CATRICE Absolute Nude paleta sjenila - recenzija i swatchevi

12:15

Pozdrav dame,
danas vam donosim recenziju Catrice Absolute Nude palete sjenila, pa krenimo sa osnovnim informacijama o proizvodu:

- Absolute Nude paleta je izašla nedavno zajedno sa ostalim novim asortimanom kojeg je Catrice izbacio početkom proljeća
- paleta sadrži 6 neutralnih shimmer nijansi
- svako sjenilo ima 1g što znači da paleta ukupno ima 6g proizvoda
- dostupna je u Muller i Kozmo drogerijama
- cijena je 41,90 kn


Što Catrice kaže za svoju paletu:

Šest nude nijansi u jednoj paleti sjenila: boja pijeska, nježna bež i  smeđa u različitim aspektima. Šest modernih,dugotrajnih nude nijansi koje pristaju svima i svakoj prigodi. Svilenkasta, nježna tekstura s visokom pigmentacijom i disperzijom boja stvar prirodan izgled, i idealna je za smokey eyes za večernji izgled. S praktičnim aplikatorom s dvostrukim završetkom.


Prvo da kažem da aplikator s dvostrukim završetkom nije praktičan, kao i svi drugi koji dolaze u pakiranju da paletama sjenila.

Catrice je definitivno moj omijeni drogerijski brand koji je dostupan u hrvatskim drogerijama, cijene su im vrlo pristupačne a proizvodi po mom mišljenju vrlo kvalitetni s obzirom na cijenu koju platite. Vrlo dobro prate makeup trendove te stalno nastoje biti u toku i to mi se jako sviđa kod njih. 

Kada je Catrice objavio da će raditi "proljetno čišćenje" proizvoda u svojemu asortimanu bila sam vrlo zaintrigirana, tako su neke proizvode povukli iz prodaje, dodali nijanse nekim proizvodima koje su već imali u asortimanu i naravno uveli neke novitete.

Absolute Nude paleta je bila među novitetima i kada sam je ugledala na internetu znala sam da čim dođe na police u drogerije da će biti moja, jer posjedujem dosta njihovih single sjenila i vrlo sam zadovoljna kvalitetom istih te sam bila uvjerena da će sjenila i u ovoj paleti biti također kvalitetna, i bila sam u pravu.

Ako ste netko tko nevoli shimmer u svojim sjenilima ova paleta definitivno nije za vas jer su sve nijanse u ovoj paleti sa shimmerom, no meni osobno taj shimmer nesmeta a i kada su topliji mjeseci, okrećem se takvim sjenilima jer želim taj sjajni, zdravi, odmorni i svježi look.



Pigmentiranost ovih sjenila su solidna, nisu najpigmentiranija sjenila koja ćete vidjeti u životu, no dovoljno da napravite jedan soft smokey eye ili jednostavni dnevni look. I budući da nisu vrlo jako pigmentirana teže ćete pretjerati s količinom koju nanesete na kapke, mekana su i vrlo se lagano i lijepo blendaju, stoga ovu paletu preporučam i onima koji su tek zavirili u makeup svijet i nisu još potpuno svladali svoju tehniku nanošenja sjenila. 

Prva dva sjenila su dosta sheer pa su zbog toga odlične za highlight  a ostale četiri nijanse su pigmentiranije. Sa bazom za sjenila (primerom) boje još bolje izgledaju na kapcima. 

Otkad sam je kupila svakodnevno je koristim, ili jedno sjenilo kako bih dodala samo malo sjaja i boje na kapke ili za jedan brzinski mekani dnevni smokey eye i vrlo sam zadovoljna kvalitetom, i tako je Catrice još jednom potvrdio svoje prvo mjesto na listi mojih omiljenih drogerijskih brandova. 


Sve u svemu ova paleta je ono što svi želimo u proizvodu, jeftino i kvalitetno :)

XOXO, Le Makeup Freak.


You Might Also Like

7 komentari

  1. Vrlo lijepa paleta. Nijanse mi se baš sviđaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Catrice je zbilja super, jeftino im je sve, a jako je okej kvaliteta.
    Sviđa mi se ova paletica, ali neću je kupovati jer već imam gro neutralnih sjenila, ne znam kud ću s njima :D
    U svakom slučaju, smatram da je paleta dobra za sve koji nemaju toliko neutralnih nijansi, mislim da bi fino nadopunila svaku kolekciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj sve mi je jasno, ni ja nemam mjesta više već dugo no proizvodi se i dalje gomilaju hihi...ali slažem se sa svime što si rekla :)

      Izbriši
  3. Zapamtila sam ovu tvoju recenziju, pa sam jucer u Mulleru na popustu kupila. :) nego, bili mogla napravit neki look s njom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Bas mi je drago, nadam se da ti se svida paletica, jos mi se vise svida to sto si uhvatila i popust :))
      Primljeno na znanje, potrudit cu se :)

      Izbriši