju kosu imam potrebu prati samo jednom tjedno, sa Batiste šamponom moja kosa cijeli tjedan izgleda svježe :)

Taft Ultra lak za kosu sa uljem argana (nažalost račun sam izgleda bacila slučajno tako da cijenu točnu ne znam) (kupljeno u DM drogeriji)
- ima ugodan miris

Balea Oil Repair šampon za kosu - 17,90 kn (kupljeno u DM drogeriji)

Got2b Beach Girl slani sprej za teksturu kose (također ne znam točnu cijenu proizvoda, nažalost) (kupljeno u Muller drogeriji)


Sun Dance matirajuća krema za lice sa SPF 30 - 29,90 kn
Sun Dance gel za ubrzano tamnjenje kože - 22,90 kn
Sun Dance losion poslje sunčanja - 17,90 kn
Nivea Sun losion za sunčanje sa karotenom SPF 6 - 55,90 (sa dm kuponom popust od 14 kn)
(sve kupljeno u DM drogeriji)


Balea krema za stopala sa ureom - 10,90 kn
Balea krema za ruke sa ureom - 9,90 kn
Balea losion za tijelo sa ureom - 14,90 kn
- ovi proizvodi nekima nisu praktični za ljeto jer su kreme sa ureom vrlo bogate kremaste teksture, no ako se nanosi u tankom sloju onda nema problema i koža brzo upije, osim ako imate izraziro suhu kožu.
Balea krema poslije depilacije - 7,90 kn
- svi znamo kako je koža osjetljiva nakon depilacije voskom ili epilatorom, ova krema ubrzava taj proces oporavka kože :)
(sve kupljeno u DM drogeriji)


Garnier Invisible dezodorans - 19,90 kn
Aldo Vandini Spirit of India Spicy body spray - oko 40 - tak kuna (kupljeno u Muller drogeriji)
Essence Eye Makeup Remover Waterproof - 15,90 kn (kupljeno u Muller drogeriji)
- jedan od rijetkih makeup removera koji nimalo ne iritira moje oči 
Balea Sprej za lice - 9,90 kn (kupljeno u DM drogeriji)




Catrice Glamazona Limited Eiditon Lip Color Pen C01 I'm a Survivor (crvena nijansa) - 41,90 

Catrice Glamazona Limited Edition Lip Color Pen C02 I Got The Flower! (ružičasta nijansa) - 41,90 kn
- ovo bi mogao biti dupe za Clinique Chubby Stick u nijansi 15 pudgy  peony.
- izrazito lijepe teksture, odlično pigmentirani za ono što jesu, lagani na usnama, ne lijepe se.

Burt's Bees balzam za usne sa medom - 35,90 kn 
- miris mi se baš ne sviđa, no sviđa mi se kako djeluje pa miris podnosim hehe

Catrice Ultimate Lip Glow - One Shade Fits All - 41,90 kn
- neznam zašto sam ovo kupila, valjda impulzivna kupnja. Iskreno, nisam baš oduševljena.

(kupljeno u Muller drogeriji)

Catrice ruž za usne iz Revoltaire LE kolekcije - C03 Bloody Red - 33,90 kn 
(kupljeno u DM drogeriji)
- ovaj ruž je idealan za preplanuli ten, jedva čekam da potamnim, mislim da ovaj ruže neće napuštati moje usne :)


Catrice Glamazona LE kolekcija rumenilo C02 I Got The Flower! -  33,90 kn (Muller drogerija)
- ovo me rumenilo privuklo jer inače ne posežem baš za ovim nijansama, pa me zanima kako bi meni stajalo, nisam još imala prilike isprobati, no polažem velike nade u njega! :)

Essence Miami Roller Girl LE kolekcija rumenilo 01 Dates On Skates - 24,90 kn 
(KOZMO drogerija)
- ovo sam rumenilo htjela kupiti još prošlo ljeto kada je kolekcija također izašla, no bila sam zakasnila i bilo je rasprodano svuda, no ove godine sam ga upecala, priznajem, prvenstveno zbog izgleda, no i nijansa rumenila mi se sviđa.

Maybelline Colorama rumenila - 17, 90 kn
(Bipa drogerija)
 - nijanse redom:
  • 401
  • 601
  • 501
  • 301
Essence Ticket to Paradise LE kolekcija highlighter 01 Tropical Heat - 26,90 kn (Muller drogerija)
- vrlo lijepi zlatni highlighter, također kao stvoren za preplanuli ten



Look By Bipa Lash Unlimited Long Lasting maskara - 24,90 kn (Bipa drogerija)
- kupljeno zbog recenzije pročitane na Anatomy of Beauty blogu, probala sam je, i jako mi se sviđa, toplo preporučam :)


Rimmel Scandaleyes Waterproof  kohl kajal 005 Nude - 36 kn (€4,99 - feelunique.com)
- sve ptičice na grani znaju za ovu olovku, pa sam je tako i ja morala probati, i jako je dobra :)

Bipa je imala vikend sniženje na makeup od 25% pa sam navalila na olovke za usne hehe. I moram reći da sam oduševljena sa svakom.

