MAYBELLINE Color Sensational Vivids ruževi - recenzija i swatchevi

13:46

Pozdrav dame! :)

Danas vam donosim recenziju Maybelline Color Sensational Vivids ruževa, to jest, onih nijansi koje ja posjedujem.

Prvo osnovne informacije:

- cijena proizvoda je 64,90 kn
- nijanse dostupne u Hrvatskoj:
   902 Fuchsia Flash,
   904 Vivid Rose,
   910 Shocking Coral,
   914 Vibrant Mandarine,
   916 Neon Red.
- dostupan je u svim hrvatskim drogerijama


Ove sam ruževe prvo vidjela na YouTube-u kada su izašli u SAD-u i cijela je YouTube beauty zajednica poludila za ovim ruževima, i par tjedana kasnije pojavili su se na policama naših drogerija i ja sam bila presretna jer kao što vidite na slikama, ruževi su prekrasni.



Nijanse koje posjedujem su 902 Fuchsia Flash, 904 Vivid Rose i 910 Shocking Coral.

Kvaliteta ovih ruževa mi se jako, jako sviđa te je po mom mišljenju cijena ruža sasvim opravdana. Vrlo su kremasti kada ih nanosite i vrlo pigmentirani, boju koju vidite u pakiranju je boja koja bude na vašim usnama kada ga stavite, aplikacija je lagana, ruž nije onako suh i lako se koristiti njime.

902 Fuchsia Flash,, 910 Shocking Coral , 904 Vivid Rose

902 Fuchsia Flash - Sva imena totalno odgovaraju nijansama ruževa, ovo je stvarno prava intenzivna fuksija koja će sigurno privlačiti pozornost.

910 Shocking Coral - ovo je meni najdraža nijansa, jako volim koraljne nijanse, mislim da jako dobro idu uz moj ten, ovo je također jedna jako intenzivna boja koja vrišti ljeto.

904 Vivid Rose - jedna jako privlačna ružičasta nijansa, ova nijansa je po meni savršena za tamniji ten, no naravno mogu je svi nositi kao i ostale nijanse.



Kada ih nanosite na usne kremasti su, no nakon kratkog vremena se fiksiraju na usnama i malo osuše i nemiču se sa usana, izdrže i do 3, 3 i pol sata bez popravljanja, što je ogroman plus s moje strane jer mrzim kada moram stalno misliti i provjeravati ruž, jer kada sam vani negdje to mi je zadnje na pameti, a opet neželi izgledati razmazano.

Evo i swatcheva:

902 Fuchsia Flash, 904 Vivid Rose i 910 Shocking Coral
Definitivno vam preporučam da odete u vama najbližu drogeriju i oškicate ove ruževe ako već niste, vrijede svake kune koju ćete izdvojiti za njih. Ja mislim da ću uzeti i nijanse koje trenutno nemam jer mi se toliko sviđaju ruževi :)

XOXO, Le Makeup Freak.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Ajme što su divni! Mjerkam ih dugo, dugo, ali svaki put ih preskočim jer si mislim, ma što će mi još jedan ruž, ali sutra imam u planu otići do Bipe pa mi možda upadne koji u košaricu :). P.s. sviđa mi se blogić, lijepe slikice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma još samo jedan hehe
      Hvala, baš mi je drago što ti se sviđa :))

      Izbriši
  2. Imam 2 od tvoja 3 (902 Fuchsia Flash i 904 Vivid Rose) i divni su mi ♥
    a mislim uzeti i Shocking Coral :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš i nosiš koraljne nijanse, Shocking Coral je obavezan! :D

      Izbriši
  3. Blog ti je odlican, ja cekam da mi stigne shoking coral, ali bih sada i vivid rose :D
    Predivne su sve tri :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav dame....
    Ja sam nova i jako mi se sviđa način na koji razmjenjujete informacije...
    Imam sreću što radim sa kozmetikom marki LOREAL i MAYBELLIN, pa vam iste mogu ponuditi po veoma povoljnim cijenama
    Ako ste zainteresirane možete me kontaktirati na mob: 097/723 26 00
    LP

    OdgovoriIzbriši