MAYBELLINE Color Tattoo 24hr Gel-cream sjenila - swatchevi i recenzija

14:04

Pozdrav dame moje, danas vam donosim recenziju svjetski popularnih i obožavanih Maybelline Color Tatto gel-cream sjenila koja su KONAČNO stigla na police hrvatskih drogerija. 

Prvo malo osnovnih informacija o proizvodu:


- sjenila su dostupna u 9 različitih nijansi

- kremaste su teksture i dugotrajni na kapcima (kao što se može zaključiti iz naziva proizvoda)

- proizvod ima 4 grama

- dostupni su u svim hrvatskim drogerijama 

- cijena proizvoda je 28,90 kn (na akciji u KOZMO drogerijama) dok je redovna cijena 39 kn.




Ono što imam za reći o ovim proizvodima su same riječi hvale, prvih Color Tattoa sam se domogla prošlo ljeto kada sam bila u Budimpešti, uočila sam ih u njihovim drogerijama pa sam ugrabila nijansu 05 Eternal Gold. Kada sam se vratila doma i isprobala Eternal Gold oduševila sam se i odmah otišla online i na stranici feelunique.com kupila nijansu 20 Turquoise Forever i naravno opet se oduševila. 
Stvarno su dugotrajni i postojani i ne miču se, što znači da potpuno vjerujem ovome 24 sata (iako nisam isprobala, jer realno tko nosi makeup 24 sata u komadu). I kada sam ih prošli mjesec uočila u našim drogerijama bila sam presretna i odma uzela sve dostupne nijanse jer su ovo savršena sjenila za ljeto, jer kad ih nanesete na kapke oni tamo i ostanu cijeli dan, a to je defitivno plus za ove visoke ljetne temperature koje se bliže. No naravno sjenila se mogu koristiti kroz cijelu godinu.

Sjenila su vrlo jako pigmentirana i sve sadrže mnogo shimmera  (što ćete moći i sami vidjeti ispod na slikama) osim jedne a to je Permanent Taupe, no ako nanesete manju količinu i izblentate izgleda predivno i dobiti jedan mekani look za svaki dan. Preporučam da brzo izblendate sjenilo jer se dosta brzo suše. A sada krenimo na slike i swatcheve. 


Swatchevi svih nijansi na prirodnom svijetlu. Boje s lijeva na desno su:
Infinite White, Eternal Gold, Permanent Taupe, On and on Bronze, Pink Gold, Metallic Pomegrante, Endless Purple, Turquoise Forevet i Timelles Black.

A sada krenimo na pojedinačne nijanse:

1. 45 Infinite White



Divna bijela nijansa koja ima metallic finiš i malo kojom jako vidljivom šljokicom.

2. 05 Eternal Gold 


Svijetlo zlatna nijansa sa više malih vidljivih šljokica.

3. 40 Permanent Taupe


Ova nijansa sadrži najmanje vidljivih šljokica i suši se poprilično matt. Ali ovo je prava sivo smeđa nijansa.

4. 35 On and On Bronze


Tamnija brončana nijansa, moj osobni favorit, svaki dan je nosim i to je jedino od sjenila što u zadnje vrijeme nosim na kapcima, savršena za onaj lijepi ljetni preplanuli ten. 

5. 65 Pink Gold


Nježno roza nijansa sa metallic finišem, dosta neutralna boja. Također savršena za svaki dan i preplanuli ten.

6. 70 Metallic Pomergrante


Ovo je jedna crvenkasno smeđa nijansa sa zlatnim shimmerom koji mi je idealan za jedan malo drukčiji smokey look.

7. 15 Endless Purple 


S ovom sam nijansom najmanje zadovoljna, nije pigmentirana jako kao ostale nijanse i malo se teže nanosi na kapak. Bolje ju je tapkati na kapak nego razmazati.

8. 20 Turquoise Forever


Ovo je tirkizna sa srebrnim shimmerom i odlična je za tople mjesece. Ja je najčešće nosim kao tuš, tako da je za mene ovo 2 u 1 proizvod.

9. 60 Timeless Black


Ovo je vrlo pigmentirana crna nijansa sa plavim shimmerom koji zapravo dolazi do izražaja samo na jakom svijetlu ili suncu, ovu nijansu isto znam koristiti kao tuš zbog shimmera i sjajnog finiša pa je to malo zabavnija verzija klasičnog crnog tuša.

Da napomenem da su sve ove nijanse savršene i kao baze za sjenila u prahu, tako da recimo ako radite crni smokey eye kao bazu možete slobodno staviti Timeless Black i na to crno sjenilo u prahu, tako ćete pojačati intezitet crnog sjenila u prahu a shimmer kojeg sadrži Color Tatto sjenilo neizviruje kroz sjenila u prahu. 

Sve u svemu ja obožavam ova sjenila, Maybelline je napravio odličan posao s ovim dugotrajnim kremastim sjenilima, te nije nimalo čudno što su ogroman hit u cijelom svijetu. Nadam se da će u Hrvatsku doći i ostale nijanse koje je Maybelline tokom prošle i ove godine izbacivao na tržišta u svijetu u Limited Edition kolekcijama jer su i te nijanse prekrasne.

Za kraj evo još jedna slika svih nijansi u u svojim pakiranjima da viditie kakoizgledaju u pakiranju.

Zahvaljujem na čitanju, 

XOXO, LeMakeupFreak.

You Might Also Like

13 komentari

  1. Ja isto imam On and On Bronze, i ako nosim sjenilo nekakvo preko dana, onda nosim to, jako se lako blenda i super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto kao i ti, samo On and On Bronze, all day hehe.

      Izbriši
  2. Pa ti si ih sve skupila, barem ove što su ti dostupni :-) ja imam samo 3, ali dovoljno da se složim s tobom, odlični su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad su mi predobri, sami, kao baze, neki kao tuševi.. :))

      Izbriši
  3. Baš sam danas uzela Permanent Taupe ali je nisam još isprobala...i ova Pink Gold me opako zove.Samo da mi se ne nakupljaju na kapcima, alergična sam na to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neemogu reći da se to neće 100% dogodit, no meni se nedogađa, držim fige da tako bude i tebi hehe..

      Izbriši
  4. Odličan post,obavezno ću sada i ja barem jedno kupiti. Permanent taupe bi mogao biti ok i za obrve,čini mi se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam 65 i 70, a sledeca je permanent taupe :D
    Odlicne su i obozavam ih :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. ja imam Pink Gold i Metallic Pomergranate, ali namjeravam još kupiti i Permanent Taupe, On and on bronze, Eternal Gold (koju ne uspjevam u Zg više nigdje naći :(( ) i možda Turquiose Fever.... i ja sam prezadovoljna trajnošću i pigmetacijom, i čak mogu ako ih se jako malo nanese poslužiti i kao baza za neka sjenila koja se inače slabo vide :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ja ih imam 3, rozu,smećkasto-crvenu,i ovu bronačnu. još ih nisam probala,volim prvo napraviti što bolje slike prije korištenja pa tek onda nosit

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam nijansu pink gold i osusila se. Ima li nacina da se spasi :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Pitanje, čime nanosite ove senke? Prstima ili četkicom? :-)
    Hvala

    OdgovoriIzbriši