Tutorial: Kako oblikujem i popunjavam svoje obrve

18:41

Pozdrav dame moje,
danas vam donosim jedan tutorial (iako ja to ne bi baš nazvala tutorialom) uglavnom, danas ću vam pokazati kako popunjavam i oblikujem svoje obrve te koje proizvode koristim. Ljudi me već godinama ispituju što radim sa svojim obrvama tako da vam danas donosim svoju rutinu kada radim full face. Ovo neradim svakodnevno, samo kada se recimo spremam za izlazak ili negdje gdje želim izgledati najbolje što mogu.


Svoje obrve oblikujem pincetom, nikada nisam išla na oblikovanje obrva kod kozmetičara, uvijek sam sama to radila jer sam smatrala da to dobro radim i da nema potrebe za dodatnim troškovima hehe.

Naravno, i ja sam imala period kada sam previše očupala obrve i završila s tankim obrvama i naravno da obrve nakon toga više nisu bile iste koliko god ih ja puštala, no mislim da je to priča svake druge cure na svijetu. Danas su one najdeblje koliko mogu biti.

 Obožavam debele obrve, pomlađuju lice i u modi su hehe, ako smatrate da izgledate starije nego što jeste ili jednostavno želite izgledati svježije i mlađe svakako krenite sa puštanjem obrva ako su vam tanke, istina, to je dug proces i izgledati ćete smiješno sa neurednim obrvama no smatram da će krajnji rezultat biti vrijedan čekanja.

Nevolim "nacrtane" obrve, mislim da bi čupanje obrva trebalo smanjiti na minimum i čupati samo one koje stvarno izlaze iz tog nekog vašeg prirodnog okvira, obično su obrve već onog oblika kakav najbolje pristaje vašem licu i moja je preporuka da se toga držite, da ne crtate totalno drugačiji oblik samo zato jer ste to vidjeli na nekome. I zapamtite obrve trebaju biti slične ne identične, tako da ako vam obrve nisu iste, ne brinite, nikome nisu identične i to je sasvim prirodno.

Prvo ću vam pokazati proizvode koje koristim kako bih popunila svoje obrve.


O nekim proizvodima sam već pričala u OVOM postu, no kao što vidite ovo su sve Catrice proizvodi, već sam u recenziji njihove Absolute Nude palete sjenila rekla kako mi je Catrice najdraži drogerijski brad, a to ovaj post još više potvrđuje. Pristupačno i kvalitetno. :)

Pa krenimo polako...

Ovako izgledaju moje obrve kada nisu popunjene.


Kao što vidite one nisu jednake, a ja ću samo popuniti praznine i malo naglasiti prirodni oblik obrva.

Prvo ću uzeti ovaj kist koji izgleda kao kist od maskare i pročešljati obrve prema gore kako bi svaka obrva bila na svome mjestu, ja osobno imam guste i dugačke obrve pa one često "padnu".


Zatim ću uzeti Catrice Eye Brow stylist u nijansi 020 Date with Ash-ton i povući crtu na donjen dijelu obrve kako bi definirala taj dio, nemojte tu crtu napraviti iz jednog pokreta, imajte laganu ruku i radite više kratkih pokreta kako bi crta izgledala što prirodnije. Nakon toga ću opet uzeti kist koji izgleda kao četkica maskare i proći kroz obrve kako bi malo izblendala tu crtu koju sam upravo napravila.


Nakon toga ću uzeti Catrice Eyebrow set i Essence sintetičku četkicu i svijetlijom bojom popuniti unutarnji dio obrve budući da su mi obrve prirodno na tome dijelu rijeđe i kako bi postigli prirodniji izgled. A sa tamnijom bojom ću popuniti vanjski dio obrve i malo naglasiti prirodni luk obrve. Nakon toga opet pročešljam obrve kako bi izblendala malo boju.



