MAYBELLINE Color Whisper ruževi - recenzija i swatchevi

10:33

Pozdrav dame,

danas ću vam malo pričati o Maybelline Color Whisper ruževima. Ljudi podjednako vole i ne vole ove ruževe jer su kao balzam za usne s malo boje, no ja spadam u one kojima se Color Whisper ruževi jako sviđaju, razumijem one koji ih ne vole jer nisu najjeftiniji ruževi a za tu cijenu dobijete jedan vrlo dobar i pigmentirani ruž pa mi je jasno zašto neki preskaču ovu liniju ruževa. 

No kako ja najviše volim ruževe, i uvijek (ali uvijek) imam nešto na usnama, mene sve zanima, a i kada su Color Whisper ruževi izašli u SAD-u toliko su mi se svidjeli da sam skoro naručila s neta neke nijanse no onda su došli i na naše police, yaay. :) 

Početi ćemo sa nekim osnovnim informacijama:
  • Cijena proizvoda je 59 kn
  • Dostupan je u svim drogerijama u Hrvatskoj 
  • Dolazi u više nijansi 
 


Kao što sam već spomenula, ako ne volite blago pigmentirane ruževe, onda vas ovi ruževi neće zanimati. Ovi ruževi jesu kao blago pigmentirani balzami za usne, no budući da dolaze visoke temperature i ljeto, ja se osobno ne osjećam ugodno kada na ljetnim vrućinama na usnama imam neki vrlo pigmentirani teži ruž (iako ih obožavam), zapravo ja ne volim ništa teško na licu kada su ljetne vrućine jer imam osjećaj da se to sve sa mene topi. 

Kao što se okrećem prema lakšim i prozračnijim tekućim puderima ( danas su to BB kreme) tako se isto okrećem i prema lakšim ruževima koji ne zahtjevaju previše vremena, koncentracije prilikom apliciranja i koje praktički neću ni osjetiti na usnama. 

Color Whisper ruževi nisu ništa revolucionarno no meni su savršeni za one dane kada nabacim malo BB kreme, maskaru, rumenilo i to je to (iliti vam no makeup makeup dani hehe). Onda obavezno posegnem za jednim od 4 Color Whisper ruževa koje posjedujem. 




Vrlo su kremasti, ne lijepe se i daju jedan lijepi sjaj tako da vaše usne izgledaju zdrave i njegovane.
Jedina im je mana što nisu drugotrajni na usnama, relativno brzo ih morate ponovno aplicirati. 



No ako ste netko tko više voli sjajila i ne voli jako pigmentirane ruževe Color Whisper su pravi ruževi za vas.
Svijetlije nijanse su slabije pigmentirane no tamnije nijanse su malo više pigmentirane. Ja posjedujem 4 nijanse a to su:

  • 120 Petal Rebel - jedna cool tone pinky nijansa, ova nijansa mi je više zimska nijansa, lijepo bi stajala svijetlijim curama rozog podtona :)
  • 130 Pink Possibilities - nježna prava ružičasta nijansa (moja druga najdraža nijansa)
  • 430 Coral Ambition - također nježna koraljna nijansa, ako ste opsjednuti koraljnim nijansama kao ja  430 je nijansa za vas. Naravno, moja najdraža nijansa od 4 koje posjedujem.
  • 720 Mocha Muse - Jedna tamnija nude nijansa, koja vas neće isprati i budući da su slabije pigmentirani ovakve nude nijanse nekada ostave trag na usnama kao da ste nanijeli neko bijeli balzam za usne, a budući da je ova nijansa tamnija dobijete jednu lijepu nude nijansu koja vas ne ispere nego samo lijepo ujednači boju usana (nešto kao my lips but better boja :) ) 

Nijanse redom: 120, 130, 430, 720. 


Nijanse redom: 120, 130, 430, 720.

Mnogi kažu da je ih Color Whisper ruževi podsjećaju na Revlon Lip Butter ruževe, no kada sam ih prvi puta stavila na usne odmah su me podsjetili na Chanel Coco Rouge Shine ruževe. Meni osobno su oni jeftinija (znatno) verzija Chanel ruževa, što ne može biti loša stvar. :) 

Meni se sviđaju, nosim ih kada imam "casual"  dane, i mislim da su savršeni za ljeto kada potamnite i nemate potrebu a ni volju stavljati tešku šminku na licem onda nabacite Color Whisper na usne, mislim da se odlično uklapaju u taj ljetni glowy preplanuli look kada imamo minimalnu količinu proizvoda na licu. :) 

Jeste probali Color Whisper ruževe, kako vam se sviđaju? I preporučate li neku nijansu koju ste probali a nije spomenuta u postu? :)

XOXO, 
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ovde ih jos uvek nema, a meni su tako privlacni :))
    Nadam se da ce uskoro sici jer sam neke nijanse vec dodala na wishlistu...
    Od tvojih jedino ne bih nosila poslednju, jer mi ne bi stajala...

    OdgovoriIzbriši