Favoriti mjeseca (svibanj 2013)

23:13

Pozdrav dame,

budući da je kraj mjeseca donosim vam moje osobne favorite mjeseca, od preparative do glazbe :) neću duljiti nego se odmah baciti na favorite...

MAKEUP

  • Catrice BB Allround foundation 010 Light Beige - ako nije posebna prilika u pitanju, ovo je  skoro uvijek na mome licu. Otkako sam zagazila u dvadesete moje akne su se smanjile na minimum (zbog čega nemogu biti sretnija hehe) tako da na svakodnevnoj bazi više nemam potrebu nositi tekući puder, tako da mi je BB krema sasvim dovoljna čisto da mi ujednači ten, a ova BB krema to savršeno radi, sviđa mi se tekstura, kako se nanosi i finiš koji je dosta dewy :)
  • Max Factor CC krema 40 Fair - ovu CC kremu sam koristila onih dana kada bi imala pojačano crvenilo na licu, jako mi se sviđa iako mi ova nijansa postaje malo pre svijetla, tako da razmišljam o kupovini druge nijanse kako bi koristila preko ljeta jer sam vrlo rumena a na vrućini pogotovo, tako da ću tek vidjeti kako se ova krema drži na visokim temperaturama (ako ova kiša ikad odluči otići).

  • L'Oreal Telescopic maskara - moja NAJDRAŽA maskara. Neću se raspisati o njoj jer planiram raditi uskoro posebnu recenziju o njoj.
  • Maybelline The Rocket maskara - maskara koju ovaj mjesec stalno stavljam na L'Orealovu, kako bi dobila više volumena, and I like it, I like it alot.

  • Nyx Jumbo Eye Pencil in Milk - svi već znaju za ove olovke, i za nijansz milk, koristim je kao bazu za sjenilo i kao highlighter ispod obrve. 
  • L'Oreal Color Infaillible sjenilo 002 Hourglass Beige - ovo sjenilo koristim samo na centru kapka kako bi ga naglasila i u unutarnji kut oka.
  • Maybelline Color Tatto cream eyeshadow 35 On and on Bronze - već sam se raspisala o ovim sjenilima i nahvalila ovu nijansu u postu ovdje pa obavezno pročitajte taj post! :)
  • Make Up Factory Tinted Eye Brow Gel - jedan vrlo kvalitetni gel u boji za obrve za kojeg imam samo riječi hvale, vrijedi svakog novčića.

  • Art Deco Bronzing Glow Blusher - o ovome proizvodu također postoji već recenzija ovdje, trenutno moje najdraže rumenilo.
  • Catrice Blush Papers (Geometrix limitirana kolekcija)  - rumenilo u listićima, otkinete listić i utrljate lagano na obraz i to je to. Vrlo zgodna idejica a i samo rumenilo mi se sviđa jako, roza nijansa s shimmerom, nažalost Geometrix kolekciju više nevidim u nijednoj drogeriji, no ako slučajno naiđete na kolekciju isprobajte ovo rumenilo u listićima. 

  • Carmex balzam za usne - najdraži balzam za usne, najviše ga volim koristiti prije spavanja, onda nanesem puno i odem spavati i ujutro imam mekane i lijepe usnice :)
Ovo je lip kombinacija koju sam stalno ovaj mjesec nosila:
  • Essence Lip Liner 11 In The Nude - savršena jeftina nude olovka za usne, nije pre suha kada je nanosite i ne lomi se kada ju šiljite. 
  • Revlon Colorburst ruž u nijansi 070 Soft Nude - ovo je bio moj savršeni nude ruž prije nego što sam otkrila Golden Rose ruž u nijansi 98, no i dalje ga jako volim i ovaj mjesec je bio korišten na najjače :)
  • Dior Addict ultra - gloss flash sjajilo u nijansi 234 - roskasto nude sjajilo sa puno zlatnih šljokica, ovo sjajilo nevolim nositi samo zbog tih šljokica no na nude ruž, odlično.


PARFEM 

  • Bvlgari Jasmin Noir - ovome se parfemu stalno vraćam, ovo mi je treća bočica i obožavam ga, nosim ga kroz cijelu godinu, miris mi je više onako većernji, ženstveni, pomalo sexy hehe. 



