Golden Rose Ultra Rich Color ruževi - recenzija i swatchevi

11:31

Pozdrav dame,

danas vam donosim recenziju dva Golden Rose ruža iz Ultra Rich Color linije. Svoju ljubav prema Golden Rose ruževa sam već ispričala u postu OVDJE, no do sada nisam probala ruževe iz ove linije, a budući da sam junkie kakav jesam, naravno da sam morala probati. Pa krenimo prvo sa nekim osnovnim informacijama:
  • proizvod sadrži 4,5g 
  • linja sadrži 65 boja koje su dostupne u mat, metallic i dijamantnom finišu
  • cijena proizvoda je 34,00 kn
  • dostupan na prodajnim mjestima u Zagrebu (Importane Centar), Osijeku (TC Portanova), Rijeci (Robna kuća Ri) i Splitu (City Center One) 
  • web stranica goldenrose.hr



Što Golden Rose kaže za svoje ruževe:

Vi još uvijek imate problema sa suhim i ispucanim usnama, pa ruže ne držite predugo? Nova serija Zlatnih ruževa za usne, tvojim će usnama pružiti super vlagu, ali i pokriti sa zasićenim bojama koje se održavaju na vašim usnama tijekom cijelog dana. Uz kremastu teksturu lako se nanosi i idealno prekriva usne intenzivnim bojama. Hranjivo bogata formula osigurava odgovarajuću vlagu i njegu usana. Shea maslac omekšava i umiruje usne dok vitamin E štiti od sunca.

Ja sam kupila dvije nijanse a to su 55 i 57, obje mat finiša. 




Naravno, kao i sa svim ostalim GR ruževima dogodila se ljubav hehe, ruževi su odlični, kremasti, lijepo se i  lako nanose na usne, iako im je ime Ultra Rich Color ne bi rekla da su bolesno pigmentirani no pigmentirani jesu, formula je jako dobra, ruž stvarno ni malo ne isušuje usne i čini ih mekim, zato ako imate ispucane i suhe usne, ovo su ruževi za vas definitivno. Cijena ovih ruževa je malo višlja, no potpuno opravdano a opet pristupačno i neće vam zapeti knedla u grlu kada prodavačica kaže iznos na blagajni :)

Nijanse: 55 i 57

Ruževi na fotografijama izgledaju gotovo identično no vidjeti ćete na swatchevima da ima razlike.

  • 55 - ovo je jedna predivna tamnija bogata ružičasta nijansa, bez ljubičastih i plavih tonova, prava ružičasta.
  • 57 - ova nijansa kao da je stvorena za mene, ako ste čitali neke moje prijašnje postove znate da su peachy i koraljne nijanse moje najdraže nijanse, a ovo je jedna prelijepa peachy nijansa sa pinky pod tonom.



Nijanse redom: 55 i 57

Nijanse: 57 i 55

Ako volite liniju Golden Rose ruževa u crnom pakiranju a niste isprobali Ultra Rich Color liniju svakako preporučam da odete oškicati i ovu liniju pogotovo ako u svojim ruževima tražite hidrataciju. 

Koji su vaši omiljeni hidratantni ruževi?

XOXO
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

16 komentari

  1. Nijanse su prekrasne, ja ove ruževe nisam probala, samo one njihove klasične....ali ću definitivno da ih probam....
    usput rečeno sviđaju mi se tvoji nokti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni su i odlicno ti stoje, 55 mi je prelep posebno :)
    Meni se svidja i miris, nekako na vanilu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vidis miris sam zaboravila spomenuti :)

      Izbriši
  3. Predivne su nijanse, morat ću ih isprobati :)
    Meni su najdraži Dior Addict Extreme ruževi što se tiče onih hidratantnih, no cijena im je... hm... poveća, pa ova preporuka super zvuči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dior je Dior :) Imala sam jedan i potrošila sam ga cijelog. :)

      Izbriši
  4. Nisam još ove Ultra Rich probala, a ova nijansa 55 mi je super. Jedva čekam da odem u Portanovu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, i ove ću probati. Prekrasne su nijanse.

    OdgovoriIzbriši
  6. Golden Rose ruževi su predobri,taman si me podsjetila da malo zazujim do njihovog dućana i razveselim se u ovo tmurno vrijeme,savršene su swatchane nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ruzevi su pre-predobri!!!
    I ovim putem zeljela bih obavjestiti sve zene majke kraljice ;) da su dostupni i u SPLITU u city one centru na prvom katu...naravno osim ruzeva tu je i cjelokupni asortiman dekorativne kozmetike!!!!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  8. molim te da izbrises komentar ,zabrljala sam ,mozes i sama da vidis :-) ,komentirat cu kasnije
    Hvala ti i izvini

    OdgovoriIzbriši
  9. predivne su nijanse ,ne koristim mnogo ruzeve ali kad vidim ove dodje mi da si sebi odmah kupim :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. odlični su i dugo traju ,ja imam 55 ,ali 57 nisam kupila ,mada je 57 i meni lepša . imam i 54 koja nekako vuče na crveno i prelepa je .

    OdgovoriIzbriši