SLEEK Blush by 3 - Lace paleta rumenila, recenzija i swatchevi

18:07

Pozdrav moje dame,
danas je kod mene opet jedna užasno tmurna subota, i budući da se danas ne skidam sa  laptopa, odlučila sam natipkati jedan post.

Danas vam donosim recenziju i swatcheve palete rumenila od Sleek MakeUP branda, Sleek je britanski drogerijski brand koji nije dostupan kod nas tako da do njihovih proizvoda možete doći samo preko njihove web stranice.

Prvo osnovne informacije od proizvodu:

- paletna sjenila dolazi u 5 varijanti
- dostupne su na Sleek web stranici OVDJE
- sadrži 20g proizvoda
- cijena proizvoda je $12,49 (73,14 HRK)


Sleek brand sam otkrila gledajući YouTube, točnije britanske beauty vloggerice, spadaju u drogerijski rang i po mom mišljenju cijene su im vrlo pristupačne s obzirom na kvalitetu. Danas vam donosim jednu od njihovih paleta rumenila pod nazivom Blush by 3 u nijansi Lace.


Pakiranje svih njihovih proizvoda je stvarno sleek, jako mi se sviđa izgled njihovih proizvoda, kvalitetno je napravljeno, kada ih držite u rukama dobijete osjećaj da držite neki high end proizvod u ruci. Što je definitivno jedan veliki plus.


Ideja o tri rumenila u jednoj kutijici je odlična, kompaktno je, ima ogledalo i odlično je ako često putujete, ne zauzima mnogo mjesta i usto imate izbora. Rumenila dolaze u više varijanti tako da vjerujem da postoji paleta za svakoga.

Kada sam odlučila kupiti paletu dugo sam se dvoumila koju da paletu uzmem jer su mi se gotovo sve sviđale, no na kraju sam se odlučila za LACE. I mislim da sam dobro odlučila. Rumenila su jako pigmentirana i zato savjetujem ga ih nanosite vrlo lagano, blendaju se vrlo lako i lijepo.

Paleta LACE sadrži ove nijanse:

Nijanse redom: CROCHET, GUIPURE, CHANTILLY
  • Crochet - jedna jako lijepa intenzivna peachy nijansa sa narančastim podtonom, mat finiša.
  • Guipure - peachy, roskasta nijansa sa zlatnim shimmerom (podsjeća me malo na NARS - Orgasm rumenilo) 
  • Chantilly - intenzivna moja mandarine sa crvenim podtonom, također mat finiša.
Nijanse se mogu kombinirati međusobno po želji. Imaju i lagani cvjetni miris koji se na koži nimalo ne osjeti. Malo jesu praškaste teksture no unatoč tome lijepo se nanosi na lice. Postojana su, kada ih nosim ne moram ih kroz dan popravljati što je još jedan veliki plus.

Ovo su swatchevi na mojoj ruci, kao što vidite rumenila zaista jesu dosta pigmentirana.

Nijanse redom: CROCHET, GUIPURE, CHANTILLY
 Ovo su swatchevi lakše nanesenih rumenila tj. izblendanih (fotoapart nije baš surađivao pa je ovo najbolje što je mogao uhvatiti) 
Nijanse redom: Chantilly, Crochet, Guipure.
Meni se jako sviđaju, općenito za Sleek proizvode imam samo riječi hvale, cijena im je pristupačna i možete naručiti sa njihove stranice, shipping im je $2,57 (11,71 HRK) što znači da bi vas ova paleta u konačnici izašla $15,06 (88,19 HRK) što je odlično i narudžba vam stigne za tjedan 7 dana. Svakako vam preporučam da oškicate ove palete sjenila i ostale proizvode jer sam uvjerena da nećete biti razočarani. A ja ću definitivno u skoroj budućnosti naručiti još barem jednu paletu. :)


XOXO, Le Makeup Freak.

You Might Also Like

5 komentari

  1. Predivno je. Jako mi se sviđa. Sad i ja razmišljam da naručim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Već dugo razmišljam o Sleeku, ali pričekat će još ipak.. Divna paletica, dobro si odlučila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna paletica, i premala plaća za sve što izgleda predivno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Sleek rumenila su mi najdraza :)
    Meni je ova paleta jedna od omiljenih, a sad su izbacili i jednu divnu limitiranu :)

    OdgovoriIzbriši