NJEGA KOSE, LICA I TIJELA
  • Olay Essentials Refreshing Day Wash - gel za umivanje kojeg koristim ujutro, prije šminkanja i kada skinem šminku obavezno operem lice ovim gelom da ukloni ostatak šminke koja mi ostane na licu. I sviđa mi se jako miris ovog gela za umivanje, nisam pretjerani ljubitelj onih voćnih mirisa kojeg neki gelovi za umivanje imaju. 
  • Ausse 3 Minute Miracle Reconstructor i Miracle Moist šampon - po mome mišljenju Aussie proizvodi ne pružaju onoliko hidratacije koliko bi ja htjela, no ja imam izrazito gustu kosu a i kovrčava je pa je moja kosa prirodno suha, no obožavam kakva mi je kosa na dodir i kako izgleda kada je operem sa Aussie proizvodima, kosa ne padne i nije teška nego je lagana i izgleda baš čisto, a ne kao sa nekim drugim šamponima kosa zna izgledati masno i teško i bez životno, a to nije slučaj s Aussie šamponima. 
  • Radox Milk & Magnolia gel za tuširanje - ovaj gel sam uvrstila u favorite samo jer obožavam miris ovog gela za tuširanje. Jako mi se sviđa 
  • Kokosovo ulje bez mirisa - ako ne posjedujete staklenku kokosovog ulja, neznam što čekate ?! hehe, koristim ga na kosi kao masku, kada je prljava stavim ulja na kosu držim određeno vrijeme (koliko želite, neki drže i po cijelu noć) i onda odem oprati kosu (savjet: jako dobro morate oprati i isprati ulje) ako imate suhu kosu, ispucane vrhove i ako puštate kosu, ovo ulje navodno ubrzava rast kose, definitivno preporučam, stavljam ga i na lice, na tijelo, laktove kada su suhi, na nokte, ma, ulje je čudo. 



RANDOM FAVORITI 
  • The Big Bang Theory - Sheldon Cooper je najbolji tv lik ikada izmišljen na ovome svijetu. Sezona je nažalost završila, sada čekam jesen. :) 
  • The Vampire Diaries - znam, znam vampiri. Ali toliko sam se ufurala u priču da mi je serija sad toliko napeta hehe, sezona je i tu nažalost završila. :( 


  • Justin Timberlake The 20/20 Experience album




Koji su vaši mjesečni favoriti? 

XOXO, Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

10 komentari

  1. Bok! :) di ima za kupiti ovakvo kokosovo ulje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje si kupila Radox tuširalicu? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni favoriti, divan post i jos divniji blog :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim kad pišu cijene nakon opisa proizvoda :D Ali evo da ne ispitujem za sve, koliko je kokosovo ulje i Olay gel za umivanje ? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajni favoriti ... svakako MORAM i ja isprobati tu L'Oreal-ovu maskaru koja je već toliko puta hvaljena ;D!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo Catrice rumenilo u listićima me baš privlači! Nažalost, nisam ga još nigdje vidjela, ako ga nađem, kupujem odmah :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, koji fotić koristiš?
    Slike su predivne!
    Imaš divan blog :)

    tinailuka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam što mi se više sviđa od ovih svih stvarčica. Zato ih neću ni posebno komentirati, sve mi je super! :)
    Ali komentirati ću Vampirske dnevnike! :D Ja ti obožavam tu seriju, pratim ju otkad je krenula, ne mogu vjerovati da smo došli do četvrte sezone, koja je završila prepredobro. I ne mogu dočekati petu uopće <3
    I Justin! Odličan je! Ja inače stvarno slušam nekako drugačije muzičke pravce, ali iz nekog razloga oduvijek mi je Justin bio micica baš. I ovaj novi album mu je odličan, preslušavam ga stalno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepo favoriti. Ja sam u parfumeriji isprobavala CC kremmu i svidjela mi se. Ali nisam ju jod kupila. Mozda budem.

    OdgovoriIzbriši
  10. kokosovo je super, ja koristim od istog proizvodjaca samo sa mirisom. ulje bez mirisa je na neki nacin vec obradjeno tako da je puno bolje ovo sa mirisom, imala sam oba i primijeti se razlika...

    OdgovoriIzbriši