NYX Matte ruževi - recenzija i swatchevi

13:36

Pozdrav dame moje, danas vam donosim recenziju ruževa branda kojeg obožavam, a danas ću se skoncentrirati na njihove matt ruževe i nijanse koje posjedujem.


NYX nije dostupan u Hrvatskoj (naravno) te ga možete nabavti samo online, na eBayu ili stranicama kao BeautyJoint.com

NYX je američki brand koji spada u drogerijsku skupinu dekorativne kozmetike, cijene njihovih proizvoda su vrlo pristupačne a kvaliteta je odlična, naravno nama koji njihove proizvode nabavljamo online su malo skuplji no i kada se cijeni proizvoda doda poštarina i dalje je to relativno pristupačno i ako se želite počastiti s par novih stvarčica u svojoj kozmetičkoj torbici i ruž junkie ste kao ja definitivno vam preporučam ove matt ruževe.

Pa krenimo, ja trenutačno posjedujem 3 nijanse a to su Shocking Pink, Hippie Chic i Natural.




Prvo, ako ste netko tko je sklon suhim i ispucanim usnama i ako u svojim ruževima tražite hidrataciju, ovi ruževi nisu za vas definitivno, znamo da matt ruževi nisu poznati po hidrataciji i da naglašavaju sve nepravilnosti i mane na vašim usnama ukoliko ih imate, dakle obavezno je prije ovih ruževa (i bilo kojih drugih matt ruževa) obaviti peeling usana kako bi se riješili mrtvih stanica kože i kako bi vaše usne bile lijepe i spremne za nanošenje ruža.

1. Shocking pink

Ovu nijansu žarke ružičaste sa plavim podtonom ili obožavate ili mrzite. Ja je obožavam. Boja vrišti proljeće i ljeto. Ako se želite istaknuti u moru nude i baby pink i crvenih ruževa, Shocking pink je defitinitivno ruž za to. Kao što sam rekla ako usne niste pripremili ranije (odradili peeling i stavili balzam za usne) ovaj ruž će naglasiti sve mane na usnama. Ono što mi se sviđa kod ovog ruža je to što kad ga jednom nanesete, to je to. Jedna aplikacija je dovoljna, ruž na usnama traje satima i satima, izvrsno za subotnji izlazak kada se neželite zamarati konstantnim provjeravanjem postojanosti ruža i ponovnim apliciranjem istog. Na preplanulom tenu ovaj ruž izgleda divno. Kada dobijete onaj predivan preplanuli ljetni ten za kojim pati gotovo svaka cura na ovom svijetu, nabacite ovaj ruž na usne i krenite u grad, ruž će definitivno privlačiti poglede. 

2. Hippie Chic

Ahhh...ova nijansa je nijansa stvorena za mene, prava peachy boja. Ova nijansa još više naglašava one mane na usnama o kojima sam govorila iznad, tako da su pripreme jos važnije za ovu nijansu. Ali predivna je, ja je nosim kroz cijelu godinu, odlično stoji i onima s porculanskim tenom i onima s onim laganim prirodnim zlatnim preplanulim tenom.



3. Natural
Iskreno, ova nijansa je lijepše izgledala na slici na netu nego uživo tako da je meni osobno ova nijansa bila mali fail, no dala sam joj priliku i nije ni tako loša, čak sam dobila par komplimenata na nju kada sam je nosila tako da sam je zavolila, ova nijansa je neutralna, rekla bih da je ovo tamna mauve pink, za hladnije mjesece vrlo lijepa, budući da ova nijansa nije toliko svijetla možete se izvući s nošenjem ako vam se peeling toga dana neda raditi..  Na fotografijama izgleda dosta smeđe, no uživo rozi pigmenti dolaze više do izražaja nego na fotografijama.




Sve u svemu ruževi su za mene pun pogodak, postojani su, ne morate ih nanositi stalno, možda eventualno još jednom tokom dana i to je to. Naručila sam si još 3 nijanse pa kada dođu ćete moći vidjeti i njih na blogu.





Za kraj evo i slike ruževa na usnama.


XOXO, Le Makeup Freak

You Might Also Like

0 komentari