Moji omiljeni YouTube beauty vloggeri

11:49

Pozdrav dame,

Budući da danas nisam doma cijeli dan moji planovi o nekoj recenziji ili looku je pala u vodu, no i dalje sam htjela objaviti post budući da sam krenila sa nekim rasporedom objavljivanja svaki drugi dan, no vidjeti ćemo koliko će to trajati kada me stisnu obaveze odjednom sa svih strana. No vratimo se mi na temu ovog posta...

Danas ću vam reći koji su moji najdraži YouTube-ri u beauty zajednici, to jest, donosim vam moj osobni top 10.


YouTube beauty zajednicu otkrila sam prije 3 godine, no danas se nažalost nemogu sjetiti ni kako ni na čiji sam se channel prvi pretplatila, ali gledanje beauty vloggerica je postala moja svakodnevnica, navika bez  koje ne mogu. Kada odem na ljetovanje ili putovanje, obično je moje surfanje internetom svedeneno na minimum minimuma pa tako kada se vratim doma odma upalim laptop i nadoknadim sve što je u međuvremenu objavljeno dok me nije bilo.

Ovaj top 10 je također posložen prema tome koliko su mi dragi unutar top 10. Znači broj 1 najnajnaj draži pa dalje...ma znate već hehe.

Pa krenimo:

1. Nicole Guerriero 


2. BeautyByJJ


3. MakeUpByCamila2 (Camila Coelho)


4. Jaclyn Hill


5. Teni (MissMaven.com)


6.  Tyme the Infamous (www.TymeForBeauty.com)


7. DulceCandy87 (www.DulceCandy.com)


8.  Love Melisa Michelle 


9. Essiebutton (www.essiebutton.com)


10. Shanaaanxo 


Naravno, pratim još puno puno ljudi no kada na svom feedu vidim da su ove cure objavile novi video njih pogledam prije svih ostalih. :))

Koji su vaši omiljeni YouTube beauty vloggeri? :)


XOXO, Le Makeup Freak. 


You Might Also Like

7 komentari

  1. Meni je najdraža Camila. Teni sam tek nedavno počela pratiti. Volim i Lizlizlive's channel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Camilu sam pratila još dok je imala samo channel na portugalskom toliko mi se svidjela, a inače ne nepratim ljude koje nerazumijem hehe.

      Izbriši
  2. Meni je najdraža Lisa Eldridge, onda Pixiwoo seke, Tanya Burr, Camilu isto volim i ja sam ju pratila još dok je imala kanal samo na portugalskom, zatim Dulce, Nicole Guerriero, Wayne Goss... i ne mogu se više sjetiti. Ma pratim ih hrpu, ali ove iznad stvarno volim i gledam stalno. Baš ću pogledati ove ostale koje ti pratiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj definitivno, sigurna sam da će ti se bar neke svidjeti :)

      Izbriši
  3. Od svih navedenih Essie mi je najdraza <3 jedna totalno opuštena i zanimljiva curka koja se ne prenemaže nego je totalno spontana i iskrena u svojim recenzijama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Essie zato super, ali ona 70% vremena priča o kremicama, serumima i tim skincare stvarima pa je zato pri dnu top 10 hehe.

      Izbriši