Idući korak je "čišćenje obrve". Uzmem isti Essence sintetički kist (ne isti kojim sam popunjavala obrvu, imam više komada) i Catrice Camouflage cream korektor u nijansi 010 Ivory i povučem tanku crtu iznad i ispod obrve kako bi sakrila eventualne minijaturne dlačice koje rastu i koje nisam počupala ukoliko nisam imala vremena ili sakriti crvenilo ako sam ih neposredno prije šminkala oblikovala (što je čest slučaj kod mene). Obrvu ovako još više definiram.



Onda te crte izblendam istim kistićem i kasnije prođem prstom ako je ostalo nekakiv vidljivih rubova.


Obrve onda opet pročešljam i popravim ukoliko sam korektorom malo zeznula ono što smo napravili sa Eyebrow setom.

Nakon toga uzmem Catrice Made To Stay Highlighter pen u nijansi 010 Eye Like! i povučem crtu ispod obrve, buduću da olovka ima puno shimmera i roskaste je boje to će obrvu vizualno malo podignuti i luk obrve će izgledati malo višlje.




Onda uzmem bilo koji čisti sintetički kist za sjenilo i izblendam to.


Opet ih rasčešljavam te uzimam Catrice Lash & Brow Shaping and Conditioning Mascara Gel i jednim tanjim slojem prođem kroz obrve kako bi cijeli dan ili cijelu večer ostale na mjestu, također ako želite 100% biti sigurni da vam se obrve neće pokvariti uzmete kistić kojim cijelo vrijeme rasčešljavam obrve i lak za kosu, udaljite kist od laka barem 20 cm i malo pošpricate na kist i s tim prođete kroz obrve, samo pazite s količinom laka, pogotovo ako koristite neki vrlo jaki, dovoljna je vrlo mala količina.



Ovo je krajnji rezultat.


A ovako izgleda kada su obje popunjene.



I za kraj kada dovršim cijeli makeup :)


Ovo nije pravilo kako se obrve popunjavaju, svatko ima svoju neku tehniku i rutinu, ovo je moja kada radim full face, na svakodnevoj bazi je to samo olovka za obrve i gel i to je to.

Svi spomenuti Catrice proizvodi su dostupni u Kozmo i Muller drogerijama.

Nadam se da vam se post svidio :)

XOXO, Le Makeup Freak.

You Might Also Like

14 komentari

  1. Krasne su ti obrve, ovako baš dobiju neku definiciju mada ti super izgledaju i bez popunjavanja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti obrve! Imaš sreće što su guste. Moje prirodno imaju dobar oblik ali su rijetke i svijetle pa im i olovka i sjenilo za popunjavanje ne ginu i to svakodnevno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe su ti obrve, slično ih popunjavamo. I ti si baš, baš lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, sviđa mi se način uređivanja i finalni look. Obožavam naglašene obrve, one tanke nikakve su mi no-no :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago što si stavila fotku još cijelog lica, jer ovako obrve same po sebi izgledaju deblje, ali na licu su ti savršene. Good job :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepe obrve i bez popunjavanja :) Što bih ja dala da su moje gušće, ali džaba kad ne ide :D a i ti si baš bombončić!

    OdgovoriIzbriši
  7. Diiivno! I bas si slatka! :) Pratim te ;)
    www.tsworldofcolors.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Podsjećaš me na Demi Lovato. :) Prekrasna si! :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Blago tebi kakve obrve imas,moje su tanke i rijetke,ali hvala Bogu,tu je sjenilo i kistić pa nacrtam kakve želim :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Gotovo nikad nist ne radim sa svojim obrvama osim rada s pincetom! :D vec neko vrijeme imam ovaj Cartic-ov set za obrve a olvku sam kupila jucer, pa danas krecem u pohod! :) super post, super blog... ma sve super!

    OdgovoriIzbriši
  11. odličan tutoraial. moje vise i nemogu rast koliko sam ih počupala.

    OdgovoriIzbriši