GOLDEN ROSE ruževi sa vitaminom E recenzija i swatchevi

13:18

Pozdrav dame,
budući da je danas kod mene jedan užasan kišni dan i da se vjerojatno većina kod kojih također kiša pada  zavukla u svoje domove ja vam donosim jedan post da prikratite vrijeme. :)

Danas vam donosim recenziju Golden Rose ruževa, brand za kojeg sam prvi put čula prije 2 godine, a prije godinu dana prvi put probala njihove proizvode i oduševila se, a danas vam predstavljam sve nijanse ruževa koje posjedujem.

Osnovne informacije:
- sadrži 4,2 g proizvoda
- dostupan na prodajnim mjestima u Zagrebu (Importane Centar), Osijeku (TC Portanova) i Rijeci (Robna kuća Ri)
- cijena proizvoda je 28,00 kn
- web stranica goldenrose.hr


Što Golden Rose kaže za svoje ruževe:

Izvanredan ruže za usne koji dobro prekriva i dugotrajno je postojan. Vlažnost ruža čini usne mekanima i nježnima. Stvara blistave i sjajne usne.


Golden Rose ruževe kupujem već dugo, i posjedujem mnogo nijansi, moglo bi se reći sad već da ih skupljam haha, jer ih obožavam, imaju odličan izbor nijansi, cijena je više nego odlična s obzirom na kvalitetu ruža i sviđa mi se formula ruževa.

Danas sam sve ruževe skupila i poslikala kako bih s vama podijelila ove male krasotice. Pa krenimo...

Ovo su sve nijanse koje posjedujem a sada ću vam nešto reći o svakoj nijansi i pokazati swatch.

Nijanse: 53, 65, 98
Napomena: budući da mi vrijeme danas nije išlo u korist neke nijanse fotoaparat nikako nije mogao uhvatiti točnu boju kao uživo, no na swatchevima u nastavku posta se nijanse lijepo mogu vidjeti onako kakve su uživo.

53 - na slici ispao dosta crveni no u biti je to hot pink sa crvenim podtonom, vrlo lijepa nijansa, koju po mome mišljenju mogu nositi djevojke i porculanskog tena i one sa preplanulim tenom.

65 - ova nijansa je na slici ispala dosta narančasto no zapravo je to po meni jedna prava klasična crvena, sa možda mrvicom rozog podtona, nijansa koju bi definitvno preporučila curama sa svijetlim tenom, mislim da bi na njima ova crvena jako lijepo došla do izražaja.

98 - na slici je ispala dosta smeđa no zapravo je ovo moj savršeni nude ruž, već sam prošla kroz 3 ova ruža i trenutno sam na 4., mislim da onda to dosta govori o tome koliko ga volim, to je nude nijansa sa pinky podtonom, mislim da se savršeno uklapa uz moj vrlo svijetli (skoro porculanski) ten. Usto, na nekoliko blogova sam već pročitala da je navodno dobar dupe za MAC Creme D' Nude ruž. MAC ruž nažalost neposjedujem no ako je istina, onda mi je još i draži (ako je to ikako moguće :))

Nijanse 99, 115, 121.
99 - ovu nijansu mi je vrlo teško objasniti, vrlo je slična nijansi 98, no tamnija i u pakiranju izgleda dosta tamno i nekima možda čak i zastrašujuće, no kada je stavite na usne ono puno svijetlije i to je nude nijansa sa rozo-sivim podtonom, teško za objasniti. Mislim da bi odlično stajala curama sa tamnijim tenom, no ja je nosim svakodnevno i nijansa mi se jako sviđa i na mojoj svijetloj koži. Blogerica Make Up Arena u svom postu OVDJE  govori o tome kako je ova nijansa dupe za MAC Blankety ruž.

115 - ova nijansa je također na slici ispala dosta smeđe no ustvari je to jedna prava pinky nude nijansa, ako volite neutralne pinky nijanse, nijansu 115 definitivno bi trebali otići oškicati.

121 - ova nude nijansa sa nekako narančasto - smeđim podtonom najviše volim koristiti kada dobijem ljetni preplanuli ten, preporučam je curama koje imaju žuti podton kože.

Nijanse 125, 127, 126.
125 - ovo je jedna vrlo svijetla peachy nude nijansa koju curama sa tamnim ili preplanulim tenom nebi preporučila jer bi izgledalo kao da su korektor 5 nijansi svijetliji stavile na usne. Ova nijansa je savršena da one moje bljedunjave cure (i ja sam jedna od njih) koje nemogu brzo i jako puno potamniti na suncu.

