ARTDECO Bronzing Glow Blusher recenzija i swatchevi

16:05

Pozdrav moje dame,
danas vam donosim recenziju i swatcheve ARTDECO-ovog rumenila Bronzing Glow iz limitirane kolekcije zvane Tribal Sunset.

ARTDECO Tribal Sunset Makeup Collection for summer 2013 promo
ARTDECO je predstavio na tržište limitiranu ljetnu kolekciju za 2013. godinu zvanu Tribal Sunset, a meni se iz kolekcije najviše svidjelo rumenilo o kojemu ću vam danas pisati.

Evo što ARTDECO kaže za svoje rumenilo:

Rumenilo u tri nijanse sa shimmerom za blistav ten.
Bronzing Glow rumenilo daje svježinu sa zlatnim svjetlucavim tonovima koraljne boje, dok se mekana nijansa fuksije i ružinog drveta može savršeno kombinirati i uskladiti s vašim tenom .Mekani zlatni shimmer naglašava preplanulost vaše kože. Visoki sjaj, boja i trajnost nudi pouzdane i stručne rezultate tijekom cijelog dana. Bronzing Glow rumenilo lako klizi po koži i daje izgled i osjećaj svilenkasto glatke kože zbog svoje elegantne teksture. Vitamini C i E imaju anti-age učinak na kožu.

Ne sadrži parabene, mirise, lanolin ni mineralna ulja.

- proizvod je dostupan u Muller drogerijama
- sadrži 10g proizvoda
- cijena: 149,00 kn



Prvo, pogledajte to lijepo pakiranje, priznajem da sam jedna od onih koje lijepo pakiranje proizvoda namami. Kada bih se bar svi trudili oko pakiranja kao što to odlično radi ARTDECO.


Za mene je ovo rumenilo izmišljeno, sve što želite u jednom kvalitetnom, pigmentiranom i ljetnom rumenilu se nalazi u ovom proizvodu.
Prošle je godine ARTDECO također izbacio ljetnu kolekciju pod nazivom Marrakech Sunset i također je u kolekciji bilo rumenilo vrlo slično ovome, no to se rumenilo tako brzo razgrabilo da ga ja nisam imala prilike kupiti, ali zato čim sam vidjela najavu ovogodišnje Tribal Sunset kolekcije pobrinula sam se da rumenilo završi u mojoj kolekciji. I nije mi žao nijedne kune (budući da je ovo relativno skupo rumenilo). Treba vam vrlo malo proizvoda i lagana ruka pri aplikaciji i vaši obrazi iste sekunde ožive, ja još uvijek nemam preplanuli ten budući da je svibanj, no predivno stoji i na svijetloj koži, već sam 100% sigurna da će ovo rumenilo bacit u ladice sva ostala rumenila u mojoj kolekciji za kojima sam posezala preko ljeta, jako se lagano blenda, zlatnog shimmera ima točno onoliko koliko treba, jako je sitan te se na obrazima vidi samo jedan predivan sjaj kože. Kada sam ga nosila dobila sam mnogo komplimenata na izgled svoje kože taj dan, a ustvari je to rumenilo dalo taj zdravi, svježi i odmorni ekekt na mom licu.

Ako volite i ako ste u potrazi za jednim kvalitetnim ljetnim rumenilom i  želite se počastiti, preporučam vam put do vama najbliže Muller drogerije i da oškicate ovo rumenilo. Od mene je dobio 5 zvijezdica.

Swatchevi svih tri nijansi zasebno.


Swatch svih boja zajedno. Lijevo: Prirodno svijetlo. Desno: Sunce.
XOXO, Le Makeup Freak.

You Might Also Like

6 komentari

  1. OMG kako je prekrasno!!!!!! <3 *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepo je... i taman kad sam odlučila da neću pogledati više niti jedno rumenilo ti objaviš ovaj post... nije fer ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je, i ja sam sama sebi to rekla i nisam se ni okrenila ostala sam kraća za 150 kn hahah :)

      Izbriši