FOTD - Spring edition #1

15:25

Pozdrav svima! :)
Danas vam donosim jedan FOTD post. Ovaj look nosila sam prije nekoliko dana na date night sa svojim dragim pa ću s vama podijeliti koje sam sve proizvode koristila, pa krenimo...


Look je vrlo jednostavan i neutralan, svi proizvodi koje sam koristila su drogerijski, a većina je dostupna kod nas. 


Pa krenimo redom:
1. Catrice BB Allround foundation 010 Light Beige - Prvo da kažem, ja obožavam Catrice kozmetiku, oni su za mene pun pogodak, definitivno moj najdraži drogerijski brand. Ovo je njihova BB krema koju naravno obožavam, ima neko light - medium prekrivanje, i glowy finiš što meni odgovara jer imam suhu kožu, djevojkama koje imaju masnu kožu ne bi preporučila ovu BB kremu.

2. Essence Stay All Day long-lasting korektor 10 Natural Beige - čitala sam na australskim beauty blogovima kako je ovaj korektor odličan, budući da sam junkie kakav jesam odma sam otišla u Muller i kupila i oduševila se, koristim ga i ispod očiju i po ostatku lica i meni osobno je bolji od recimo Maybelline Erase Eye i Fit me korektora koji su toliko hvaljeni u beauty zajednici. 

3. Catrice Re-Touch Light Reflecting korektor 010 Ivory - Korektor sa reflektirajućim pigmentima kojeg stavljam na Essence korektor ispod očiju jer reflektira svijetlost te tako smanjuje podočnjake i pogled je sviježiji.

4. Rimmel Stay Matte pressed powder 001 Transparent - Svi i njihove mame znaju za ovaj puder, ja ga koristim samo ljeti jer samo onda imam masniju kožu zbog visokih temperatura, nanesem ga samo u T-zoni.

5. Catrice Eyebrow Set - Otkrila sam ovaj proizvod davne 2010. godine i od onda nisam ništa drugo za oblikovanje obrva imala potrebe probati, mislim da to dovoljno govori o proizvodu. Odlično. 

6. Avon Eyeshadow primer - Primer je must na mojim kapcima jer unatoč tome što imam suhu kožu kapci su mi uvijek masni, ovaj Avonov primer je odličan, flesh tone je i ima matt finiš, koristim ga i kada nenosim sjenilo, sami da ujednači sve i da sakrijem hiperpigmentaciju oko očiju.

7. Catrice Absolute Nude eyeshadow palette - Ako ste opsjednuti neutralnim sjenilima kao ja onda ovaj proizvod vrlo vjerojatno već imate u svojoj kolekciji, a ako nemate onda ga definitivno trebate. Paleta sa 6 predivnih neutralnih sjenila sa shimmerom idealnih za ljeto.

8. Essence Liquid Ink eyeliner (waterproof) - Ista priča kao i sa Catrice Eyebrow setom, otkriveno prije 3 godine i od onda služi svrsi, uvijek imam nekoliko neotvorenuih u pričuvi jer me strah da ga jedan dan nepovuku iz prodaje hehe. 

9. L'Oreal False Lash Telescopic maskara - Ovu maskaru također obožavam jer mi se sviđa kako mi trepavice izgledaju kada je nanesem, produlji ih, razdvoji i da malo volumena, odličnan proizvod za svaki dan. 

10. Sleek Contour Kit (Light) - Mat bronzer i highlihter duo. Definitivno najbolji bronzer kojeg sam probala za moj ton kože, vrlo se lako blenda i izgleda prirodno, highlighter je pinky tona kojeg također jako volim.
11. Catrice Defining blush 010 Toffee Fairy - Odlično neutralno bronze rumenilo sa shimmerom, kako ide sve toplije i toplije vrijeme sve češće posežem za ovim rumenilom jer nije matt pa daje onaj pomalo osunčani look i sjaj obrazima zbog shimmera kojeg sadrži.

12. Golden Rose Lipstick no.126 - Ovo je jedan vrlo kremasti i pigmentirani peachy ruž, meni jedan od najdražih koje posjedujem, jako dobro stoji na svijetlih tonovima kože, ako ste jedna od onih pale djevojaka definitivno preporučam ovaj ruž jer oživi cijelo lice pogotovo sada u proljeće.


You Might Also Like

6 komentari

  1. Prelepa si :))
    Make up je odlican, a cut crease sa instagrama je fenomenalan, ostala sam bez teksta :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Konačno sam pronašla vremena da te pročitam od-do (s obzirom da sam te tek nedavno otkrila :D ) i sad mi je žao što sam došla do kraja odnosno početka.
    Divna si, slike su ti krasne i kvalitetne i samo nastavi pisatti da te mi i dalje čitamo :D Pozz ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa, ovakav komentar mi je najbolja nagrada :)

      Izbriši
  3. Meni nijedan drogerijski niti puder niti korektor ne odgovaraju, sve najsvjetlije nijanse su mi narancaste jer sam svijetle puti :( tuga

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan look, i sama preferiram prirodan izgled, koji se nekako čini mi najteže postiže. za večernje izlaske ili neke svečanije prilike volim koristiti malo teži make up, a za svaki dan mi je najdraži prirodan koji lijepo osvježuje lice da ne izgledam blijedo i umorno. Čestitke na osvojenoj nagradi puno uspjeha i dalje u radu.

    OdgovoriIzbriši