127 - ovo je klasična svijetla cool tone baby pink nijansa. Ja je obožavam nositi zimi.

126 - ova nijansa je moja druga najdraža nijansa poslije 98, ovo je tamnija verzija nijanse 125, ovu nijansu bi preporučila curama sa svijetlom kožom ali i onima sa blago preplanulim tenom, ako volite peachy nijanse kada dobijete ljetnu boju, 126 je za vas.

Nijanse: 128 i 130.
128 - ovo je moj najdraži ruž za ljeto, savršena i predivna koraljna boja koju preko ljeta staaalno nosim, najčešće kada se spremam za izlazak, nosim je i kada potamnim onda je još ljepša, na preplanulom tenu dolazi više do izražaja, no svi je mogu nositi i kroz cijelu godinu, ako volite koraljne nijanse, definitvno oškicajte ovaj ruž.

130 - ovo je prava zimska nijansa, jedna vrlo cool tone pink, odnosno svijetla boja lavande.

Nijanse: 53, 65, 98, 99, 115, 121, 125, 126, 127, 128, 130.
Sve u svemu, obožavam ove ruževe, često se dogodi to da budući da imam jako puno ruževa kada kupim neki spremim ga u kolekciju i jednostavno zaboravim da ih imam u kolekciji, a to se s ovim ruževima nije dogodilo, u mojoj kolekciji su prešišali i neke vrlo skupe ruževe, tako da to mnogo govori o njima.

Ruževi su kremasti, bez shimmera i onih krupnih neugodnih za usne šljokica, kao ni frost finiša.

Definitivno ako živite u Zagrebu, Osijeku ili Rijeci ili u blizini i niste probali proizvode Golden Rose da odete oškicati cijelu ponudu ne samo ruževe jer nećete požaliti a i cijene su vrlo pristupačne.


I moram reći da me pakiranje ruževa dosta podsjeća na CHANEL Coco Rouge Shine ruževe, što ne može biti loša stvar. :)

XOXO, Le Makeup Freak.


You Might Also Like

22 komentari

  1. 128icu sam skoro kupila, i obozavam je!! Imam jos par komada o kojima si i ti pricala, divni su stvarno, i dobro si primetila za Chanel ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako otkrijes koju novu nijansu, brzo javljaj hehe :))

      Izbriši
  2. Koliko si ih samo skupila :-D i ja jako volim GR ruževe.... ima dosta nijansi koje su slične MAC nijansama, npr nijansa 99 je identična MAC ružu Blankety a 120 za Russian Red, pisala sam recenziju i usporedila ih pa pogledaj ako te zanima ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cim se domognem laptopa idem procitati recenziju, jako sam sretna sto su neke nijanse dupovi MAC-a jer toliko patim na MAC i samo cekam da odem negdje u inozemstvo da se pocastim :)

      Izbriši
  3. Pohvale za blog! Sad sam ga otkrila, imaš krasne fotografije i detaljne recenzije u kojima je rečeno sve bitno!
    Keep up the good work! :)
    A što se ovih ruževa tiče, obožavam ih, imam ih zasad 8, mislim bar, i prekrasni su svi redom. Tekstura, trajnost, ne isušuju usne, ne preslikavaju se na zube, ne razlijevaju se u borice oko usana- milina! Moram skupiti sve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :)) bas mi je drago što ti se sviđa
      Ma, ruževi su čudo, nisu ni upola eksplodirali u beauty krugovima kao što bi po mom mišljenju trebali :D

      Izbriši
  4. 125, 127 i 130 jel možeš slikat na usnama ili usporedit s illamasqua ruževima? planiram kupiti njihov liv, submit i fable, a sad mi se čini da su sve tri nijanse slične njima, a cijena je manja ohoho :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Illamasqua ruževe koje si navela nažalost ne posjedujem ali malo sam proučavala swatcheve na netu, i za 130 i Liv ruž se slažem, vrlo vrlo slični, 127 je sličan Fable ružu samo mi se čini da je Fable mrvicu tamniji, jedino 125 po mome mišljenju nije vrlo sličan Submit ružu jer Submit čini mi se ima smeđi podton dok 125 nema nimalo smeđeg podtona.