B.pretty olovka za usne - 9,90 kn

Look By Bipa olovke za usne - 12,90 kn
  • 5 Orchid
  • 11 Peach
  • 8 Cherry
  • 9 Bonbon
  • 1 Wood
IsaDora olovka za usne 35 Tropical Pink - 68,90 kn (Muller drogerija)
-WOW! Ovo mi je prvi IsaDora proizvod i ne znam što sam dosad čekala?! Defitivino ću si kupiti još IsaDora proizvoda jer sam ovom olovkom za usne oduševljena!

A sada AVON proizvodi:




AVON Glow Brončane perle za lice - cool - 59,00 kn 
- i za ovo ne znam što sam toliko dugo čekala, odličan proizvod! 

AVON Glow dvostruko rumenilo i bronzer - peach glow - 49,00 kn 
- bronzer i rumenilo su mat i jako mi se sviđaju. JAKO.


AVON True Color Eyeshadow Quad - 59,00 kn
- ove paletice gledam u Avonovim katalozima već dugo, dugo i nekako sam ih uvijek preskakala jer mi ne treba više sjenila, no kada sam zadnji put naručivala naručila sam i njih, i oduševila se, kao što svi znate, kupovanje Avonovih proizvoda je često "igra na sreću" pogotovo kada su ruževi u pitanju, no kada pogodite onda je to pravi jackpot, a to su ova sjenila. 
  • Mocha Latte 
  • Island Breeze


AVON Color Trend Read My Lips sjajila za usne - 17,00 kn
- za 17 kn se ne mogu požaliti, i pigmentacija je dobra, ne lijepe se, sviđa mi se.
  • Angel
  • Watermelon Ice
  • Fluorescent Pink 


AVON Riviera Goddess Set - 59,00 kn
- kada sam ga pomirišala na mirisoj stranici u katalogu jako mi se svidio, jedan pravi ljetni miris, prijateljski nastrojen novčaniku hehe.

 EdT 50 ml - 35,00 kn
Vodica za tijelo 100 ml -  24,00 kn


AVON Tekući flaster protiv mitesera - 37,00 kn
- sviđa mi se ideja ovog proizvoda, mislim da se tom gel teksturom može bolje obuhvatiti područja oko kosa koje obična traka obično ne može "dohvatiti".
Swatchevi nekih proizvoda:




Iako je plan bio da pričekam da stignu i narudžbe koje sam napravila online, naravno propao je. No i to ću naravno podijeliti sa vama kada stignu :).

I to je sve.:)
Ako imate kakvih pitanja u vezi proizvoda, prijedloge, ili ako ste pak probali neke slobodno komentirajte, te ako želite recenziju nekih proizvoda isto slobodno recite. :)

XOXO, 
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

11 komentari

  1. Žao mi je zbog smrtnog slučaja u obitelji :(

    Koliko divnih proizvoda! Ovu Baleina after sun liniju moram nabaviti, ako ništa drugo, barem ulje za kosu i moram požuriti do Kozma po ruževe u olovci dok se nisu rasprodali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To najvise ne volim, kad su odlicni proizvodi dio nekih limitiranih kolekcija.

      Izbriši
  2. I meni je žao zbog toga.. Ali lijepo je imati nešto što može nakratko preokupirati misli i bar na kratko uveseliti.
    Imaš zaista puno divnih novih stvari, a mene najviše zanima ova SunDance krema za lice, tj. da li bi bila pogodna i za suhu kožu (ako si ju stigla isprobati)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam suhu kozu, i nisam imala problema sa kremom, iskreno, nije bas nesto matirajuca. :)

      Izbriši
  3. Žao mi je zbog smrtnog slučaja.

    Hm, u kojem si Mulleru u zg-u kupila ovaj essence bronzer, i koji bi Muller najviše preporučila što se tiče izbora essence proizvoda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam iz Osijeka i sve je kupljeno u Os, tako da ne bih znala odgovor na tvoje pitanje nazalost. :)

      Izbriši
    2. aha, upss :)
      hvala svejedno

      citamo se, pusa!

      Izbriši
  4. Odličan shopping! Mnogo toga mi se sviđa...
    Ove Rimmel nude olovke nema kod nas?
    I obavezno recenzija balea proizvoda za kosu poslije ljetovanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Žao mi je zbog smrtnog slučaja :(
    I ja sam kupila Balein šampon i regenerator i prefino mirišu a kosa je divna poslije njih. Nažalost nisam našla ostala 2 proizvoda za njegu kosu jer da jesam sigurno bi ih kupila. Prijašnjih godina je bio sprej prije sunčanja za kosu ali ni to nažalost nisam pronašla. Kupila sam i vodu u spreju Baleinu i mogu rec da to spasi moje lice od peckanja zbog soli nakon mora :) wow, moraš prati kosu samo jednom tjedno! Zavidim ti jako:) ja svaki drugi dan... Uživaj na ljetovanju i lijep pozdrav, Nikolina iz Splita :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme koliko lijepih stvarcica na okupu. Dosta toga sam isprobala i sama, nesto jos uvijek ceka priliku. Sve mi se jako svidja. Ove Catrice debeljuce sam gledala, ali posto imam Clinique nisam se odlucila. Izgledaju zanimljivo, ali su vec vidjene. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jesi probala after aun proizvode?

    OdgovoriIzbriši