iQ Cosmetics Mirror Shine Gloss sjajila - recenzija i swatchevi

19:08

Pozdrav dame,

danas je OPET kišni dan, ja ne znam kako vi ali meni već lagano ide na živce ova kiša, budući da nemam vozačku dozvolu još ova kiša mi stalno remeti planove, to jest ubija želju za bilo kakvim izlaskom iz kuće jer to znači lovljenje tramvaja i buseva po kiši, a to mi se naravno ne da hehe.

Nego da se vratim na današnju temu, današnja tema su iQ Cosmetics Mirror Shine Gloss sjajila, sjajila o kojima rijetko kada pročitam nešto na blogovima a znam da su popuarni jako jer ih 80% vremena u Bipa poslovnicama nema jer su uvijek skoro sve nijanse rasprodane.

Ja sam ih otkrila kada se u Osijeku otvorila prva Bipa poslovnica. Budući da sam "opsjednuta" šminkom dok sam proučavala sve proizvode iQ Cosmeticsa ugledala sam sjajila koja su me privukla prvo svojim izgledom i LED svjetlima.

iQ Cosmetics je Bipina marka i dostupna je naravno samo u Bipa drogerijama. Pa da krenemo, prvo par osnovnih informacija o proizvodu..
  • sadrži 6 ml proizvoda
  • ima ugrađeno ogledalo i LED svijetla 
  • dolazi u više nijansi 
  • dostupno je u Bipa drogerijama
  • cijena proizvoda je 34,90 kn  
Što Bipa kaže za svoje sjajilo:

Doživi raskoš svjetlucavih nijansi. Posebna njega koja tvojim usnama pruža nevjerojatnu mekoću. Obarajući sjaj reflektira svaki svjetlosnu zraku sa tvojih usana. Njegujuća tekstura sa anti-age efektom.


Posjedujem četiri nijanse, a to su: 2 Flash  Rose, 4 Nude Collection, 5 Shiny Pink, 8 Crystal Beige.


Prvo da kažem da ja nisam sjajilo tip cure, kad god mi se postavi pitanje sjajilo ili ruž bez sekunde razmišljanja ću uvijek reći ruž, zbog toga u mojoj kolekciji ćete naći 10-tak sjajila i to je to (što je naspram 100+ ruževa vrlo malo). Ne obraćam previše pozornost  na sjajilia kada sam u shoppingu ali oni koji mi zapnu na oko i koje kupim su obično VRLO dobri hehe. 

Ova četiri sjajila su se probila kod mene, obožavam ih, sve četiri nijanse, toliko da ova sjajila što vidite na slikama to su ponovno kupljeni proizvodi jer sam ih potrošila, ovo su jedina sjajila koja koristim. Same ili u kombinaciji sa ružem, gotovo su uvijek na mojim usnama. 

Prvo da prokomentiram pakiranje, LED svijetla i ogledalo, u krajnju ruku vrlo zabavno i dobar pokretač razgovora jer se većina ljudi čudi kada vide sjajilo. No, u mom slučaju je to svijetlo i ogledalo mnogo puta bilo od koristi kada nemam vremena otići u toalet ili kada trebam u sekundi u pokretu nanijeti malo sjajila a u mraku sam.





Tekstura ovih sjajila mi je super, kremasta je, ne lijepi se i preeedivno izgleda na usnama. Nijanse 2, 4 i 5 nemaju nimalo šljokica u sebi a nijansa 8 u sebi ima zlatne šljokice.  Po mome mišljenju sjajila su odlično pigmentirana, nisu najpigmentiranija sjajila koja ćete vidjeti u životu, ali dovoljno kada ga nanesete da se vidi boja sjajila. 

Jedan moj mali savjet prilikom apliciranja proizvoda je taj da ga nanosite u tanjem sloju, jer ako ih nansete u debelom sloju razlit će vam se po usnama i oko usana, a to nije nimalo lijep prizor. 

Nijanse redom: 2 Flash  Rose, 4 Nude Collection, 5 Shiny Pink, 8 Crystal Beige
  • 2 Flash Rose - Baby pink nijansa
  • 4 Nude Collection - Mauve pink nijansa, nude sa rozim podtonom, savršena za onaj Kim K. nude pink look (ovo je moja najdraža nijansa)
  • 5 Shiny Pink - intenzivna ružičasta nijansa (najpigmentiranija nijansa) 
  • 8 Crystal Beige - prava nude nijansa sa bež podtonom, ima zlatne šljokice (inače ne volim sjajila sa šljokicama no u ovom sjajilu mi ne smetaju)
Sjajila imaju jedan malo jači slatkasti miris kada ga otvorite i aplicirate no brzo nestane i ne osjetite ga više (barem ga ja ne osjetim). Jedina im je mana što nemaju osobito dugu trajnost kada ih nanesete same, no u kombinaciji s ružem izdrže i do 2 i pol sata.

Definitivno ako ne posjedujete već ova sjajila preporučam da se uputite u vama najbližu Bipu i oškicate ova sjajila. Ja bih osobno ova sjajila platila i više od 34,90 kn. 

Koja su vaša omiljena sjajila?

XOXO, Le Makeup Freak.

You Might Also Like

9 komentari

  1. Moram priznati da NIKADA ne obraćam pažnju na njihov stalak, jer kao ono, za toliko malo novaca, ne mogu biti dobra. Njeeeee, grška. Budem pogledala idući puta. Hvala na recenziji. Odličan blog! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto sam razmisljala kao ti dok nisam jedan dan imala 20 min za ubiti cekajuci legicu i et...haha. Hvalaa :)

      Izbriši
  2. Nikad ih nisam primijećivala a i nisam baš ljubitelj sjajila, ali ova nijansa shiny pink me baš privlači :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako lijepa nijansa, prava ruzicasta, bez plavih, ljubicastih i ostalih podtonova hehe

      Izbriši
  3. Meni se najviše svidela Flash Rose boja.. Ali ne znam dali kod nas ima ta znamka, nisam je nikada videla :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Inače ne volim sjajila baš, ali nijansa 5 mi je krasna <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh ... kupujem i to par nijansi ... ja imam već neka sjajila od IQ a i dva ruža i prezadovoljna sam :D!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi put čujem ga netko hvali ova sjenila, morala bi ugrabit koje :D

    OdgovoriIzbriši
  7. počela sam izbjegavat sjajila jer se sporo troše,em su ljepljiva i na mojim usnama slabo vidljiva. ova cu svakako pogledat

    OdgovoriIzbriši