      Budući da je Golden Rose ruž 28 kn a Illamasqua 140 kn (ako se ne varam nisam 100% sigurna slobodno me ispravi)moj savjet ti je da definitivno kada budeš imala slobodnog vremena odes swatchat Golden Rose ruževe ukoliko si već vidjela Illamasqua ruževe uživo. Jer će to biti jedna VELIKA ušteda za tebe :))

      Ako poslušaš moj savjet obavezno mi javi što si na kraju odlučila :)

      Izbriši
    2. E to je problem što nemam ni Ill. ni GR pa bih naručila preko frendice :D za Submit sam i mislila tako, i Fable, a ako je Fable tamniji što i ja mislim onda mi se GR više sviđa. Hvala ti, mislim da ću ipak probat s GR, illamasqua je čak 160 + poštarina jel. I jel znaš jel tih nijansi ima uvijek? Iii šta još, 100 pitanja imam, jel su ta 3 na tebi (pošto si rekla da si svijetla) onak tamniji ili se više stope s licem?

      Izbriši
    3. Ja bi na tvom mjestu definitivno probala prvo s GR ruževima, sva tri će te izaći cca 90 kn, i da ti se jedan svidi, i kupis ostala 2 Illamasqua opet si si uštedila novaca, iako mislim da će ti se sva tri svidjeti, da ja sam jako svijetla, nisu tamniji, 125 me čak ispere izgledam ko da nemam usne haha, tako da njega obično kombiniram sa nekim drugim nijansama, no nijeda nijansa na meni ne izgleda tamno. Na štandu gdje ja idem ih ima stalno, tako da pretpostavljam da ih i na ostalim mjestima ima :)

      Izbriši
    4. a gdje ih ti kupuješ da znam?

      Izbriši
  5. mislim da smo ovaj post kuckale u isto vrijeme hahahh :D
    moram uživo pogledati i ovih par nijansi koje ja nemam...

    OdgovoriIzbriši
  6. Moji prvi ruževi su upravo GR ruževi. Jako ih volim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako volim GR ruzeve, za sada ih imam samo tri, ali kako vidim vrlo brzo cu ih povecati na 30 :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam nijanse 98 i 120 i ne znam samo je li do ovih ruževa koje ja imam, ali mene nisu oduševili uopće, radije ću platiti ruž više i onda biti sigurna u to da ću ga nositi. Posebno me razočarala 98, nekako se razmazuje čudno, a miris... haos. Negdje sam pročitala da se neka djevojka osjeća kao da nosi likvi na usnama, eh i ja bih to tako opisala, što se tiče i teksture i mirisa i okusa.

    Reci mi please da ti nemaš ovih problema sa svojim ružem jer baš baš želim da volim GR ruževe. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukusi su različiti, ja nemam problem s njima inače ne bih posjedovala toliko ruževa jer naravno, neću kupovati nešto što mi se ne sviđa ma koliko god jeftino bilo ili razvikano po blogovima, imaju taj neki miris za kojeg mogu shvatiti da je nekima po likviju, no meni nije jak i nestane kada apliciram proizvod na usne, teksutra je kremasta no GR ruževi nisu oni koji se mogu nabaciti na usne u pokretu kao balzam, pogotovo kada su u pitanju nude i svijetle pastelne nijanse, moje iskustvo sa tim nijansama je manje je više, jer ako stavi više slojeva ruž ne izgleda dobro, no opet ove tamnije, crvene, ružičaste, ljubičaste nijanse su drugačije malo teksture, lakše je "raditi" njima, slažem se da nude i pastelne nijanse ne kližu lijepo po usnama kao neke druge nijanse, moraš si s tim nijansama dati malo vremena, možda prstom izblendati rubove, probaj crvene, ružičaste ili ljubičaste nijanse, mislim da bi osjetila razliku u teksturi ruža, a ako ti se ni onda ne svidi, nemoj forsirati naravno, hvala bogu ima tooliko ruževa na tržištu, naći ćeš nešto s ime ćes ti biti oduševljena kao mi s GR.

      Svakako mi javi ako se odlucis probati druge nijanse. :)

      Izbriši
  9. Impresivnu kolekciju imaš! :)
    Moja za sad broji tek 4, ali kako su odlični mislim da će s njima biti "moram ih skupiti sve" :D

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasni su ovi ruževi, namjeravam ih kupiti definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  11. svakako ću pogledat ruz br.65 boja mi izgleda bas nekako obećavajuće a kako sam ja svijetlog tipa nadam se da bi mi odgovarala za razliku od ostalih crvenih nijansi

    OdgovoriIzbriši
  12. ja ih koristim već 12 godina i još ove nisam kupila iako ih imam skoro 20 komada ,uvek se rasprodaju ,ali su odlični poosebno 126 , 127 i 130.

    OdgovoriIzbriši